ایمنی در جاده های مازندران نیاز به همدلی تمامی دستگاه اجرایی دارد - پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

ایمنی در جاده های مازندران نیاز به همدلی تمامی دستگاه اجرایی دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران در چهارمین جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی اجرایی حمل و نقل استان عنوان کرد : ایمنی در جاده های مازندران نیاز به تعامل و همدلی تمامی دستگاه هاز اجرایز داشته ، از این رو باید تمامی دستگاه ها نسبت به شرح وظایف ابلاغز خود احساس مسؤلیت جدز نمایند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)