5 شهرستان با بیشترین آمار ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی/ وضعیت فعلی بسیار شکننده است - ایلنا
5 شهرستان با بیشترین آمار ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی/ وضعیت فعلی ...
سایر منابع:
سایر خبرها
کرونا در ایران/شناسایی 170 مورد ابتلا جدید در خوزستان
جنوبی/ وضعیت قرمز در 8 شهرستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: آمار مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی با شناسایی سه مورد جدید به 569 نفر رسید. کامبیز مهدی زاده عصر امروز تشریح آمار مبتلایان به کرونا در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: تاکنون از سه هزار و 323 آزمایش انجام شده، دو هزار و 654 نفر تست شان منفی و 569 نفر جواب تست شان مثبت شد. وی با بیان اینکه از
تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی 4 رقمی شد
آموزش های ارائه شده، آنان در منازل خود قرنطینه شده اند از عموم مردم خواست تا نسبت به رعایت مسائل بهداشتی بی تفاوت نباشند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. هاشمی افزود: به رغم ثبات نسبی در موارد بستری از کرونا، باید بدانیم که جامعه همچنان در حال مبارزه با این ویروس منحوس است و رعایت تمامی موارد اعلام شده بخصوص در صنوف الزامی است. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت
شناسایی 54 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در فارس/ وضعیت شهرستان های استان در زمینه شیوع بیماری چگونه است؟
های بعدی جای گرفته و دیگر موارد ابتلا نیز مربوط به دیگر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی استان بوده است. شیراز؛ جهرم؛ فسا؛ لار؛ گراش؛ مرودشت؛ کازرون؛ استهبان و سرچهان دارای وضعیت زرد و دیگر شهرستان های استان در وضعیت سفید هستند. اعلام وضعیت سفید در برخی شهرستان ها به منزله رعایت نکردن موازین بهداشتی نیست، چرا که شرایط به صورت هفتگی می تواند متغیر باشد.
خطر ابتلا به کرونا در دل رفتارهای مردم است
دکتر "اصغرمکارم" در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه بیم آن می رود، جنوب استان کرمان هم با موج دوم و سوم کرونا روبرو شود، افزود: باید فاصله گذاری اجتماعی هوشیارانه اجرا گردد تا وارد موج دوم و سوم کرونا نشویم. وی با بیان آخرین وضعیت کووید 19 در جنوب کرمان اظهار کرد: بر اساس آخرین آمارهای آزمایشگاهی مجموع بیماران مبتلا به ویروس کرونا در 7 شهرستان حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به
انتقاد از عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در اصفهان/ ابتلای حدود 250 نفر از کادر درمان استان به کرونا/ ...
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با انتقاد از عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی در استان اصفهان گفت: اگر فاصله گذاری اجتماعی را خوب رعایت کرده بودیم، در حال حاضر وضعیت بسیار بهتری نسبت به شرایط موجود داشتیم و کرونا در استان اصفهان تک گیر بود. به گزارش ایلنا از اصفهان، مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به وضعیت کرونا در استان اصفهان اظهار داشت: هفته های گذشته
آمار رسمی مبتلایان و جانباختگان کرونا به تفکیک استانی
/> سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر 15 اردیبهشت، 1029 نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده اند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی سید احمد هاشمی از ابتلا 1029 نفر به کرونا در استان خبر داد و در توضیح آمار مبتلایان قطعی این بیماری به تفکیک شهرستان ها نیز اظهار کرد: در شهرستان های بجنورد 470 نفر
لیست نهایی شهرهای پاک در کردستان مشخص نیست
سنندج – ایرنا – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: لیستی که روز گذشته درباره وضعیت شهرهای دارای وضعیت سفید کشور و این استان منتشر شده، اولیه است و با اظهار نظر دانشگاه های علوم پزشکی لیست نهایی منتشر بزودی خواهد شد. دکتر ابراهیم قادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعداد بستری در روز و تعداد بستری هایی که در 14 روز گذشته به نسبت جمعیت 2 شاخصی است و
