روسیه خواستار آغاز مذاکرات میان تهران و واشنگتن شد - جماران

جماران ۱۳۹۸/۰۴/۰۵ - ۲۱:۲۸

روسیه خواستار آغاز مذاکرات میان تهران و واشنگتن شد

به گزارش جماران؛ وزیر امور خارجه روسیه در کنفرانس خبری مشترک با وزیر امور خارجه امارات ضمن درخواست پایان یافتن تهدید از سوی آمریکا علیه ایران، خواستار آغاز مذاکرات میان تهران و واشنگتن شد. سرگئی لاوروف امروز چهارشنبه پس از دیدار با عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات، در کنفرانس خبری اعلام کرد: ما از هر دو طرف می خواهیم که از اقدامات خطرناک دور بمانند و از طریق گفت وگو اختلافات موجود را برطرف کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)