رویترز: اروپایی ها امروز مکانیسم ماشه را فعال خواهند کرد - نسیم آنلاین

نسیم آنلاین ۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۳

رویترز: اروپایی ها امروز مکانیسم ماشه را فعال خواهند کرد

خبرگزاری رویترز به نقل از دیپلمات ها مدعی شد فرانسه، انگلیس و آلمان روز سه شنبه ساز و کار حل اختلاف توافق هسته ای ایران موسوم به مکانیسم ماشه را فعال خواهند کرد. به ادعای این دیپلمات ها، این تصمیم اروپایی ها با هدف حفظ برجام و گفت وگو با ایران برای برگشت به تعهدات برجامی اش انجام می شود و نه برگشت تحریم های سازمان ملل. این در حالی است که بر اساس این مکانیسم، اختلاف حل نشده در کمیسیون مشترک برجام که شامل کشور های عضو این توافقنامه است، به شورای امنیت سازمان ملل ارجاع داده خواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)