مراسم لیالی قدر در چند مکان مشخص اصفهان برگزار می شود
همچنین با اشاره به منوط شدن بازگشایی مدارس و مساجد به سفید شدن وضعیت شهرستان های استان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان استان موظف شد وضعیت شهرهای مختلف را بررسی و به محض تبدیل وضعیت یک شهرستان به وضعیت سفید، این مساله را اعلام کند. غلامی گفت: همچنین آموزش و پرورش استان موطف شد مقدمات امر تا 27 اردیبهشت را فراهم کند تا در صورت اعلام وضعیت سفید شهرستانی نسبت به بازگشایی مدارس آن اقدام شود
فیلم| رئیس علوم پزشکی سمنان: منطقه سفید نداریم
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نوید دانایی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهار کرد: با توجه به طبقه بندی شهرستان های کشور، منطقه سفیدی در شهرستان های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان وجود ندارد که این مورد لزوم توجه بیشتر به نکات بهداشتی را می طلبد. وی با تأکید مجدد بر لزوم رعایت نکات بهداشتی، در خانه ماندن و فاصله گذاری هوشمند برای جلوگیری از ابتلا به کرونا ویروس بیان کرد: با اجرای فاز دوم غربالگری بیماری کرونا ویروس در استان، امیدوارم بتوانیم به قطع زنجیره انتقال این بیماری کمک کنیم. این ویدئو را ببینید: انتهای پیام/2249/م/ ...
کرونا در ایران/آمار نگران کننده استاندار خوزستان از افزایش تعداد مبتلایان به کرونا
زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از 132 آزمایش انجام شده 4 مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا، شناسایی شدند که یک نفر از آنان مربوط به بیرجند و 3 نفر مربوط به شهرستان درمیان هستند. او افزود: همچنین در 24 ساعت گذشته خانم 72 ساله ای اهل بیرجند، براثر ابتلا به کرونا جان باخت که به این ترتیب تعداد جان باختگان این استان پس از 21 روز وقفه، از 42 به 43 نفر افزایش یافت.
ویروس کرونا هیچگونه تغییر رفتاری نداشته است/ در 24 ساعت گذشته مورد فوتی نداشتیم/ بستری 30 نفر به دلیل ...
منتظر عوارض بیماری در جامعه باشیم، ابراز کرد: متاسفانه بعد از 15 فروردین ماه با توجه به شرایط ایجاد شده فاصله گذاری اجتماعی در استان نسبت به گذشته کمرنگ شده است. وی، با بیان اینکه تا به امروز 3 هزار و 75 بیمار کرونایی بستری در کل استان داشته ایم، تصریح کرد: 272 نفر بیمار کرونایی در بیمارستان ها بستری هستند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، با اشاره به کشف 5 مورد مثبت ابتلا به
کهگیلویه و بویراحمدی ها خطر کرونا را جدی تر بگیرند+فیلم
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: ویروس کرونا همچنان وجود دارد و مردم باید خطر آن را جدی بگیرند. آقای بانشی با بیان اینکه کنترل خوبی برای پیشگیری و شیوع این ویروس در استان انجام شده است افزود: هیچ یک از شهرستان های استان قرمز نیست، اما نبایددر خصوص کنترل آن غافل شویم. وی با بیان اینکه مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی
دوراهی فرار یا زیست با کرونا در سیستان و بلوچستان
حضور در اجتماع را دریافت می کنند چرا که این موارد نشان دهنده بهبود اوضاع است. اما در واقعیت آمار و ارقام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با آنچه شهروندان می پندارند، متفاوت است و با وجود اینکه روند موارد ابتلا در بسیاری از استان های کشور نزولی شده سیستان و بلوچستان هر روز با ثبت موارد جدید مثبت، روندی افزایشی را در پیش رو دارد. متاسفانه این در حالیست که برخی نمودارهای منتشر شده از سوی وزارت
ابتلای 48 نفر به کرونا در دزفول و شوش
مهدیه توکلی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: طی 24ساعت گذشته شمار مبتلایان به کرونا ویروس در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول به 48 نفر افزایش یافت. وی افزود: 41نفر این آمار مربوط به دزفول و7 نفر نیز شهرستان شوش است که در حال حاضر تحت درمان هستند. آمار اعلام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر از سرعت بالای شیوع کرونا و عدم رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در این شهرستان را دارد که نیاز است تصمیمات جدی تری جهت قطع زنجیره توسط ستاد مدیریت بیماری کرونا در این شهرستان اتخاذ شود. ...
