سخنگوی وزارت خارجه: هدف روحانی از سفر به توکیو گسترش روابط بین ایران و ژاپن است - جماران

جماران ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ - ۱۴:۴۲

سخنگوی وزارت خارجه: هدف روحانی از سفر به توکیو گسترش روابط بین ایران و ...

به گزارش جماران، سیدعباس موسوی روز شنبه در نشست خبری در تبریز، سفر رئیس جمهوری به ژاپن را مهم دانست و اظهار کرد: هرگونه سفر خارجی که طراحی می شود، امیدواریم ثمربخش باشد زیرا اگر احساس کنیم سفری ثمر ندارد به طور قطع آن سفر طراحی نخواهد شد. وی گسترش روابط با ژاپن را از اهداف اصلی این سفر برشمرد و گفت: ژاپن کشور مهمی در غرب آسیا است و ما مراودات زیادی با آنها داریم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)