فرهاد مستقیم به نکونام زد! /عکس - تیتر20
فرهاد مستقیم به نکونام زد! /عکس
سایر منابع:
سایر خبرها
تهمت های فرهاد مجیدی برایش دردسرساز شد!
پست جنجالی مجیدی دردسرساز شد شب گذشته فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال با انتشار پستی در صفحه شخصی خود شایعه ای را مبنی بر رابطه غیر فوتبالی جواد نکونام و مهدی سیدعلی، داور دیدار فولاد و استقلال دامن زد که شبهات مختلفی را در این خصوص به وجود آورد. یکی از جملاتی که مجیدی در این پست آورده، "کار در شهرداری به کمک آقای فامیل...!" بود که با توجه به شاغل بودن سیدعلی در شهرداری می توان
ابوالقاسمپور: مجیدی وجودش را نداشت اسم بیاورد
بعد از شکست استقلال مقابل فولاد و اخراج دو بازیکن آبی ها به همراه مجیدی از سوی داور، حواشی زیادی مطرح شد. به گزارش تابناک ورزشی، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در یک پست اینستاگرامی جنجالی نشانی از یکی از اقوام نکونام داد که با داور بازی ارتباط همکاری دارد! این فرد همان بهنام ابوالقاسمپور است که چند سال اخیر به عنوان مدیر ورزش یکی از مناطق تهران مشغول به کار است و سیدمهدی سیدعلی داور بازی
ابوالقاسم پور: مجیدی وجودش را نداشت اسم بیاورد
به گزارش "ورزش سه"، با گذشت قریب به یک هفته از دوئل استقلال و فولاد، همچنان حواشی این مسابقه ادامه دارد و امشب در برنامه فوتبال برتر، فاز تازه ای از حواشی و درگیری های مرتبط به این مسابقه کلید خورد؛ بهنام ابوالقاسم پور که درباره اتهامی غیرمستقیمی که به او نسبت داده شده ، امشب در تلویزیون واکنش نشان داد و تاثیرگذاری روابط کاری اش در قضاوت سیدعلی را قویا رد کرد. او گفت: کسی که بخواهد
دعوای مجیدی-نکونام به خاطر یک جمله قدیمی
به گزارش شریان نیوز ،جواد نکونام و مجیدی رودروی هم قرار گرفته اند. جمعه شب فرهاد پستی کنایه آمیز برای سرمربی فولاد نوشت و جواد هم که از قبل قرار بود روی آنتن شبکه ورزش برود، جوابش را داد. نکته اینجاست فرهاد و جواد همواره خوب بوده اند. قبل از بازی فولاد و استقلال هم مجیدی نکو را در آغوش گرفت تا همه چیز گل و بلبل به نظر برسد. مجیدی اما دو روز بعد از بازی تصمیم گرفت تا پستی کنایه آمیز برای جواد
قربانی: داوری ایران هم VAR ندارد هم شهامت!
چیست؟ بازی تا قبل از اخراج علی کریمی دست استقلال بود. گلش را هم زد و روی یک اشتباه فردی گل خورد ولی انصافاً پس از بیرون رفتن علی کریمی، که بهترین بازیکن استقلال تا پیش از اخراج بود، بازی استقلال بر کار تیمی فولاد چربش داشت. حتی می توانم بگویم استقلال با همان 10 نفر هم می توانست بازی را با امتیاز ترک کند. درباره صحنه کارت قرمز علی کریمی معتقد به اخراجش هستید یا نه؟ در صحنه
7 اشتباه بزرگ از فرهاد مجیدی شماره 7 محبوب استقلال در دیدار با فولاد
