اعتراض کادر فنی و بازیکنان استقلال به غلامی
سایر خبرها
چرا روزبه چشمی در زمین عصبی است؟
فولاد. مثلاً در صحنه اخراج علی کریمی، این بازیکن کم تجربگی کرد. بازیکن فولاد از پشت سر پیراهن او را می کشید، اما در آن لحظات کریمی از او خطا می گرفت نه اینکه رویش خطا کند و اخراج شود. کافی بود کریمی خودش را به زمین می انداخت تا داور یک ضربه ایستگاهی بگیرد و یک کارت هم به بازیکن فولاد بدهد. مجیدی باید فکر راهکار می افتاد نه اعتراض وقتی داور بازیکن تیمی نظیر استقلال یا پرسپولیس را
استقلالِ فرهاد 11 نفره هم نبرد
تیم فوتبال استقلال از ساعت 21 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا رفت. این مسابقه از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر باشگاه های ایران برگزار شد. پیام حیدری قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت. تیم فوتبال استقلال پیش از این در دیدار معوقه از هفته هفدهم در اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفت و در دیداری پر حاشیه که مملو از کارت های زرد و قرمز بود 2 بر یک شکست
نکونام: با گردان به خاطر رفتار بچه گانه اش برخورد می کنیم/ جعفری کرونا گرفته است
بازی استقلال و ماشین سازی گفت: قطعا تمرین می کنیم تا این مشکل حل شود. سرمربی فولاد در ادامه درباره غیبت فرزاد جعفری در دیدار مقابل استقلال و ماشین سازی توضیح داد: متاسفانه فرزاد جعفری کرونا دارد و دو بازی در لیست ما نیست. متاسفانه این لیگ معضل فوتبال ایران شده است. نکونام در پایان درباره اخراج شهاب گردان بیان کرد: 100 درصد درست بود و شهاب گردان اشتباه کرد و اصلا نباید ای
هافبک استقلال: تعجب کردم داور با فولادی ها خوشحالی نکرد!
. من داشتم تلاش می کردم که خودم را رها کنم، اما او 2 دست من را گرفت. وی در پاسخ به این سؤال که آیا ناخن های او بلند است، گفت: اتفاقاً تازه ناخن هایم را گرفته بودم. خودم هم تعجب کردم چرا آن اتفاق افتاده است. برنامه فوتبال برتر شب گذشته مصاحبه ای از علی کریمی بعد از خروج از ورزشگاه شهدای فولاد پخش کرد که هافبک استقلال با اعتراض به داور، عنوان کرد: تعجب کردم چرا بعد از بازی، با فولادی ها خوشحالی نکرد.
نکونام: بازیکنانم شاهکار کردند
نفره شود و 10 دقیقه تحت فشار باشد. سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان گفت: بازیکن ما اشتباه کرد و داور کارش را درست انجام داد. فقط از این موضوع من کمی ناراحت هستم که دروازه بان حریف این همه وقت تلف کرد، اما یک کارت زرد نگرفت. با این حال باز هم می گویم که داور درباره اخراج دروازه بان ما اشتباه نکرد و گردان با این همه تجربه نباید اشتباه می کرد. انتهای پیام/
استقلال با این شرایط هیچ وقت قهرمان نمی شود / آبشک شانس آورد نبودم وگرنه طوری می زدمش تا واقعا درد بکشد
گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم های فولاد و استقلال پس از 4 ماه تعطیلات مسابقات فوتبال در سراسر کشور با چاشنی جنجال داوری برگزار شد. اخراج سه تن از اعضای این تیم از درون زمین و روی نیمکت مربیگری موجب شد تا استقلال تلخی شکست 1-2 در اهواز را بیش از 4 باخت قبلی اش در لیگ برتر نوزدهم بچشد. میلاد زکی پور مدافع چپ تیم استقلال در گفت و گو با دانشجو، نسبت به اتفاقات رخ داده در دیدار
7 اشتباه بزرگ شماره 7 استقلال
/> علی کریمی اخراج و تیم استقلال در زمین حریف 10 نفره شده بود. در چنین وضعیتی سرمربیان بزرگ و با تجربه به جای اعتراض به داور مسابقه و بر هم زدن تمرکز بازیکنان خودی سعی می کنند آرامش داشته باشند، آرامشی که اتوماتیک وار به تیم تزریق می شود. فرهاد مجیدی، اما رفتار دیگری پیشه کرده و به جر و بحث با داود رفعتی ناظر مسابقه پرداخت و دقایقی در بازی وقفه انداخت. این در حالی است که اگر فرهاد مجیدی به جای اعتراض
مجیدی را هم مثل شجاع محروم کنید
