اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام درماندگی خود را بیش تر نشان داد - تهران پرس

تهران پرس ۱۳۹۸/۰۷/۰۳ - ۱۵:۱۹

اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام درماندگی خود را بیش تر نشان داد

رامین مهمان پرست سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر سابق ایران در ورشو در گفتگویی مشروح با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری تهران پرس به بحث عدم پایبندی اروپایی ها به تعهدات برجامی، طرح رئیس جمهوری ایران در نشست مجمع عمومی سازمان ملل با عنوان ابتکار صلح هرمز ، رایزنی های هیأت ایرانی در نیویورک و آینده روابط تهران و ریاض پرداخت. *اروپایی ها درمانده تر شدند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)