سرمایه ای که در بیابان رها می شود!! - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۰۹:۱۰

سرمایه ای که در بیابان رها می شود!!

مدیر امور عشایری استان سمنان گفت: دامداران این استان عمدتا محصول پشم خود را به علت نبود بازار مناسب در محیط رها می کنند. حشمت الله جدیدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، با بیان این اینکه پشم و الیاف پشمی سرمایه ای است که نباید به سادگی در محیط رها شود، اظهار کرد: متاسفانه برخلاف گذشته که پشم، مشتریان بسیاری داشته امروزه خریداری ندارد و از این رو دامداران آن را در گوشه ای تلنبار یا آن را در بیابان رها می کنند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)