سیرنزولی، ابتلا و مرگ ناشی از کرونا ویروس در آذربایجان شرقی
تبریز(پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد بیماری شیب کاهش یابنده ای در استان دارد ولی کاهش آمار اصلا به معنی تمام شدن بیماری نبوده و ویروس در تمامی نقاط استان وجود دارد. محمدحسین صومی، در گفت وگو با بخش خبری تلویزیون، با اشاره به 9 شهرستان کم خطر استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: شهرستان های هوراند، خداآفرین، هریس، ملکان، جلفا، اسکو، آذرشهر، بستان آباد و عجب شیر تا پن
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان:موارد جدید روزهای اخیر در بین سه خانواده در انار ایجاد ...
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: موارد جدید روزهای اخیر در بین سه خانواده ایجاد شده که رد پای مسافرت اقوام از شهرهای دیگر به انار و همچنین مهمانی های خانوادگی دیده می شود. احمد جمالی زاده با اشاره به افزایش موارد ابتلا به کرونا در شهرستان انار طی روزهای اخیر، اظهار کرد: موارد جدید ابتلا عمدتاً در امین شهر انار بوده که موارد جدید تحت کنترل می باشند. وی با رد
مساجد 4 شهرستان وضعیت سفید جنوب کرمان بازگشایی می شوند
علی اصغر خیرخواه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، گفت: طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و مطابق طرح فاصله گذاری هوشمند در جنوب کرمان، شهرستان های فاریاب، رودبار جنوب، منوجان و کهنوج در وضعیت سفید قرار دارند بنابراین مساجد این شهرستان ها می توانند در ماه رمضان بازگشایی شوند. معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت عنوان کرد: بنا بر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و مطابق
کاهش آمار کرونا در همدان به معنای پایان خطر نیست
بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه در برخی مناطق کشور اعلام وضعیت سفید شده است اظهار داشت: به این وضعیت نیز نباید دلخوش بود چرا که هر گونه کم توجهی و سهل انگاری در رعایت موارد بهداشتی می تواند خطرآفرین باشد. کرمی با بیان اینکه وضعیت شهرها به صورت هفتگی تغییر می کند تصریح کرد: در حال حاضر آمار مبتلایان روزانه استان همدان به کمتر از 10 مورد رسیده اما با این حال به شهروندان
دانشگاه علوم پزشکی اهواز: برخورد قهری لازمه رعایت فاصله گذاری اجتماعی در خوزستان
در اهواز و در شهرهای آبادان و دزفول نیز هر کدام یک آزمایشگاه فعال هستند. ابول نژادیان بیان کرد: نسبت مرگ به ابتلا در استان هفت درصد است که با شاخص کشوری همخوانی دارد. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار داشت: در شورای مدیریت کرونای استان هنوز اجازه فعالیت به اتوبوسرانی داده نشده اما در بخش تاکسی ها رانندگان باید اصول بهداشتی را رعایت کنند تا از سلامت خود و مردم حفاظت کنند و
موج دوم کرونا به خوزستان رسید
. از سوی دیگر برخی از مسئولان شهرها نیز از مبتلایان به ویروس کووید 19 که اعلائم بیماری ندارند و می توانند ناقل باشند، ابراز نگرانی کرده اند. به عنوان مثال در شرایطی استان قم، وضعیت وخیم شیوع کرونا را پشت سر گذاشته که چندی پیش محمدرضا قدیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همشهریان عزیز نباید نسبت به کرونا بی تفاوت شوند و باید بدانیم که افراد ناقل و بدون علامت همانند بمب ساعتی
ثبت 6 مورد جدید ابتلا به کرونا در ایلام / 4 شهرستان ایلام سفید اعلام شد
به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمد کریمیان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته تعداد 6 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان گزارش شده است. وی با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ایلام گزارش نشده است، یادآور شد: از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون 54 نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده ند. رئیس دانشگاه علوم
