اعلام وضعیت زرد در زرند به دلیل شیوع کرونا - صدای زرند
سایر منابع:
سایر خبرها
فرماندار رباط کریم: تاکنون مبتلای قطعی به کرونا نداشتیم/ تست از 43 نفر گرفته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری رباط کریم؛ سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره به تایید نشدن مورد مبتلا به کرونا ویروس دراین شهرستان اظهار داشت: تاکنون تست هیچ بیمار مبتلا به کرونا تایید نشده است اما بیش از 40 نفر درگیر به بیماری شناسایی شده اند. وی افزود: تاکنون از 43 فرد مشکوک تست های لازم اخذ و به آزمایشگاه مربوطه ارسال
کرونا در شاهرود چهارمین قربانی را گرفت
تهران، تصریح کرد: از این تعداد 33 نمونه مثبت و 64 مورد نیز منفی بوده است. چمن با بیان اینکه 18 بیمار با پاسخ مثبت قطعی کرونا با بهبودی از بیمارستان مرخص شدند، اضافه کرد: 11 نفر دیگر نیز همچنان بستری و تحت مراقبت هستند. در چند روز گذشته 2 خانم 67 و 73 ساله و یک مرد 76 ساله که دارای سابقه بیماری زمینه ای فلبی ، فشار خون و دیابت بودند بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این شهرستان
فرماندار باشت : به “باشت” سفر نکنید
فانوس زاگرس؛ فرماندار باشت گفت: برپایی چادر های مسافرتی در تفرجگاه های این شهرستان ممنوع است و هیچگونه پذیرش مسافر صورت نمی گیرد. به گزارش فانوس زاگرس، سید مسعود حسینی با اشاره به اینکه به دلیل آب و هوای مطلوب هر ساله تعداد زیادی گردشگر در طبیعت باشت اقدام به برپایی چادر می کردند اظهار داشت: امسال به دلیل احتمال انتشار ویروس کرونا برپایی چادر های مسافران در تمام تفرجگاه های
کشته شدن هزاران نفر بر اثر ابتلا به یک ویروس ناشناخته در اتیوپی
مرگ چند هزار شهروند این کشور به علت یک بیماری ناشناخته در خوف و نگرانی شدید به سر می برند. در افرادی که به این ویروس مبتلا میشوند ، سفیدی چشم به رنگ زرد تغییر کرده و کف دستانشان هم زرد رنگ می شود. پس از چند وقتی چشم، دهان و بینی این افراد خونریزی کرده و به بیخوابی و بی اشتهایی مبتلا شده و پس از آن می میرند. این علائم برای بار اول در بین اهالی روستایی در مقاربت یک پروژه گاز
نمونه های آزمایشی کرونا در مهاباد منفی اعلام شد
نیز تحت مراقبت هستند. بهزاد اضافه کرد: وضعیت شهرستان مهاباد و منطقه آذربایجان غربی در حالت زرد قرار دارد و خوشبختانه با رعایت و همکاری مردم کمترین تلفات و میزان مبتلا نسبت به استان های همجوار داشته ایم. رئیس شبکه بهداشت و درمان مهاباد با اشاره به اینکه امکان انجام آزمایش کرونا در ارومیه فراهم شده، عنوان کرد: از این پس نمونه مشکوک به بیماری کرونا به مرکز استان انتقال یافته و
چهارمین بیمار کرونایی شاهرود فوت شد / متوفی مرد 98 ساله بود
به گزارش ایلنا، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: تا امروز پنجشنبه پانزدهم اسفند ماه بیش از 396 مورد مراجعه سر پایی با علائم عفونت های حاد تنفسی به اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود داشته اند، که 209 نفر از آنان بستری شده اند. وی افزود: تاکنون جواب 97 نمونه آزمایش ارسالی به تهران دریافت شده که از این تعداد 64 نمونه منفی و 33 نمونه مثبت گزارش شده است. رضا چمن
فوت یک نفر در قرچک به دلیل ابتلا به کرونا تأئید شد
