گزارش فارس از اما و اگرهای بازگشایی زودتر از موعد بخش جنوبی زیرگذر گیشا - شورا آنلاین

شورا آنلاین ۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۵

گزارش فارس از اما و اگرهای بازگشایی زودتر از موعد بخش جنوبی زیرگذر گیشا

پروژه زیرگذر گیشا قرار است در نیمه اسفند به طور کامل به بهره برداری برسد اما صحبت هایی درخصوص بازگشایی زودتر از موعد بخش جنوبی این زیرگذر و تأثیر آن در کاهش ترافیک مطرح شده است. به گزارش شوراآنلاین، در تاریخ 1 خرداد امسال بود که باز کردن و برچیده شدن پل 4 دهه ای گیشا و ساخت زیرگذر گیشا از سوی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران آغاز شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)