45 ورزشکار در آخرین مسابقه کسب سهمیه تیراندازی شرکت می کنند - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۰

45 ورزشکار در آخرین مسابقه کسب سهمیه تیراندازی شرکت می کنند

به گزارش خبرگزاری فارس ، آخرین مسابقه کسب سهمیه المپیک ریو در رشته تیراندازی آبان ماه به میزبانی کویت برگزار می شود که کاروان ایران در این مسابقات با 45 ورزشکار شرکت می کند. از بین 45 ورزشکار اعزامی 17 ورزشکار با هزینه شخصی شرکت می کنند. مسابقات کسب سهمیه کویت در تمامی ماده ها؛ تفنگ، تپانچه، اهداف پروازی برگزار می شود. از ایران 21 ورزشکار در تفنگ، 13 ورزشکار در تپانچه، 11 ورزشکار هم در اهداف پروازی رقابت می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)