منطقه توریست درمانی در سیستان ایجاد می شود؟ - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۴:۵۷

منطقه توریست درمانی در سیستان ایجاد می شود؟

استاندار سیستان وبلوچستان گفت: در منطقه سیستان با توجه به موقعیت همجواری با کشور افغانستان می توان منطقه توریست درمانی را ایجاد کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سیستان وبلوچستان، علی اوسط هاشمی در مراسم افتتاح بیمارستان 55 تختخوابی شهرستان زابل افزود: یکی از ویژگی های درخشان نظام جمهوری اسلامی عدالت اجتماعی است که می تواند تعادل اجتماعی را ضامن شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)