سایر منابع:
سایر خبرها
قربانی: داوری ایران هم VAR ندارد، هم شهامت!
/> بازی تا قبل از اخراج علی کریمی دست استقلال بود. گلش را هم زد و روی یک اشتباه فردی گل خورد ولی انصافاً پس از بیرون رفتن علی کریمی، که بهترین بازیکن استقلال تا پیش از اخراج بود، بازی استقلال بر کار تیمی فولاد چربش داشت. حتی می توانم بگویم استقلال با همان 10 نفر هم می توانست بازی را با امتیاز ترک کند. درباره صحنه کارت قرمز علی کریمی معتقد به اخراجش هستید یا نه؟ در صحنه
استقلال با این شرایط هیچ وقت قهرمان نمی شود / آبشک شانس آورد نبودم وگرنه طوری می زدمش تا واقعا درد بکشد
گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دیدار تیم های فولاد و استقلال پس از 4 ماه تعطیلات مسابقات فوتبال در سراسر کشور با چاشنی جنجال داوری برگزار شد. اخراج سه تن از اعضای این تیم از درون زمین و روی نیمکت مربیگری موجب شد تا استقلال تلخی شکست 1-2 در اهواز را بیش از 4 باخت قبلی اش در لیگ برتر نوزدهم بچشد. میلاد زکی پور مدافع چپ تیم استقلال در گفت و گو با دانشجو، نسبت به اتفاقات رخ داده در دیدار
افشاگری امید ابراهیمی درباره جنجال جدایی از استقلال
نکات منفی داشت و در این بین استقلالی ها سهم و وزن بیشتری در اتفاقات رخ داده داشتند و نقش فرهاد مجیدی نیز دیگران پررنگ تر بود. حتی اگر داور اشتباه کرده باشد... فرض را بر اشتباه یک داور می گیریم؛ ممکن است بازیکنی را به اشتباه اخراج کند، ممکن است اشتباها پنالتی اعلام کند، ممکن است سرنوشت یک بازی را با یک سوت اشتباه تغییر دهد، حتی ممکن است همه چیز فراتر از فوتبال باشد و همانند دیدار ایران و
روشن : جواد میخواست رضایت بدهد، اصغر خودش کوتاهی کرد!
نخواهد زیر بار کمیته فنی برود اما بالاخره باید از کسانی که خودش قبول دارد در شرایط بحرانی و حساس کمک بگیرد. دیاباته به فرانسه رفته درحالی که استقلال مطهری را هم ندارد این کار اشتباه نبوده است ؟ من نمی دانم در استقلال چه خبر است؟ یک روز شفر می رود فردایش استراماچونی می رود و حالا نوبت بازیکن رسیده است که سرخود برود! من نمی دانم چرا باشگاه پاسپورت بازیکنان را نگه نمی دارد. آن موقع
بهتر است مجیدی برای فصل آینده برنامه داشته باشد
نگرفت. استقلال با این وضعیت کار سختی خواهد داشت. وی ادامه داد: در این بازی فقط حاشیه و چالش دیدیم، اعتقاد من این است که جواد نکونام برای این بازی برنامه داشت و شما دیدید که بازیکن تعویضی فولاد چگونه توانست روند بازی را عوض کند. فکر نمی کنم داور تاثیر آنچنانی در نتیجه بازی داشت، شاید فقط در اخراج غلامی می توانست کارت زرد دوم را ندهد، هر چند این بازیکن هم به تصمیم داور اعتراض کرده بود
بی تجربگی فرهاد مجیدی و رفتار غیر حرفه ای بازیکنان استقلال ، عامل اصلی شکست مقابل فولاد
خودی خود نشان می دهد در استقلال این روزها چه خبر است. 2-طی دو روز گذشته اکثر خبرگزاری ها و همچنین سایت های ورزشی با کارشناسان متعدد داوری تماس گرفتند و در مورد مهمترین اتفاقات بازی، یعنی اخراج علی کریمی و عارف غلامی پرس و جو کردند.تقریبا همه کارشناسان متفق القول بیان کردند هر دو اخراج درست بوده و موضوع زمانی عجیب می شود که می بینیم فولاد یک پنالتی طلبکار است! چند کارشناسان اعتقا