اخراجی در دقیقه 45 بازی با فولاد خوزستان، سیدمهدی سیدعلی تصمیم گرفت به خاطر آرنج زدن علی کریمی به صورت محمد آبشک هافبک ملی پوش استقلال را اخراج کند. علی کریمی در زمان خروج از زمین مشغول توضیح صحنه و اشتباه داور مسابقه بود و با فرهاد مجیدی و نیمکت تیمش حرف می زد. او به پیراهن خودش اشاره می کرد و... در این مواقع معمولاً سرمربیان با تجربه با بازیکن اخراجی هم کلام نشده و این کار را به سرپرست تیم
جواد نکونام بی تاب دومین برد متوالی فولاد خوزستان در اهواز
بعد از یک برد حیثیتی و البته جنجالی برابر استقلال، آن هم پس از حدود 100 روز تعطیلی مسابقات لیگ نوزدهم جواد نکونام و شاگردانش به منطقه سبز سهمیه ACL 2021 نزدیک شدند؛ اما آن ها حالا 9 بازی دیگر را مقابل خود دارند که باید برای تحقق هدف و رویای شان در این 9 مصاف فینال گونه پیروز و سربلند از میدان خارج شوند. فولادی ها بعد از برد برابر استقلال در خانه، امشب برای دومین بار متوالی در فولاد آره
برنامه فوتبال برتر/ افشاگری فرد نزدیک به سرمربی فولاد خوزستان به همکاری با داور جنجالی
/> همچنین گل نخست فولاد در شرایط سالم به ثمر رسید. کارشناسان اخراج کریمی و مجیدی را درست تشخیص دادند. اخراج غلامی نیز از دیدگاه 3 کارشناس درست بود. سپس مجری برنامه درباره پست اینستاگرامی مجیدی صحبت هایی را مطرح کرد. سهرابی رئیس دپارتمان داوری روی خط برنامه حاضر شد و بیان کرد: گروه آنالیز داوری تمام بازی ها را آنالیز می کند. داوران بازی های روز
استقلال برای سهمیه و سایپا برای بقا
تأثیر منفی گذاشته در خط حمله تنها است. بدون دیاباته، مطهری،تبریزی، فرشید اسماعیلی و محسن کریمی دست فرهاد مجیدی برای چیدمان خط حمله کاملاً بسته است. علی دشتی،محمد بلبلی و زکریا مرادی در کنار قایدی تنها ابزار هجومی کادر فنی استقلال برای بازی امشب هستند. در خط هافبک هم استقلالی ها بدون علی کریمی، اسماعیلی ، شجاعیان و آذری و احتمالاً زکی پور شرایط خوبی به لحاظ نفری ندارند. آرش رضاوند،مسعود
برای سوشا؛ واقعا داری اشتباه می زنی
آی اسپورت - پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی که در آن به صورت سربسته در مورد فساد در فوتبال ایران حرف زده بود، با واکنش های زیادی همراه شد که خیلی از آنها چندان مثبت نبود؛ به طوری که هزاران هوادار استقلال از مجیدی خواستند به جای این قبیل مبهم گویی ها روی بهبود وضعیت فنی تیم تمرکز کند. بعد هم که جواد نکونام او را به حضور گسترده در فضای مجازی و تلاش برای جذب دنبال کننده متهم کرد تا عرصه بر فرهاد تنگ تر
انتقاد پیشکسوتان استقلال از فرهاد مجیدی
صراط: استقلال در لیگ نوزدهم روز های پرحاشیه ای را می گذراند و بدون تردید این فصل را باید یکی از پرحاشیه ترین فصل های تاریخ این باشگاه در لیگ برتر به حساب آورد. آخرین حاشیه پیرامون آبی های پایتخت اتفاقات بازی با فولاد خوزستان بود که هنوز هم حواشی آن ادامه دارد و صحبت های زیادی درباره این دیدار جنجالی مطرح می شود. یکی از ترکش های اتفاقات بازی با فولاد، انتقادات پیشکسوتان باشگاه
ایستگاه پایانی فرهاد برای اثبات توانمندی؛ مقابل سایپا بهانه داوری هم قابل قبول نیست!
