ضریب تلفات شبکه برق تهران کاهش می یابد - دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد ۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۰:۱۱

ضریب تلفات شبکه برق تهران کاهش می یابد

دنیای اقتصاد : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از توسعه زیرساخت های هوشمندسازی شبکه برق پایتخت خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، با اجرای طرح های بهینه سازی شبکه توزیع برق، ضریب تلفات شبکه به میزان چشمگیری کاهش خواهد یافت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، حسین صبوری در حاشیه دومین نشست شورای هماهنگی ارزیابی عملکرد شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان اینکه این شرکت تلاش دارد تا با استفاده از تجهیزات و فن آوری های نوین، شبکه توزیع برق پایتخت را به شکل کامل ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)