7 اشتباه بزرگی که فرهاد مجیدی در استقلال
توانست تیمش را آرام کند. 3- هم صحبت شدن با بازیکن اخراجی در دقیقه 45 بازی با فولاد خوزستان، سیدمهدی سیدعلی تصمیم گرفت به خاطر آرنج زدن علی کریمی به صورت محمد آبشک هافبک ملی پوش استقلال را اخراج کند. علی کریمی در زمان خروج از زمین مشغول توضیح صحنه و اشتباه داور مسابقه بود و با فرهاد مجیدی و نیمکت تیمش حرف می زد. او به پیراهن خودش اشاره می کرد و... در این مواقع معمولاً سرمربیان
گزارش داور و محرومیت اشتباه دستیار جلالی
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار دو تیم گل گهر و استقلال که در آخرین هفته لیگ برتر پیش از تعطیلات کرونایی برگزار شد، حواشی را به همراه داشت که در نهایت باعث اخراج یکی از مربیان گل گهر توسط داور شد. بر اساس تصاویر و فیلم های موجود، مربی کارت قرمز گرفته گل گهر، رضا مرتضی زاده است اما در اسامی محرومان هفته بیست و دوم که توسط سازمان لیگ منتشر شده، نام سعیداخباری یکی از دستیاران
بی تجربگی استقلال را بیچاره کرد
این است که بتوان این وضعیت را مدیریت کرد. واجب شد من یک خاطره در همین ارتباط تعریف کنم. * درباره اشتباه داوری؟ - هم اشتباه داوری و هم مدیریت کادر فنی بیرون زمین و بازیکنان درون زمین. دیدار استقلال و تراکتور در استادیوم آزادی بود. جواد نکونام ما را در دقیقه 13 از تراکتور پیش انداخت. 7 دقیقه پس از آن داور بازی مرا اخراج کرد. اخراجی که همه دنیا دیدند من مرتکب خطایی نشده بودم و فقط
رمضانی : به دیاباته گفتیم برود/ درخواست بازیکنان برای جریمه غلامی صحت ندارد
سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال استقلال : به دیاباته گفتیم برود و چهارشنبه بازگردد. به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سعید رمضانی ، سرپرست تیم فوتبال استقلال اظهار داشت : واقعا اینکه دلیل شکایت داور چیست را نمی دانیم. مجیدی فقط از سیدعلی سوال کرد که چرا علی کریمی را اخراج کردی؟ وی ادامه داد : دیاباته به خاطر متولد شدن فرزندش، فکرش پیش استقلال نبود؛ به همین خاطر تشخیص
مشابه رفتار مجیدی در اروپا محرومیت چند جلسه ای دارد
درآورده اند. داوری مسابقه چطور بود؟ واقعا داوری در این دیدار چیز خاصی نداشت، یک صحنه اخراج علی کریمی بود که همه در مورد آن صحبت می کنند که آن هم داور در یک قدمی صحنه بود. در ادامه هم که مربی استقلال به زمین آمد که اگر این رفتار در اروپا باشد چه بسا به خاطر این رفتار محرومیت چند جلسه ای را برای مربی که به وسط زمین برود در پی داشته باشد. خود من سال گذشته در دیدار نساجی مقابل
سعید رمضانی: مجیدی فقط از سیدعلی پرسید چرا کریمی را اخراج کردی؟
هم این موضوع را شنیدم، اما واقعا اینکه دلیل شکایتش چیست را نمی دانیم. مجیدی فقط از سیدعلی سوال کرد که چرا علی کریمی را اخراج کردی؟ آیا این سوال اخراج دارد؟ واقعا بعد از اخراج مجیدی، همه اعضای نیمکت ما شوکه شدند و آن اتفاقات بعدی افتاد. تشخیص دادیم دیاباته برود سعید رمضانی سرپرست تیم استقلال درباره سفر دیاباته به فرانسه تصریح کرد: ما به این نتیجه رسیدیم بازیکنی که فکرش
غلامی به شما نگاه کرد آقای مجیدی!
