نظارت کمیسیون حفاری بر پیمانکاران گاز - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۳

نظارت کمیسیون حفاری بر پیمانکاران گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، رضا اشک ظهر امروز در جلسه کمیسیون حفاری که با حضور نمایندگان دفتر فنی و حقوقی شرکت گاز استان در بم برگزار شد، اظهار داشت: هدف از این جلسه بررسی وضعیت زمین های پیشنهادی برای احداث محل ایستگاه های تقلیل فشار گاز در سطح شهر بم است. وی افزود: زمین هایی که مربوط به شهرداری و ادارات هستند برای احداث ایستگاه ها در اختیار در اختیار شرکت قرار می گیرند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)