صحبت با داور است. همین عکس باعث محرومیت 3 جلسه ای مدافع پرسپولیس شد و مسئولان کمیته انضباطی این برداشت را داشتند که شجاع انگشت خود را به دلیل هیس نشان دادن مقابل صورت خود گرفته است. بعد از پایان دیدار جنجالی استقلال و فولاد که سه اخراجی به همراه داشت عکسی مشابه با عکس اشاره شده در شهرآورد رفت منتشر شد که فرهاد مجیدی هم دقیقاً مشابه شجاع و بعد از اخراج علی کریمی توسط سیدمهدی سیدعلی داور
افشاگری امید ابراهیمی درباره جنجال جدایی از استقلال
، رفتارهای فرهاد مجیدی پس از اخراج عارف غلامی از زمین مسابقه بود؛ مجیدی پس از دریافت کارت زرد دوم مدافع بی تجربه تیمش، در حالی که خودش هم اخراج شده باز هم به زمین مسابقه آمد و اعتراضاتش را از سر گرفت، اتفاقی که در فوتبال روز دنیا کمتر شاهد آن هستیم. وقتی چیزی می دانیم و نمی گوییم! نکته قابل تامل دیگر در مورد رفتار فرهاد مجیدی به بعد از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان مربوط می شود، جایی که
شجاع بدون اعتراض حتی بعد از کارت زرد (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد توصیه های کادرفنی به شجاع خلیل زاده در دیدار با پیکان کاملا موثر بوده و این بازیکن باتجربه در روزی که دراگان اسکوچیچ نیز روی سکوها عملکرد و رفتار بازیکنان را زیر نظر داشت، بیشتر سعی در اجرای دستورات تاکتیکی داشت. با توجه به اتفاقاتی که در دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال رقم خورده بود، کادرفنی پرسپولیس با جدیت بالایی به بازیکنان تیم توصیه داشتند تا
عنایتی: حاشیه های دیدار فولاد و استقلال جای مسائل فنی را گرفت
را سخت تر کرد. عنایتی اعلام کرد: حضور مجیدی کنار زمین می توانست به روند استقلال کمک کند و او نباید اخراج می شد. بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: اعتقاد دارم کار استقلال برای قهرمانی سخت است اما دور از ممکن نیست، در فوتبال همواره اتفاقاتی رخ می دهد که قابل پیش بینی نیست.
5 درصد از قرارداد غلامی کسر می شود
روزنامه گل - در شرایطی که با اخراج شدن علی کریمی در دقیقه 45 بازی استقلال 10 نفره شده بود، عارف غلامی هم با اعتراض شدید به داور مسابقه کارت زرد دوم را دریافت کرد و در دقیقه 65 از میدان اخراج شد تا استقلال که تا قبل از اخراج این مدافع با نتیجه بک بر یک در خانه فولاد بد نتیجه نگرفته بود، 9 نفره شده و با دریافت گل در دقیقه 80 همین یک امتیاز خارج از خانه را هم از دست بدهد. در
فرهاد باید یاد بگیرد و یاد بدهد
معترض است. در آن لحظات همه به خوبی می دانستند، از یک هوادار 9 ساله استقلال تا یک تماشاگر 90 ساله که اعتراضات تصمیم داور را تغییر نخواهد داد و استقلال باید 10 نفره به بازی خود ادامه دهد. نمی شود اکنون که همه چیز آرام است و ما که در موقعیت فرهاد مجیدی نبوده ایم تز دهیم که سرمربی استقلال نباید اعتراض می کرده! اما فرهاد مجیدی می توانست با ادبیاتی به تصمیم داور معترض شود که داور تصمیم به اخراج او نگیرد
پاشازاده : مجیدی هنوز تجربه کافی ندارد
روزنامه گل - آرش جعفری مهدی پاشازاده می گوید استقلال به لحاظ روحی روانی در بازی با فولاد خوب نبود و برای همین بازی را واگذار کرد. پاشازاده به مدافع اخراجی استقلال هم اعتراض می کند و می گوید دلیل نداشت که غلامی مقابل هجده قدم حریف خطا کند تا کارت دوم را بگیرد و به تیم ضربه بزند. پاشازاده در ادامه به تجربه در این مواقع اشاره دارد و می گوید اگر هر سرمربی و یا مربی تجربه کافی
مربی استقلال | مجیدی تاکید داشت داور مسابقه عوض شود
استقلال برای باقی ماندن در کورس مدعیان قهرمانی در اهواز حاضر شد و فولاد هم با هدایت نکونام امید زیادی به پیروزی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشت که در نهایت جریان بازی به سود جنوبی ها رقم خورد و استقلال 9 نفره با شکست و تلفاتی چون اخراج فرهاد مجیدی ، کریمی و غلامی و مصدومیت ارسلان مطهری به پایتخت بازگشت. استقلالی ها پس از بازی اعتراض های شدیدی به عملکرد سیدعلی داور این بازی داشتند و
فکری: 5 بازیکن را مقابل تراکتور نداریم/ مدافعان استقلال تحت تمرینات ویژه آقا مجید/ مدافع نفت MIS از هفته ...
