واکنش به نامه مهم 4 وزیر کابینه به روحانی - 8 صبح

8 صبح ۱۳۹۴/۰۷/۱۳ - ۱۸:۲۰

واکنش به نامه مهم 4 وزیر کابینه به روحانی

احمد توکلی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد نامه 4 وزیر به رئیس جمهور و هشدار آنها در مورد تبدیل شدن رکود به بحران گفت: نوشتن نامه توسط 4 وزیر برای رئیس جمهور و انتشار آن از طریق رسانه ها دارای جنبه سیاسی است و اهمیت زیادی ندارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)