آستانه اخراج شدن پیش رفت. این وسط اما مهم تر از همه بازیکنان استقلال، شخص فرهاد مجیدی است که برای چندمین بار به راحتی از کوره در رفت و توسط داور از کنار زمین اخراج شد. او فصل گذشته هم در بازی با صنعت نفت آنقدر به داور اعتراض کرد که اخراج شد. البته در آن بازی حق با او بود و داور به اشتباه گل تیمش را مردود اعلام کرده بود اما حتی این هم توجیهی برای رفتارهای او در کنار زمین نیست. ضمن این که رفتارهای تند
فرهاد باید یاد بگیرد و یاد بدهد
وضعیت کمک کند نه اینکه اوضاع را بحرانی تر کند. اتفاقات بعد از اخراج علی کریمی نشان می دهد فرهاد مجیدی باید بیشتر یاد بگیرد و بیشتر یاد بدهد. به این خاطر که استقلال باید تیم نتیجه گرایی باشد. در غیر این صورت تماشاگران هیچ مربی ای را به صرف محبوبیت بر نخواهند تابید همان طور که پیشتر علیرضا منصوریان را کنار زدند. داور به درست یا غلط علی کریمی را اخراج می کند؛ کادر فنی استقلال به این موضوع
به خاطر استقلال جلوی عارف غلامی را بگیرید
حاشیه ای خواهد شد و چه بسا جایگاه فنی خود را از دست دهد. این به استقلال هم ضربه می زند. به این خاطر که فوتبال بازی تنیس نیست. فوتبال یک بازی گروهی است و وقتی بازیکنی اشتباه می کند، به همه تیم ضربه می زند. اشتباه عارف غلامی در بازی با فولاد آخرین اشتباه او نخواهد بود همان طور که بعد از درگیری با مهرداد محمدی، با رضا شاهرودی در اردوی تیم امید درگیر شد. مگر اینکه یکی بیاید و به طور جدی با او حرف بزند و به قولی ترمزش را بکشد. منبع: خبرورزشی برچسب ها: عارف غلامی ، استقلال
نمایش زشت فوتبال ایران در اولین سکانس پساکرونایی!
شده و برخی به خوبی یاد گرفته اند که در زمان شکست باید به دنبال بهانه تراشی باشند و چه کسی بهتر از داور؟ حتی اگر فرض کنیم داور دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران حتی در اخراج علی کریمی اشتباه کرده باشد، نقش اشتباهات فرهاد مجیدی به عنوان یک سرمربی با رفتاری غیر حرفه ای در آخرین دیدار این تیم و اعتراضات بی دلیل عارف غلامی که منجر به دریافت کارت زرد دوم و اخراج این بازیکن
فریاد مجیدی روی سکوها: حق استقلال را از این فوتبال می گیرم
، رسانه ها از این دیدار به عنوان یک جنگ تمام عیار نام برده بودند؛ جنگی که درنهایت در ورزشگاه اختصاصی فولاد یا همان فولادآرنا اتفاق افتاد و کلی هم خسارت و عواقب روی دست تیم بازنده یعنی استقلال گذاشت. مجیدی به داور مسابقه چه گفت؟ هرچند تا دقایق پایانی نیمه اول همه چیز بر وقف مراد فرهاد مجیدی و شاگردانش بود اما در یک صحنه ناگهان ورق برگشت و با اشتباه علی کریمی و خطایی که مرتکب شد
نکته بازی
اکبریان اعتراف کرده بود در بازی پارسال با نفت آبادان گل سالم استقلال را به اشتباه مردود اعلام کرده. اتفاقا مجیدی به این اعتراف هم واکنش تندی داشت و گفته بود: شما اشتباه نکردید، فقط ماموریت تان را انجام دادید. به این ترتیب اکبریان هم از جمع داوران مسابقات استقلال حذف می شود. با ادامه این روند، ظاهرا برای بازی های استقلال باید از خارج داور بیاورند. واقعا داری اشتباه می زنی پست
فخیم: فینال فوتسال حاشیه خاصی نداشت
بخواهیم با ریسک بالا بازی کنیم. بالاخره فینال است و حساسیت بالا دارد اما باز با این وجود به نظر من بازی بسیار زیبایی رقم خورد و بینندگان تلویزیونی از تماشای مسابقه لذت بردند. فخیم درباره حواشی که در بازی وجود داشت، گفت: به نظر من حاشیه ای در درون زمین وجود نداشت. این اتفاقات در ورزش موضوعی عادی است. در اروپا نیز از این اتفاقات می افتد و بازیکنان به داور اعتراض می کنند. در همین بازی
استقلال خواهان بخشش کارت قرمز کریمی شد
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، علی کریمی هافبک باتجربه استقلال در دیدار این تیم مقابل فولاد توسط مهدی سیدعلی از زمین بازی اخراج شد. از این رو استقلالی ها معتقد هستند داور به اشتباه هافبک استقلال را اخراج کرده و به همین خاطر اعتراض های شدیدی داشتند. در چنین شرایطی و در فاصله دو روز تا دیدار با سایپا مسئولان استقلال خواهان بخشش علی کریمی شده اند. مدیرعامل استقلال طی نامه ای رسمی به
بابت بازی فردا نگران داور نیستم/ حریف آسانی برای استقلال نیستیم
. پیام حیدری که فردا قضاوت دیدار ما و استقلال را سوت خواهد زد، یک داور آینده دار است و می تواند قضاوت خوبی انجام دهد، بنابراین از بابت داوری فردا هیچ نگرانی ندارم. سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با مصدومیت امیرحسین حسین زاده گفت: متأسفانه به دلیل مصدومیت این بازیکن جوانمان را از دست دادیم. وقتی پس از مدت ها تمرینات برگزار می شود، مصدومیت ها زیاد شده و خطرناک می شود اما اعتقاد
آقای مجیدی! به جای اتهام زدن به تیمت برس
/> **اول از همه نظرتان را درباره قضاوت مهدی سیدعلی در دیدار جنجالی فولاد و استقلال بگویید. قضاوت سیدعلی در این بازی از نظر من مشکل خاصی نداشت. متاسفانه مربیان و باشگاه ها یاد گرفته اند که بعد از هر باخت به داور حمله کنند، چون دیواری کوتاه تر از داور پیدا نمی شود. شاید به برخی از کارشناسان فوتبال بربخورد، اگر من درباره مسائل فنی حرف بزنم، اما معتقدم تیم ها آمادگی 50 درصدی هم ندارند و می
مجیدی آماده اخراج از استقلال است؟!