ضدعفونی شده و در ورودی رختکن های هر دو تیم هم دستگاه ضدعفونی نصب شده است. بیاتی نیا: مجیدی حق دارد از تیمش دفاع کند محسن بیاتی نیا در مورد اعتراضات فرهاد مجیدی در جریان دیدار استقلال و فولاد گفت: هر مربی حق دارد از تیمش دفاع کند و این اتفاق در همه جای دنیا رخ می دهد، اما اینکه داور بخواهد به راحتی برای اعتراض کارت قرمز بدهد منطقی نیست. اعتراض در فوتبال وجود دارد و همیشه راه حل
آقای مجیدی! دست از این کارها بردار
[حسین جمشیدی] اتهام های فرهاد مجیدی به مهدی سیدعلی داور بازی فولاد و استقلال اگرچه به صورت مستقیم نبود، اما کدهایی که او در پست اینستاگرامی اش داده بود، نشان می داد که جنجال جدیدی در راه است. با پست فرهاد مجیدی که در آن نوشته شده است: ویلای امیردشت! کار در شهرداری به کمک آقای فامیل! عضو رایگان مدرسه فوتبال! معرف ویزای اسپانیا! شام و ناهار در رستوران تهرانسر! همه به یاد دورانی افتادند که علی دایی
بی تجربگی فرهاد مجیدی و رفتار غیر حرفه ای بازیکنان استقلال ، عامل اصلی شکست مقابل فولاد
خودی خود نشان می دهد در استقلال این روزها چه خبر است. 2-طی دو روز گذشته اکثر خبرگزاری ها و همچنین سایت های ورزشی با کارشناسان متعدد داوری تماس گرفتند و در مورد مهمترین اتفاقات بازی، یعنی اخراج علی کریمی و عارف غلامی پرس و جو کردند.تقریبا همه کارشناسان متفق القول بیان کردند هر دو اخراج درست بوده و موضوع زمانی عجیب می شود که می بینیم فولاد یک پنالتی طلبکار است! چند کارشناسان اعتقا
به خاطر استقلال جلوی عارف غلامی را بگیرید
در زمین نبود. عارف غلامی اگر به خاطر یک اعتراض بچگانه اخراج نمی شد، باز هم توان آبی ها برای مبارزه با فولاد حفظ می شد، اما این بازیکن جوان با علم به اینکه تیمش 10 نفره شده، سر یک توپ که در موقعیت خطرناک نبود اعتراض کرد تا استقلال را 9 نفره کند. این برای اولین بار نیست که عارف غلامی مرتکب این رفتار اشتباه می شود. او در گذشته هم این اشتباهات را مرتکب شده و به خاطر آن تاوان پس داده است و
شجاع خلیل زاده در خطر اخراج؛ یحیی گل محمدی مدافع تیمش را توجیه می کند
کنترل بیشتری داشته باشد، اما در این راه معمولا ناکام بوده است. با این حال اتفاقات بازی فولاد خوزستان و استقلال که با اخراج دو بازیکن آبی ها همراه شده و فضای مجازی را به شدت ملتهب کرده، این نگرانی را در پرسپولیس شکل داده که کمیته داوران برای اثبات بی طرفی خود به دنبال برخورد قاطع با بازیکنان این تیم نیز باشد. در این ماجرا مسلما شجاع خلیل زاده در تیررس داوران قرار دارد تا در صورت تکرار رفتار خود و اعتراض به داور با کارت مواجه شود و در این راستا دستورات لازم و تذکر به این بازیکن داده شده تا در جدال با پیکان بیشتر مراقب رفتار خود باشد. ...
