وزیر سابق ارتباطات مطرح کرد حل همزمان موضوع تعرفه ها و انحصار مخابرات - وایمکس

وایمکس ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۰۹:۱۹

وزیر سابق ارتباطات مطرح کرد حل همزمان موضوع تعرفه ها و انحصار مخابرات

وزیر سابق ارتباطات گفت: در زمان واگذاری مخابرات شش صفحه نامه نوشتم و نسبت به مشکلات این نوع واگذاری هشدار دادم و اکنون نیز اختلاف نظری در پایین بودن تعرفه های تلفن ثابت نیست اما موضوع تعرفه و انحصار مخابرات باید همزمان حل شود. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)