سایر منابع:
سایر خبرها
استقلال با این شرایط هیچ وقت قهرمان نمی شود / آبشک شانس آورد نبودم وگرنه طوری می زدمش تا واقعا درد بکشد
گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم های فولاد و استقلال پس از 4 ماه تعطیلات مسابقات فوتبال در سراسر کشور با چاشنی جنجال داوری برگزار شد. اخراج سه تن از اعضای این تیم از درون زمین و روی نیمکت مربیگری موجب شد تا استقلال تلخی شکست 1-2 در اهواز را بیش از 4 باخت قبلی اش در لیگ برتر نوزدهم بچشد. میلاد زکی پور مدافع چپ تیم استقلال در گفت و گو با دانشجو، نسبت به اتفاقات رخ داده در دیدار
7 اشتباه بزرگ شماره 7 استقلال
صحبت شدن با بازیکن اخراجی در دقیقه 45 بازی با فولاد خوزستان، سیدمهدی سیدعلی تصمیم گرفت به خاطر آرنج زدن علی کریمی به صورت محمد آبشک هافبک ملی پوش استقلال را اخراج کند. علی کریمی در زمان خروج از زمین مشغول توضیح صحنه و اشتباه داور مسابقه بود و با فرهاد مجیدی و نیمکت تیمش حرف می زد. او به پیراهن خودش اشاره می کرد و... در این مواقع معمولاً سرمربیان با تجربه با بازیکن اخراجی هم کلام نشده و این
داش آکل بازی لب کارون
اشتباهات داوری، مطرح شده به خودی خود نشان می دهد در استقلال این روزها چه خبر است. 2.طی دو روز گذشته اکثر خبرگزاری ها و همچنین سایت های ورزشی با کارشناسان متعدد داوری تماس گرفتند و در مورد مهم ترین اتفاقات بازی، یعنی اخراج علی کریمی و عارف غلامی پرس و جو کردند. تقریبا همه کارشناسان متفق القول بیان کردند هر دو اخراج درست بوده و موضوع زمانی عجیب می شود که می بینیم فولاد یک پنالتی طلبکار است
قربانی: داوری ایران هم VAR ندارد، هم شهامت!
/> بازی تا قبل از اخراج علی کریمی دست استقلال بود. گلش را هم زد و روی یک اشتباه فردی گل خورد ولی انصافاً پس از بیرون رفتن علی کریمی، که بهترین بازیکن استقلال تا پیش از اخراج بود، بازی استقلال بر کار تیمی فولاد چربش داشت. حتی می توانم بگویم استقلال با همان 10 نفر هم می توانست بازی را با امتیاز ترک کند. درباره صحنه کارت قرمز علی کریمی معتقد به اخراجش هستید یا نه؟ در صحنه
برد فولاد 10 نفره و سبقت نکونام از استقلال
دقیقه 88 کارت قرمز دریافت کرد. بعد از اخراج شهاب گردان از میدان که به دلیل اتلاف وقت و دریافت کارت زرد دوم انجام شد، جواد نکونام و نیمکت نشینان فولاد به شدت به داور معترض شدند. بعد از اخراج گردان به دلیل اینکه فولاد هر 5 تعویض خود را انجام داده بود نمی توانست دروازه بان ذخیره اش را به میدان بفرستد و در نهایت پریرا مهاجم تیم درون دروازه ایستاد و دروازه بان شد! این دومین مسابقه
گلزن فولاد دروازه بان شد / امیدواری اهواز به آسیا
چهارماهه از مسابقات به اهواز سفر کرده بود تا از این بازی امتیاز بگیرد. بازی هنوز جا نیفتاده بود که تیم ماشین سازی روی غفلت مدافعان فولاد خوزستان توسط بابک مرادی به گل رسید. گل دقیقه 4 تیم میهمان باعث شد تا فولادی ها به خود بیایند و پس از انتقال بازی به زمین تیم حریف در دقیقه 16 با ضربه فرشاد احمدزاده کار را به تساوی بکشانند. فولاد خوزستان نیمه دوم را با انجام دو تعویض آغاز کرد و با
حاشیه های دیدار 2 تیم فولاد و ماشین سازی
با دست کولی بالی نداشت و بازی را دنبال کرد که اعتراض کادر فنی ماشین سازی را به همراه داشت. تعلل بیش از حد شهاب گردان در شروع بازی، موجب شد تا داور 2 بار پیاپی به او کارت زرد نشان دهد و دروازه بان فولادی ها را از زمین اخراج کند. پس از اخراج شهاب گردان و به دلیل اینکه نکونام هر پنج تعویض خود را انجام داده بود، لوسیانو پریرا درون دروازه فولاد ایستاد و لباس شماره یک گردان را بر
افشاگری امید ابراهیمی درباره جنجال جدایی از استقلال