حق استقلال را از این فوتبال می گیرم
برای مجیدی در پی داشته باشد، البته از راهرو های فدراسیون فوتبال نیز خبر می رسد در رای کمیته انضباطی موارد مثبتی ازجمله تشویق بعضی از اعضای کادرفنی استقلال که در آن لحظات سعی در آرام کردن فضا و خواباندن تنش ها و مشاجرات داشتند هم به گوش می رسد. صفیری: هر سه اخراج درست بود، سیدعلی قوانین را اجرا کرد غلامی اعتراض زننده داشت و حرف زشتی به داور زد برای پیگیری ماجرا از
داد و بیداد وریا غفوری بر سر عارف غلامی
گروه ورزش/ شهرآرانیوز، یکی از نزدیکان باشگاه استقلال به ما خبر داد که پس از سوت پایان بازی با فولاد خوزستان، وریا غفوری کاپیتان ملی پوش استقلال نزد عارف غلامی رفت و در رختکن آبی ها کلی داد و بیداد کرد! وریا غفوری نیز همچون اغلب استقلالی ها معتقد بود اگر عارف غلامی اخراج نمی شد، چه بسا تیم 10 نفره آبی ها گل دیگری نمی خورد، اما پس از اعتراض به داور و دریافت کارت زرد دوم، مدافع جوان اخراج
مجیدی قبل از بازی تاکید به تغییر داور داشت
برخی می گویند رفتار مجیدی در کنار خط، روی تمرکز بازیکنان استقلال تاثیر منفی گذاشت، خاطرنشان کرد: دلیل این موضوع به اتفاقات قبل از بازی برمی گشت و گفتم که برخی پیام ها فکر مجیدی را درگیر کرد. اگر 9 نفره نمی شدیم می توانستیم با 10 بازیکن هم به هدفمان برسیم. مربی استقلال در خصوص اینکه مجیدی با منتشر کردن یک پُست، اتهاماتی را به کادر فنی فولاد در خصوص ارتباط آنها با سیدعلی وارد کرده، عنوان
بی تجربگی استقلال را بیچاره کرد/ اعتراض حق کادر فنی است ولی نه به هرشکلی!
پیشکسوت استقلال با انتقاد از رفتار کادرفنی این تیم مقابل فولاد گفت: اعتراض کردن حق کادر فنی است ولی نه بیش از اندازه و به هر شکلی! هر کاری راه و روش خودش را دارد. به گزارش مشرق – شکست تیم 9 نفره استقلال در اهواز در شرایطی که فرهاد مجیدی سرمربی این تیم هم در اواخر نیمه اول همزمان با اخراج علی کریمی از زمین بازی این تیم را تحت تأثیر شوک جدی قرار داده بود به مذاق کارشناسان فوتبالی به ویژه
اقبالی: مجیدی مقصر اصلی شکست استقلال مقابل فولاد بود
مسعود اقبالی درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: انتظار نداشتم فولاد پس از توقف چهار ماهه مسابقات اینقدر خوب بازی کند. استقلال تا پیش از اخراج اول عملکرد خوبی داشت، اما آمادگی لازم در حوزه تاکتیکی و روانی نداشت. استقلال ریتم بازی خوبی در 90 دقیقه و در آن هوای گرم و شرجی نداشت. وی ادامه داد: پیش تر تجربه تلخ حضور مربیانی که
آقای گل آبی ها:شکست استقلال را گردن فرهاد نیاندازید
سرعت تمرکز تیمش را تقویت کرده و بازیکنان را آرام کند اما خودش هم عصبانی شد. سرمربی در حد فرهاد و تیم استقلال نباید در یک لحظه این طور از خود بی خود شود. البته بازیکنان هم حق ندارند به هر بهانه ای در زمین درگیری ایجاد کنند یا به خاطر اعتراض به داور اخراج شوند. من معتقدم داور نتوانست بازی را به خوبی کنترل کند و برای مدیریت بازی، فقط کارت می داد. این مهاجم سابقا گلزن که حالا هدایت تیم فوتبال
از مجیدی انتظار بزرگی کردن داریم
گرفته شود . مشکل بدنی شاید بدشانسی استقلال بود که در خرما پزان خوزستان به مصاف فولاد برود و در جهنم گرمای اهواز نزدیک به یک نیمه را نه نفره بازی کند . همه این موارد درست اما بازیکنان استقلال دیروز بدن های سنگینی داشتند شاید حالا بعد از این مدت مدید اولین بازی این تیم در آن شرایط بوده و بدن های بازیکن ها هنوز خود را از بند دوران فشار بدنسازی رها نکرده باشند اما با گذشت یکی دو بازی دیگر قطعا عیار کار بدنی تیم هم مشخص خواهد شد که اگر دچار مشکل بدنی باشند فرهاد مجیدی و علی ربانی باید فکری به حال این تیم بکنند. ...
تهدید آبی ها به کناره گیری از لیگ به دنبال اعتراض به داوری بازی استقلال و فولاد خوزستان
دیدار برابر فولادخوزستان رخ داد، از لیگ برتر انصراف خواهد داد. در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: بعد از حدود 4 ماه تعطیلی مسابقات، میلیون ها علاقه مند به فوتبال برای تماشای مصاف فولاد و استقلال لحظه شماری می کردند، اما آنچه آن ها از تصاویر بی کیفیت مشاهده کردند، یک داوری عصبی بود که تسلطی بر بازی نداشت و سوت های یک طرفه اش باعث برهم خوردن تعادل بازی شد. هرچند در تصاویر تلویزیونی تصویر منجر به اخراج