اولویت کرونا بیماران سکته مغزی را دچار مشکل کرده است - مجله بوبینا

مجله بوبینا ۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۶:۰۹

اولویت کرونا بیماران سکته مغزی را دچار مشکل کرده است

تهران – ایرنا – انجمن سکته مغزی ایران در بیانیه ای اعلام کرد، اولویت درمان کرونا خواسته و ناخواسته سبب چشم پوشی شمار بسیار زیادی از بیماران سکته مغزی به مراکز درمانی شده و این امر افزایش چشمگیر عوارض و ناتوانی های ناشی از سکته مغزی را در این بیماران رقم زده است. در این بیانیه که امروز(یکشنبه) انتشار یافته، آمده است: دورانی سخت و تجربه ای دردناک پیش روی جهان است. بحرانی که همه دنیا را غافلگیر کرد و نشان داد که هنوز طبیعت قدرت آن را دارد که نیروی علم و تکنولوژی بشر را به چالش جدی بکشد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)