نکات منفی داشت و در این بین استقلالی ها سهم و وزن بیشتری در اتفاقات رخ داده داشتند و نقش فرهاد مجیدی نیز دیگران پررنگ تر بود. حتی اگر داور اشتباه کرده باشد... فرض را بر اشتباه یک داور می گیریم؛ ممکن است بازیکنی را به اشتباه اخراج کند، ممکن است اشتباها پنالتی اعلام کند، ممکن است سرنوشت یک بازی را با یک سوت اشتباه تغییر دهد، حتی ممکن است همه چیز فراتر از فوتبال باشد و همانند دیدار ایران و
باشگاه فولاد در آستانه شکایت از مدافع استقلال
اخراج کرد. علی کریمی در نیمه اول برخوردی با محمد آبشک داشت که باعث شد داور به او کارت قرمز مستقیم نشان دهد. پس از این بازی میلاد زکی پور مدافع استقلال که به دلیل مصدومیت این آن را از دست داده بود، در مصاحبه ای گفته بود: من نمی دانم آبشک آمده بود فوتبال بازی کند یا خودش را در شبکه سه نشان بدهد. فقط شانس آورد من نبودم وگرنه طوری می زدمش که واقعا از درد به خودش بپیچد! همین مصاحبه ظاهرا باعث شده تا
نکونام: بازیکنانم مقابل ماشین سازی شاهکار کردند/ قطعاً با گردان برخورد می کنیم
تیم ما 10 نفره شود و 10 دقیقه تحت فشار باشد. سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان گفت: بازیکن ما اشتباه کرد و داور کارش را درست انجام داد. فقط از این موضوع من کمی ناراحت هستم که دروازه بان حریف این همه وقت تلف کرد، اما یک کارت زرد نگرفت. با این حال باز هم می گویم که داور درباره اخراج دروازه بان ما اشتباه نکرد و گردان با این همه تجربه نباید اشتباه می کرد.
برد فولاد مقابل ماشین سازی/تیم نکونام بالاتر از استقلال و تراکتور
ای که تراکتور و استقلال متوقف شدند، امضا شود. شهاب گردان دروازه بان تیم فولاد در دقیقه 88 با نظر داور مسابقه به خاطر تلف کردن وقت اخراج شد تا فولادی ها در دقایق پایانی 10 نفره شوند. از آنجا که فولاد سه تعویض خود را انجام داده بود، پریرا زننده گل دوم به جای گردان درون دروازه قرار گرفت. فولاد با این برد 39 امتیازی شد و بالاتر از تیم های مدعی، چون شهرخودرو، تراکتور و استقلال قرار گرفت. در حال حاضر پرسپولیس با 50 و سپاهان با 40 امتیاز در جدول اول و دوم هستند.
برنامه فوتبال برتر/ افشاگری فرد نزدیک به سرمربی فولاد خوزستان به همکاری با داور جنجالی
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، برنامه امشب (دوشنبه 9 تیر 99) فوتبال برتر از ساعت 23:03 دقیقه آغاز شد. ابتدا بخشی از حواشی دیدار تیم های استقلال و فولاد پخش شد. سپس صحبت های علی کریمی (بازیکن استقلال) و ایوب والی (بازیکن فولاد) پس از این دیدار پخش شد. علی کریمی، هافبک استقلال تهران: تعجب کردم چرا داور مسابقه با فولادی
نوازی:هیچ کس نفهمید چرا علی کریمی اخراج شد
را بسته بودند و همه توپ های سمت چپ استقلال توسط مدافعان فولاد دفع می شد . مورد سوم باتوجه به اینکه در سیستم فعلی استقلال که همان سیستمی بود که توسط استراماچونی هم اجرا می شد، خط دفاع نقاط کور زیادی دارد، فولاد هم برای پشت مدافعان استقلال برنامه ریزی کرده بود. یکی از صحنه های عجیب این بازی اخراج علی کریمی بود؟ واقعا هیچ کس نفهمید چرا علی کریمی، که پیراهنش توسط بازیکن حریف
باغ آبادی: داور پنالتی صد درصد ما را نگرفت
؟ من از کمیته داوران می خواهم که رسیدگی کند. البته به تیم فولاد خوزستان تبریک می گویم. امروز فوتبال خوبی توسط هر دو تیم انجام شد. وی درباره وقت کشی های حامد لک گفت: این طبیعت فوتبال است، چون ما در نیمه اول یک گل جلو افتادیم این طور به نظر آمده است. من یک سؤال دارم. آیا وقتی فولاد خوزستان در نتیجه بازی جلو بود دروازه بان آنها وقت کشی نکرد؟ اخراج شهاب گردان هم به خاطر وقت کشی بود. حامد لک سبک بازی اش همین طور است و فکر نمی کنم که وقت کشی کرد.
