توضیحات طباطبایی در مورد بازنشستگی دبیر فدراسیون بسکتبال - مجله بوبینا

مجله بوبینا ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۵:۲۱

توضیحات طباطبایی در مورد بازنشستگی دبیر فدراسیون بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود عماری، دبیر فدراسیون بسکتبال با مشکل بازنشستگی روبرو شده و باید در مورد ادامه فعالیت او در این فدراسیون تصمیم گیری صورت بگیرد. او خودش اعلام کرده نامه بازنشستگی را دریافت کرده و هنوز ادامه فعالیتش مشخص نیست. برهمین اساس رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال در گفت وگو با فارس در خصوص بازنشستگی عماری اظهار داشت: تاکنون چیزی قطعی به فدراسیون اعلام نشده، اما این موضوع وجود دارد و پیگیر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)