در جدول لیگ 36 امتیازی است و در رده چهارم قرار دارد، اما پیروزی در این مسابقه می تواند آن ها را تا رده دوم بالا بیاورد. از طرفی فرهاد مجیدی روی نیمکت تیم سابق خود از چهار دیدار اخیر در سه بازی شکست خورده و به نظر می رسد هواداران فرصت دیگری به او برای بهانه گیری ندهند و مقابل سایپا به کمتر از 3 امتیاز راضی نخواهند شد. استقلال و لشکری از غایب ها شاگردان مجیدی در حالی امشب پا بر
روزنوشت| اولین باخت شخصی فرهاد
، چهار بار در قالب یک تمام کننده، نفراتی را به زمین استقلال گسیل داشت و بازی را هم برد! فولاد از تمام بازیکنانش بهترین بازی شان را گرفت، استقلال وریا غفوری را هم وادار کرد که نصف تکنیک و سرعت عملش را رو کند! کار جواد از فرهاد سخت تر است! جواد نشان داد خمیرش، مایه دار تر است! فعلاً باید روی نکونام، حساب بیشتری باز کرد! فرهاد باید گوش بخواباند! فعلاً... از همه طرف پیچانده می شویم
فرهاد کشی به سبک فوتبال ایران
حسن صانعی پور- ایسکانیوز مجیدی چه اندازه مقصر است؟ فرهاد مجیدی نماینده مربیان دهه اخیر ایران در استقلال است. نسل مردانی که لاجرم باید جایگزین نسل گذشته و قدیمی تر شوند. همانطوری که دایی، استیلی و قلعه نویی جایگزین اسلاف خود شدند، ظهور فرهاد مجیدی، یحیی گل محمدی و مهدی پاشازاده و نیز جواد نکونام لازم و ضروری فوتبال ایران است. و البته سوال بی جواب فوتبال ایران در همین نکته
آقای مجیدی! دست از این کارها بردار
[حسین جمشیدی] اتهام های فرهاد مجیدی به مهدی سیدعلی داور بازی فولاد و استقلال اگرچه به صورت مستقیم نبود، اما کدهایی که او در پست اینستاگرامی اش داده بود، نشان می داد که جنجال جدیدی در راه است. با پست فرهاد مجیدی که در آن نوشته شده است: ویلای امیردشت! کار در شهرداری به کمک آقای فامیل! عضو رایگان مدرسه فوتبال! معرف ویزای اسپانیا! شام و ناهار در رستوران تهرانسر! همه به یاد دورانی افتادند که علی دایی
نکته بازی
اینستاگرامی فرهاد مجیدی که در آن به صورت سربسته در مورد فساد در فوتبال ایران حرف زده بود، با واکنش های زیادی همراه شد که خیلی از آنها چندان مثبت نبود؛ به طوری که هزاران هوادار استقلال از مجیدی خواستند به جای این قبیل مبهم گویی ها روی بهبود وضعیت فنی تیم تمرکز کند. بعد هم که جواد نکونام او را به حضور گسترده در فضای مجازی و تلاش برای جذب دنبال کننده متهم کرد تا عرصه بر فرهاد تنگ تر شود. این وسط اما سوشا
داد و بیداد وریا غفوری بر سر عارف غلامی
گروه ورزش/ شهرآرانیوز، یکی از نزدیکان باشگاه استقلال به ما خبر داد که پس از سوت پایان بازی با فولاد خوزستان، وریا غفوری کاپیتان ملی پوش استقلال نزد عارف غلامی رفت و در رختکن آبی ها کلی داد و بیداد کرد! وریا غفوری نیز همچون اغلب استقلالی ها معتقد بود اگر عارف غلامی اخراج نمی شد، چه بسا تیم 10 نفره آبی ها گل دیگری نمی خورد، اما پس از اعتراض به داور و دریافت کارت زرد دوم، مدافع جوان اخراج
اعتراض کادر فنی و بازیکنان استقلال به غلامی
به گزارش ایلنا،کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال استقلال پس از شکست مقابل فولاد خوزستان به مدافع تیم شان به دلیل اخراجش اعتراض کردند.تیم فوتبال استقلال در دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر در حالی 2 بر یک متحمل شکست شد که در این دیدار فرهاد مجیدی، علی کریمی و عارف غلامی اخراج شدند. استقلالی ها به اخراج کریمی معترض بودند و اعتقاد داشتند خطای این بازیکن مستحق کارت قرمز نبوده است. غلامی مدافع
فرهاد عصبانی شد چون از باخت بدش می آید
به گزارش خبرورزشی ، پرویز برومند در ارتباط با حاشیه های دیدار استقلال و فولاد که با عصبانیت و اخراج فرهاد مجیدی از روی نیمکت همراه بود گفت: وقتی یک تیم در زمین مسابقه بازی می کند، طبیعتا حرکات و رفتارهای سرمربی در کنار زمین هم نقش مهمی در آرامش آن تیم دارد. با این حال فکر می کنم عصبانیت و ناراحتی مجیدی از دوست داشتن استقلال بود و دلش نمی خواست که تیمش در این بازی حساس بازنده زمین را ترک کند
من ویلا ندارم که در اختیارت بگذارم!