میانه، اهر، سراب، کلیبر و شبستر جزو شهرهای پرخطر از نظر کرونا هستند
آذرقلم: بنا به اعلام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز، شهرهای میانه، اهر، سراب، کلیبر و شبستر به عنوان شهرهای پرخطر از نظر ابتلا به کرونا معرفی شدند. به گزارش آذرقلم، عباسعلی درستی با بیان اینکه یک سری از شهرهای ما به نسبت جمعیت، آمار بسیار بالایی دارند، گفت: شهرهای میانه، اهر، سراب، کلیبر و شبستر جزو شهرهای پرخطر بوده و تعداد مبتلایان به نسبت جمعیتشان بسیار بالاست و لازم است مردم
اعلام شهرهای پرخطر آذربایجان شرقی در زمینه شیوع کرونا
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، درستی در گفتگو با خبر شبکه سهند گفت: در این شهرها آمار ابتلا به کرونا نسبت به جمعیت بیشتر از شهرهای دیگر استان است. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
آمار به ابتلا به ویروس کرونا در دزفول نگران کننده است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، میثم مرد سلطانی معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی دزفول با بیان اینکه رعایت نکردن فاصله اجتماعی از سوی مردم مشکل ساز شده و افزایش مبتلایان به ویروس کرونا را به دنبال داشته است،گفت: براساس الگوی ترسیم شده پیش بینی شده بود در صورت قرنطینگی 10 درصدی و با ارتباطات معمول، اواسط اردیبهشت ماه روزانه با 30 مورد مثبت کرونا، اواخر
شناسایی 34 مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در فارس
/> همتی از مردم خواست با در خانه ماندن، رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک و فاصله مناسب در روابط اجتماعی، از ابتلا به بیماری کووید19 پیشگیری کنند. معاون بهداشت دانشگاه با اعلام بیماران شناسایی شده طی روز گذشته تا کنون به تفکیک شهرستان های استان فارس گفت: از مجموع 34 مورد شناسایی شده هشت مورد مربوط به شیراز؛ مرودشت و قیروکارزین هر کدام 6 مورد؛ آباده و لامرد هر کدام دو مورد، اقلید، کوار و
شناسایی 50 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در فارس
چنار 47 مورد؛ کوار و سپیدان هر کدام 42 مورد؛ داراب 41 مورد؛ پاسارگاد 40 مورد؛ ممسنی 38 مورد؛ زرقان و لامرد هر کدام 32 مورد؛ ارسنجان 30 مورد؛ سروستان و بوانات هر کدام 25 مورد؛ نی ریز 24 مورد؛ مهر 21 مورد؛ زرین دشت 16 مورد؛ قیروکارزین 18 مورد؛ بیضا 12 مورد؛ سرچهان 10 مورد؛ فراشبند 9 مورد؛ خرامه 8 مورد و بختگان 7 مورد را شامل می شود. معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم خواست تا با در خانه ماندن، رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک و فاصله مناسب در روابط اجتماعی، از ابتلا به بیماری کووید19 پیشگیری کنند. ...
اخبار کرونا در ایران/آمار مبتلایان به کرونا در خوزستان از 3000 نفر عبور کرد
افزایش/شناسایی 6 مورد جدید ابتلا به کووید 19 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز یزدان پناه گفت: 6 مورد جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی که با احتساب این موارد، شمار مبتلایان استان به 508 نفر رسید. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: این موارد جدید شامل یک بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان کهگیلویه و سه بیمار مرد در شهرستان بویراحمد هستند. وی
ابتلای قطعی مادران باردار به کرونا در خراسان شمالی به 18 نفر افزایش یافت
به گزارش گروه دریافت خبر عصراترک ، افشین دلشاد،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اظهار کرد: مادران باردار به عنوان گروه پر خطر، باید نسبت به سایر افراد با دقت و توجه بیشتری نکات بهداشت فردی از جمله ماندن در منزل و شست و شوی مکرر دست ها را رعایت کنند. وی خاطرنشان کرد: مادران باردار می توانند با انجام تمرینات بدنی سبک، راه رفتن در منزل و تحرک کافی، رعایت نکات ایمنی و اصول