چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۴۲Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خودرو تک ۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۲۳:۵۰

بی تجربگی استقلال را بیچاره کرد/ اعتراض حق کادر فنی است ولی نه به هرشکلی!

پیشکسوت استقلال با انتقاد از رفتار کادرفنی این تیم مقابل فولاد گفت: اعتراض کردن حق کادر فنی است ولی نه بیش از اندازه و به هر شکلی! هر کاری راه و روش خودش را دارد. به گزارش مشرق – شکست تیم 9 نفره استقلال در اهواز در شرایطی که فرهاد مجیدی سرمربی این تیم هم در اواخر نیمه اول همزمان با اخراج علی کریمی از زمین بازی این تیم را تحت تأثیر شوک جدی قرار داده بود به مذاق کارشناسان فوتبالی به ویژه استقلالی های قدیمی خوش نیامد. آرش برهانی در گفت و گو با مشرق ، بابت آینده این استقلال نگران بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)