بهزاد غلامپور: از بالا تا پایین با استقلال بد هستند
بازی تأثیرگذار بود. بهزاد غلامپور مربی گلرهای تیم استقلال در خصوص صحنه اخراج علی کریمی عنوان کرد: داور آنقدر به این صحنه نزدیک بود که نتوانست درست تشخیص بدهد. اگر فاصله داور با بازیکن قانونی بود، او شیطنت بازیکن فولاد را می دید و شاید حتی به بازیکن حریف کارت زرد هم می داد. در هر صورت این بازی تمام شده و ما از استقلال دفاع می کنم. متأسفانه شرایط به شکلی است که با کوچکترین
فولاد 2-1 ماشین ؛ مدعی جدید سهمیه آسیا
(45+1) از فولاد موسی کولی بالی(45+3) از فولاد شهاب گردان(88) از فولاد اخراج شهاب گردان(88) از فولاد شرح گل فولاد صفر - ماشین سازی 1 (دقیقه 4:بابک مرادی): پرتاب اوت فرید عابدینی از سمت راست زمین با دو ضربه سر و دفع اشتباه توسط مدافعان فولاد به بابک مرادی رسید که این بازیکن با مهار توپ و شوت پای چپ دیدنی با طاق دروازه فولاد موفق به
تساوی استقلال برابر سایپا در نیمه نخست
سایپا را باز کند. در دقیقه 45 دیدار باقری با گل به خودی دروازه حسینی را باز کرد تا دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی دست یابند. فرهاد مجیدی به خاطر اخراج در بازی مقابل فولاد خوزستان استقلال را از روی سکوها هدایت کرد. علی کریمی و عارف غلامی، دو بازیکن استقلال که در دیدار اخیرشان مقابل فولاد از زمین اخراج شدند، بازیکنان محروم این تیم برابر سایپا هستند. احمد
چرا دیاباته و غلامی جریمه نمی شوند؟
اما در یک صحنه پیش بینی ها در مورد خودش را به واقعیت تبدیل کرد تا با یک اعتراض کارت زرد دوم را گرفته و از زمین مسابقه اخراج شود. یکی از مربیان استقلال در این خصوص به همشهری می گوید: ما چندبار به عارف گفتیم که مواظب باشد ولی او کار خودش را انجام داد. وقتی بازیکنی در استقلال بازی می کند، این اشتباه پذیرفتنی نیست. ما از این اخراج به شدت ضربه خوردیم. کادر فنی آبی ها از غلامی ناراضی است. گفته می شود
استوری پیشکسوت پرسپولیس با کنایه به فرهاد مجیدی
به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، پس از شکست استقلال در دیدار جنجالی مقابل فولاد در اهواز؛ فرهاد مجیدی سرمربی آبی های تهران که در این دیدار اخراج شده بود؛ در پستی اینستاگرامی، به داور بازی، بهنام ابوالقاسم پور و جواد نکونام اتهاماتی زد. حال پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در استوری اینستاگرامش پس از تساوی شب گذشته بارسلونا مقابل سلتاویگو کنایه ای به فرهاد مجیدی زده است. انتهای پیام
ترکیب احتمالی استقلال؛ ارنج با دست بسته
میلازکی پور برای این بازی آماده خواهد شد یا نه؟داریوش شجاعیان ومحسن کریمی بعید است که به شرایط حضور در ترکیب اصلی رسیده باشند. آن ها بعد از آغاز مجدد لیگ برتر در یک بازی جنجالی و پرحاشیه در اهواز و در حالی که در همان نیمه اول علی کریمی و فرهاد مجیدی و در ابتدای نیمه دوم عارف غلامی را از دست دادند با اختلاف یک گل مغلوب فولاد شدند. استقلال خوب می داند که برای ماندن در کورس مدعیان باید از بازی
نکونام: با گردان به خاطر رفتار بچه گانه اش برخورد می کنیم/ جعفری کرونا گرفته است