بهمن خطیبی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا به امروز، فقط یک نفر فوتی مبتلا به بیماری کرونا جزو آمار مبتلایان شهرستان قرچک بوده که البته این مرد 50 ساله نیز به دلیل داشتن مشکلات قلبی و تنفسی و بدون مراجعه به بیمارستان قرچک، در یکی از بیمارستان های تهران فوت شده اند. این مسئول افزود: تا کنون 32 نفر مشکوک به بیماری کرونا در قرچک شناسایی شدند که از این تعداد 8 نفر جهت مداوا به
183 مبتلای جدید به کرونا در اصفهان شناسایی شد/ رئیس بیمارستان کامکار قم نیز به کرونا مبتلا شد
بهداشت و درمان اردستان، ضمن اعلام خبر ابتلای دو فرد دیگر به بیماری کرونا، از مردم خواهش کرد در منزل بمانند و به اصناف نیز پیشنهاد داد تا روش هایی را برای کمتر کردن حضور مردم در شهر به کارگیرند. حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از روز گذشته تاکنون آزمایش دو بیمار مشکوک به کرونا در شهرستان اردستان مثبت اعلام شده که این دو مورد، یک مرد 44 ساله و یک خانم 75 ساله هستند. وی
کرونا به صربستان هم رسید
شفقنا- مقامات صربستان اولین مورد از ابتلای شهروندان این کشور به ویروس کرونا را گزارش کردند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رویترز، وزارت بهداشت صربستان اعلام کرد اولین مورد از کرونا در این کشور مشاهده شده است. بیانیه وزارت بهداشت حاکی از آن است که اولین مبتلا به ویروس کرونا در این کشور یک مرد 43 ساله است که به تازگی از مجارستان به صربستان بازگشته است. خبر اصلی را در
سه مورد تازه ی کرونا در هرمزگان ثبت شد/ تعداد مبتلایان: 17 نفر
دکتر حسین فرشیدی افزود: سه بیمار تازه ی مبتلا به کرونا یک زن 40 ساله اهل کیش بومی که به علت تماس با مسافر مبتلا شده، یک مرد 58 ساله اهل قشم با سابقه عمل جراحی قلب باز در تماس با مسافر مبتلا شده و یک مرد 49 ساله ساکن بندرلنگه که سابقه ی سفر به رشت داشته و در تماس با بیمار مبتلا شده است. وی ادامه داد: تاکنون از زمان آغاز اپیدمی کرونا 416 نفر با بیماری حاد تنفسی [آنفلوانزا، ذات الریه و
ابتلای 7 نفر به بیماری کرونا در شهرضا
ریس شبکه بهداشت شهرضا در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن تایید مرگ یک نفر بر اثر ویروس کرونا در شهرضا اظهار داشت: از ابتدای شروع اپیدمی بیماری کرونا ویروس تاکنون 7 مورد از نمونه های بررسی شده از نظر بیماری کرونا در شهرضا مثبت اعلام شده است. وی از ابتلای چهار مرد و سه زن به ویروس کرونا در شهرضا خبر داد افزود: دختر جوان مبتلا به بیماری دیابت بوده که فوت کرد. ریس شبکه بهداشت گفت
فرماندار: امکانات درمانی رضوانشهر کافی نیست
رعایت موارد بهداشتی جهت پیشگیری از آن است که باید مراقب خودمان باشیم و مردم عزیز سعی کنند کمتر در سطح شهر تردد داشته باشند. فرماندار رضوانشهر با اشاره به آماده باش کامل مرکز بهداشت و نیرو های بهداشتی و درمانی این شهرستان جهت پاسخگویی به شهروندان عزیز گفت: تنها بیمارستان 32 تخت خوابی در این شهرستان در صورت لزوم در حد توان خدمات لازم را به مراجعه کنندگان ارائه خواهد کرد. همچنین
2 نفر در نهاوند به کرونا مبتلا و 2 نفر ترخیص شدند
به گزارش عصر همدان؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در جمع اصحاب رسانه گفت: با اعلام نتایج نمونه گیری از بیماران مشکوک به کرونا در شهرستان نهاوند جواب نمونه گیری 2 نفر مثبت اعلام شد. وی افزود: تعدادی افراد مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان بستری هستند. دارابی عنوان کرد: 2 نفر هم با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شده اند و در منزل تحت مراقبت و قرنطینه هستند.
