ساماندهی دستفروشان شوش در آستانه سال نو - ایسکانیوز

ایسکانیوز ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ - ۱۹:۲۵

ساماندهی دستفروشان شوش در آستانه سال نو

شنبه - 1393/11/18 - 19:23:31 ایسکانیوز: شهردار منطقه 15 با اشاره به افزایش تعداد دستفروشان در آستانه سال نو گفت: دستفروشان محدوده در روز بازارهای منطقه ساماندهی می شوند. دکتر علی اکبر انجمنی با اشاره به مصوبه شورای شهر درخصوص لزوم ساماندهی دستفروشان، گفت: پدیده دستفروشی و سدمعبر در منطقه مخصوصا در محدوده شوش، شهرزاد و خیابان طیب از جمله مسائلی است که از گذشته در محدوده وجود داشته است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)