استاندار هرمزگان:ایران از ابتدای پیروزی انقلاب در تحریم قرار داشته است - ایرنا

ایرنا ۱۳۹۳/۱۱/۲۲ - ۲۳:۰۰

استاندار هرمزگان:ایران از ابتدای پیروزی انقلاب در تحریم قرار داشته است

بندرعباس – ایرنا – استاندارهرمزگان گفت: مردم ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در شرایط تحریم، توطئه و دسیسه های دشمنان زندگی کرده و هیچگاه زندگی عادی نداشته اند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)