فرماندار مراغه: مردم از حضور در مراکز عمومی و تجمعات پرهیز کنند
کار دارند اشاره کرد و گفت: تشدید نظارت بر نانوایی ها و برنامه ریزی برای آموزش آن ها در این برهه حساس نیاز است. وی، وجود کارخانه الکل سازی در مراغه را پتانسیلی برای شهرستان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر با تمهیدات انجام گرفته الکل و مواد ضدعفونی کننده در مراکز درمانی و داروخانه های سطح شهرستان موجود است و مشکلی در این خصوص نداریم. وی گفت: موضوع مهم در این ارتباط، کنترل و نظارت بر نحوه
محورهای ورودی غرب مازندران بسته شد/ سفر نکنید
روز گذشته استاندار مازندران به رامسر و دستور ایشان در خصوص کنترل ویروس کرونا، طی هماهنگی با فرمانداران تنکابن و عباس آباد از دقایقی پیش ورودی شهرستان رامسر از سمت گیلان بسته شد. وی با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی از ورود هرگونه مسافر به شهرستان رامسر جلوگیری خواهد شد از مردم سراسر کشور خواست به شهرستان رامسر سفر نکنند چرا که از ورود آنان در ورودی شهرستان جلوگیری خواهد شد. سید امیر حسینی جو فرماندار ویژه تنکابن نیز در گفتگو با مهر با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در مازندران از عموم هموطنان خواست حسب درخواست استاندار محترم به این استان سفر نکنند. ...
آخرین وضعیت کرونا در استان کردستان|مرخصی تمام مدیران لغو شد /کاهش ساعت اداری و تعطیلی ادارات سقز
گزارش؛ ساعت کاری بانک های سطح استان بر اساس ساعات اعلام شده توسط شورای عالی بانک ها بوده و ادارات شهرستان سقز به جز دستگاه های خدمات رسان، روز شنبه 17 اسفندماه تعطیل و در سایر ایام با نظر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و با اعلام فرماندار سقز تصمیم گیری خواهد شد. در پی شیوع ویروس کرونا در استان کردستان، طی روزهای اخیر 174 نمونه مشکوک برای انجام آزمایش به تهران
نتیجه آزمایش 15 شهروند سرخسی منفی شد
شیوع ویروس کرونا ، ضدعفونی گردید. او در خصوص کمبود ماسک و مواد ضدعفونی نیز گفت: ماسک برای همه شهروندان ضروری نیست و فقط در جهت پیشگیری برای کادر پزشکی در بیمارستان و مراکز درمانی و بیمارانی که مبتلا باشند ضرورت دارد، اما بخاطر جو روانی که بین شهروندان اتفاق افتاده اگر هم کالایی به شهر وارد شود توسط شهروندان خریداری می شود. فرماندار سرخس با اشاره به تعطیلی سراسری مراکز آموزشی
شهروندان دزفول در به در دنبال ماسک
کردم. رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول نیز گفت: در بازرسی های انجام شده در روزهای 13 مورد گرانفروشی محلول ضدعفونی، ماسک و مواد شوینده به تعزیرات حکومتی دزفول ارسال شد. مهراب عبدالهی افزود: بازرسی های مستمر برای جلوگیری از گران فروشی در شهرستان دزفول انجام و با واحدهای متخلف برخورد می شود. وی با اشاره به ارسال پنج پرونده گرانفروشی دیگر به تعزیرات حکومتی دزفول
تعداد موارد مثبت کرونا در کرمان به 18 نفر رسید
بالا داشته ضمن اینکه در ستادهای انتخاباتی هم فعال بوده است. مدیر گروه مبارزه با بیماری ها و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان مورد دیگر را مرد 44 ساله در شهرستان رفسنجان ذکر و تصریح کرد: این فرد هفته گذشته به یکی از استان های دیگر سفر کرده است. وی عنوان کرد: سومین مورد هم یک مرد سالمند از شهرستان شهربابک است که به یکی از شهرهای با شیوع بالا سفر داشته است؛ این فرد هم در ستادها انتخاباتی فعالیت داشته است. شفیعی گفت: از مجموع 18 نفر مبتلا به کرونای استان کرمان دو نفر بهبود پیدا کرده اند، یک نفر در آی سی یو و مابقی در بخش تنفسی معمولی بستری هستند. ...
آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به 17 نفر رسید
اعلام شد. فرشیدی خاطرنشان کرد: کلاً از 186 مورد مشکوک جواب آزمایش 17 نفر مثبت اعلام شد که از این تعداد 2 نفر فوت کرده اند و 8 نفر ترخیص و 4 نفر بستری شده اند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: از 416 نفری که با علائم حاد تنفسی به مراکز درمانی مراجعه کرده اند 292 نفر ترخیص شدند و 95 نفر همچنان بستری هستند. وی اضافه کرد: سه نفر جدید یک خانم 40 ساله کیش بومی بر اثر تماس با مسافر، یک مرد 58 ساله قشم بومی بر اثر تماس با مسافر و سابقه عمل جراحی قلب باز و یک مرد 49 ساله ساکن بندرلنگه و در تماس با بیمار و سابقه سفر به رشت را شامل می شود. کد خبر 4871153 ...
18 مبتلا، بدون فوتی، 2 بهبود یافته
مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمان آخرین وضعیت مبتلایان به بیماری کرونا در استان کرمان را تشریح کرد. به گزارش صدای زرند ، دکتر “مهدی شفیعی” در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مجموع کرونایی های استان کرمان تا به امروز به 18 نفر رسیده است، گفت: از 3 مورد مثبت ابتلای به کرونا ویروس در 24 ساعت گذشته، یک مورد مربوط به شهرستان بم، یک مورد رفسنجان و یک
مردم منازل خود را به صورت منظم ضدعفونی کنند
صورتجلسه ستاد مقابله با کرونا، شهرداران و دهیاران نیز باید اقدامات لازم در خصوص ضدعفونی اماکن عمومی و مناطق پرتردد را انجام دهند. خواستار از اصناف شهرستان نیز خواست موارد بهداشتی را رعایت و نسبت به ضدعفونی محدوه صنفی مربوطه اقدام نمایند. وی از دستگاه های نظارتی انتظار می رود با همکاری شبکه بهداشت ودرمان و اصناف گشت های مشترک از واحدهای صنفی بویژه نانوایی ها، اغذیه فروشی ها و غیره انجام شود
21 بیمار مشکوک به کرونا در اردستان تحت درمان هستند
حسن ذبیحی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نتیجه آزمایش 6 نفر هم مثبت، 6 نفر منفی شده و هشت نفر دیگر منتظر پاسخ آزمایش هستند و یک نفر مبتلا نیز در خارج شهرستان بستری است. وی افزود: امروز نیز 2 مورد مثبت گزارش شده است که یک زن 86 ساله و یک مرد 45 ساله را شامل می شود و تحت مراقبت قرار دارند. مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان در مورد آمار فوت شدگان تصریح کرد: بر اساس
دو فوتی حاصل ورود ویروس کرونا به بهارستان/ شهروندان هشدارهای بهداشتی را جدی بگیرند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه ، بر اساس آخرین آمار میزان مبتلا شدگان به ویروس کرونا در شهرهای گلستان، نسیم شهر و صالحیه تاکنون از مرز 30 نفر گذشت که از این تعداد فعلا سه نفر مثبت اعلام شده و دو نفر از ساکنین این شهرها که به این ویروس مبتلا شده بودند جان خود را در تهران از دست دادند. گفتنی است که این آمار وحشتناک که همه روزه روبه افزایش است می تواند زنگ خطری باشد بر کسانی که