به گزارش جام جم آنلاین ، مسئولان باشگاه استقلال در حال آماده سازی مستندات برای ارسال به کمیته انضباطی هستند.استقلالی ها در شرایطی در حال تنطیم نامه و تهیه یک سی دی برای ارسال به کمیته انضباطی هستند که سعید رمضانی بعد از دیدار با فولاد اعلام کرد شب بازی پیامک های مشکوکی به فرهاد مجیدی ارسال شده که او باید در بازی فردا مراقب باشد. به هرحال در اوج دعوای روز گذشته بود که فرهاد مجیدی به
شکایت داور جنجالی از فرهاد مجیدی
انتقاد ها را فرهادمجیدی سرمربی استقلال نسبت به داوری سیدعلی داشت. او بعد از اخراج مستقیم علی کریمی هافبک استقلال به درون زمین رفت و نحوه اعتراضات و حرف هایی که زد باعث شد تا داور مسابقه او را با کارت قرمز جریمه کند. مجیدی، اما حاضر به پذیرش این اخراج نبود و دقایقی را در زمین به بحث با سیدعلی پرداخت و این بحث حتی در پایان بازی هم با یک پست اینستاگرامی از سوی فرهاد مجیدی با شدت بیشتری ادامه
تیر مستقیم فرهاد مجیدی به قلب جواد نکونام نشست
کد اصلی فرهاد مجیدی در این پست اینستاگرامی، ویلای امیردشت (شهرکی در حوالی متل قو) و معرف ویزای اسپانیاست که شایعات مربوط به ماجراهای پیش از مسابقه را قوت می بخشد. آنچه که سعید رمضانی سرپرست آبی ها به صورت جسته و گریخته درباره آن صحبت کرده اما چیز روشنی از آن نگفته بود. این واکنش قطعا مربوط به مسابقه استقلال و فولاد است و در ادامه صحبت های تندی که فرهاد مجیدی بعد از اخراج و در مسیر نشستن
اتهامات سنگین و عجیب فرهاد مجیدی به جواد نکونام(عکس)
با کارت قرمز از نیمکت اخراج شد تا از روی سکوها تیمش را هدایت کند. در نیمه دوم نیز عارف غلامی با اعتراض به داور اخراج شد تا استقلال بازی را با 9 نفر به پایان ببرد. فرهاد مجیدی از بازی بعدی هم محروم است. اما مربی آبی ها دیشب پستی اینستاگرامی را منتشر کرد که بی برو برگرد همه مفاد این پست به جواد نکونام سرمربی فولاد برمیگردد. این پست جنجالی در شرایطی منتشر شده که
جمله ای که باعث اخراج فرهاد مجیدی شد
به گزارش تیترامروز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ چهارشنبه شب شاگردان فرهاد مجیدی در یک بازی جنجالی که در آن دو بازیکن و سرمربی استقلال اخراج شدند با نتیجه 2 یک از فولاد خوزستان شکست خوردند. فرهاد مجیدی در این دیدار به شدت نسبت به عملکرد داور معترض بود و صحبت های او باعث اخراجش شد. مجیدی چه جمله ای بر زبان آورد که اخراج او را به دنبال داشت؟ سرمربی استقلال گفت
آقایان مجیدی و نکونام! دود جنجال ها به چشم خودتان می رود
بازی استقلال و فولاد ادامه دار خواهد بود. او بعد از بازی ادعا کرد پیامک های عجیبی به او رسیده که در آن پیامک ها اتفاقات داوری بازی با فولاد پیش بینی شده بود. فرهاد به این حرف ها قناعت نکرد و شب گذشته با انتشار پستی عجیب در صفحه اینستاگرامش جنجال جدیدی را رقم زد. او طی پستی در اینستاگرام با اشاره به ویلای امیردشت، کار در شهرداری تهران به کمک آقای فامیل! عضو رایگان مدرسه فوتبال، معرف ویزای
گلزنان دربی پشت ناخن فرهاد مجیدی! (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، استقلال باید با یک لشکر بازیکن مصدوم و محروم مقابل سایپا صف آرایی کند. فرهاد مجیدی شاید فکرش را هم نمی کرد که شروع لیگ پس از فروکش کردن شیوع ویروس کرونا اینقدر برایش سخت آغاز شود و در همین ابتدای راه، به مشکل بخورد. قطعا همگان از اتفاقات بازی فولاد و استقلال باخبر هستند. پس از اخراج علی کریمی و عارف غلامی، خبر بد بعدی، مصدومیت ارسلان مطهری از ناحیه همسترینگ بود تا
هیچ وقت فیک نبودم و همیشه خودم بودم/ به دنبال فالوئر و محبوبیت در فضای مجازی نیستم
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فرهاد مجیدی پس از شکست استقلال در خانه فولاد خوزستان که به زعم او با اشتباهات داوری همراه بود با انتشار پستی در اینستاگرام به نوعی اتهاماتی را به جواد نکونام و داور مسابقه منتسب دانست. البته او حرفی از شخصی نزده است. سرمربی تیم استقلال نوشت: ویلای امیردشت...! کار در شهرداری تهران به کمک آقای فامیل...! عضو رایگان مدرسه فوتبال...! معرف ویزای