در بازی استقلال و ماشین سازی گفت: قطعا تمرین می کنیم تا این مشکل حل شود. سرمربی فولاد در ادامه درباره غیبت فرزاد جعفری در دیدار مقابل استقلال و ماشین سازی توضیح داد: متاسفانه فرزاد جعفری کرونا دارد و دو بازی در لیست ما نیست. متاسفانه این لیگ معضل فوتبال ایران شده است. نکونام در پایان درباره اخراج شهاب گردان بیان کرد: 100 درصد درست بود و شهاب گردان اشتباه کرد و اصلا نباید این
فرهاد مجیدی اشتباه کرد/ سرمربی باید در کارهای فنی تمرکز کند
به گزارش خبرگزاری مهر ، محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان در خصوص حواشی دیدار استقلال و فولاد اظهار داشت: در خصوص قضاوت آقای سید علی باید بگوم شاید قانون را رعایت کرد، اما باید این بازی را که اولین بازی بعد از 4 ماه بود مدیریت می کرد. بازیکنان از نظر روحی مشکل داشتند و بهتر بود داور در این بازی با مدیریت درست بازی را اداره می کرد. پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: رفتار فرهاد مجیدی کنار زمین ناشی
سعید رمضانی: مجیدی فقط از سیدعلی پرسید چرا کریمی را اخراج کردی؟
هم این موضوع را شنیدم، اما واقعا اینکه دلیل شکایتش چیست را نمی دانیم. مجیدی فقط از سیدعلی سوال کرد که چرا علی کریمی را اخراج کردی؟ آیا این سوال اخراج دارد؟ واقعا بعد از اخراج مجیدی، همه اعضای نیمکت ما شوکه شدند و آن اتفاقات بعدی افتاد. تشخیص دادیم دیاباته برود سعید رمضانی سرپرست تیم استقلال درباره سفر دیاباته به فرانسه تصریح کرد: ما به این نتیجه رسیدیم بازیکنی که فکرش
رمضانی : به دیاباته گفتیم برود/ درخواست بازیکنان برای جریمه غلامی صحت ندارد
سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال : به دیاباته گفتیم برود و چهارشنبه بازگردد. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سعید رمضانی ، سرپرست تیم فوتبال استقلال اظهار داشت : واقعا اینکه دلیل شکایت داور چیست را نمی دانیم. مجیدی فقط از سیدعلی سوال کرد که چرا علی کریمی را اخراج کردی؟ وی ادامه داد : دیاباته به خاطر متولد شدن فرزندش، فکرش پیش استقلال نبود؛ به همین خاطر تشخیص
آرش برهانی مشکل بزرگ استقلال را فاش کرد
مدیریت کادر فنی بیرون زمین و بازیکنان درون زمین. دیدار استقلال و تراکتور در استادیوم آزادی بود. جواد نکونام ما را در دقیقه 13 از تراکتور پیش انداخت. 7 دقیقه پس از آن داور بازی مرا اخراج کرد. اخراجی که همه دنیا دیدند من مرتکب خظایی نشده بودم و فقط به دلیل تمارض بازیکن تراکتور داور دچار اشتباه شد. یک تمارض مسخره بعد چه شد؟ آرش برهانی گفت:اما مهمترین اتفاق پس از اخراج من در دقیقه 20
هم جنجالی؛ هم غیر بهداشتی
ها با آن به اهواز رفتند بیانیهای صادر کرد که هیچ کس را قانع نکرد. در طول مسابقه هم چند بار اتفاقاتی افتاد که باعث شد بازیکنان و اعضای دو تیم همه هشدارهای پروتکل را فراموش کنند. مثلا در صحنه اخراج بازیکنان و سرمربی استقلال، بازیکنان کاملا به هم و به داور چسبیده بودند. حتی چند بار روی سوت های ساده داور بازیکنان اعتراض داشتند و به قول گزارشگر مسابقه در مساحتی 5 یا 6 متری حدود 20 نفر نزدیک به هم تجمع