گردشگران و مسافران به دنا سفر نکنند/ منازل خود را به مسافران نوروزی ندهید
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان دنا با تاکید بر تعطیلی تمامی مراکز اسکان، اماکن گردشگری و تفریحی به ویژه شهر سی سخت مرکز این شهرستان، گفت: ادارات و دستگاه های اداری از قبیل شهرداری، میراث فرهنگی و آموزش و پرورش مهمانسراها، کلاس ها و مراکز اسکان خود را در اختیار مسافران و گردشگران قرار ندهند. عبدالحمید پناهی با اظهار تاسف از روند گسترش ویروس کرونا در
شوخی با اسلحه جان یک دختر دانشجو را گرفت
: خوشبختانه دو نفر از مبتلایان به ویروس کرونا بهبود یافتند. شفیعی بیان داشت: تست 3 نفر دیگر در استان کرمان مثبت شد که از این تعداد، یک نفر در بم، یک نفر در رفسنجان و یک نفر در شهربابک بستری هستند. او تصریح کرد: تست یک مرد 23 ساله اهل شهرستان بم مثبت اعلام شد، این فرد سابقه سفر به یکی از استان های با شیوع بالا داشته است. او گفت: تست یک مرد 44 ساله در شهرستان رفسنجان مثبت
میوه شب عید توسط 9 عامل توزیع می شود
آزمایش این افراد منفی بوده است. فرماندار اسدآباد یادآور شد: تنها تست آزمایش 2 نفر مبتلا به کرونا مثبت بوده که یک نفر از آنان در حال حاضر در اتاق ایزوله و فرد دیگر بهبودی یافته و مرخص شده است وی با اشاره نقش مؤثر وجود جمعیت، در افزایش شیوع این بیماری، از مردم خواست که در خانه بمانند تا از این بحران گذر کنیم. درویشی همچنین از شهروندان خواست که خرید خود را از نزدیکترین فروشگاه و مغازه بهداشتی انجام دهند. انتهای پیام/ن
مرگ دومین بیمار مبتلا به کرونا در کردستان تایید شد
کرونا در استان بستری و تحت مراقبت هستند بین 45 تا 92 سال است و هر 2 فوت شده نیز خانم با سن های 50 و 61 ساله بوده اند. تاکنون نتیجه آزمایش نهایی 34 بیمار به ویروس کرونا در این استان مثبت و قطعی شده که شهرستان سقز با 15 بیمار، بالاترین آمار را دارد. از 176 مورد نمونه آزمایش انجام گرفته در استان نتیجه آزمایش 34 نفر مثبت و 68 نفر نیز منفی اعلام شده و جواب آزمایش 74 نفر نیز هنوز
شمار تلفات بیماری کرونا در اصفهان به 11نفر رسید
بیان اینکه مبتلایان به این بیماری 115 مرد و 68 نفر زن هستند، اضافه کرد: در بین آنها یک زن باردار نیز وجود دارد که حال وی در زمان حاضر در شرایط مساعد است. نجیمی با اشاره به اینکه مبتلایان به کرونا در 16 شهرستان استان اصفهان شناسایی شدند، شمار آنها را در اصفهان 104 نفر، نجف آباد15 نفر، نطنز 10 نفر، اردستان هشت نفر، لنجان هشت نفر، نایین 6 نفر، مبارکه 6 نفر، شهرضا 6 نفر، شاهین شهر و میمه پنج