د. آرش برهانی بازیکن سابق استقلال نیز برای استقلال ابراز نگرانی کرد. و گفت:امیدوارم فرهاد تیمش را جمع کند.خیلی نگران استقلالم، بی تجربگی استقلال را بیچاره کرد.اعتراض حق کادر فنی است ولی نه به هرشکلی! محمد نوری، پیشکسوت آبی ها هم در واکنش به بی تجربگی نشان داده شده در بازی گفت: استقلال هم به داور، هم به خودش و هم به فولاد باخت. فرهاد مجیدی نیاز است بجای ادام
بهتاش فریبا : داور جاهایی سوت می زد که اعصاب بازیکنان بهم می ریخت
برای این مسابقه موثر واقع شد. در خصوص صحنه اخراج علی کریمی هم باید بگویم که واقعا چیزی متوجه نشدم. من علی کریمی را می شناسم، او اهل تمارض نیست و شک ندارم وقتی کریمی می گوید بازیکن حریف پیراهنش را کشیده او حرف درستی زده است. شما اگر به نیمه اول نگاه کنید اعتراض فولادی ها 5 برابر بازیکنان استقلال بود. استقلالی ها هم خیلی اعتراض کردند اما دلیلش این بود که سیدعلی جاهایی سوت می زد که اعصاب بازیکنان به هم می ریخت. بیشتر بخوانید : بهتاش فریبا : جان مردم مهم است یا قهرمانی؟
لیگ برتر | مجیدی در آینده می فهمد که رفتارش اشتباه است
، کریمی و غلامی مبتدیانه است بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اعتراض استقلالی ها به تصمیمات داور تصریح کرد: کارشناس داوری نیستم، اما اگر بخواهیم انصاف را رعایت کنیم، ضربه علی کریمی اخراج داشت. در شبکه های اجتماعی دیدم که بازیکن فولاد چسبیده به او بود و کریمی ضربه ای به بازیکن فولاد زد. چند سالی است که روزبه چشمی و علی کریمی در استقلال بازی می کنند که از نظر استعداد فوتبالی خوب
هم جنجالی؛ هم غیر بهداشتی
ها با آن به اهواز رفتند بیانیهای صادر کرد که هیچ کس را قانع نکرد. در طول مسابقه هم چند بار اتفاقاتی افتاد که باعث شد بازیکنان و اعضای دو تیم همه هشدارهای پروتکل را فراموش کنند. مثلا در صحنه اخراج بازیکنان و سرمربی استقلال، بازیکنان کاملا به هم و به داور چسبیده بودند. حتی چند بار روی سوت های ساده داور بازیکنان اعتراض داشتند و به قول گزارشگر مسابقه در مساحتی 5 یا 6 متری حدود 20 نفر نزدیک به هم تجمع
واکنش رییس کمیته داوران به جنجال سیدعلی و فرهاد مجیدی
خصوص اینکه آیا سیدعلی، داور بازی استقلال- فولاد اشتباهاتی داشته است یا خیر، خاطرنشان کرد: بنده به عنوان رئیس کمیته داوران اعلام می کنم هیچکدام از تصمیمات سیدعلی اشتباه نبود و در مورد اخراج سرمربی استقلال باید بگویم مجیدی دیگر چه کاری باید می کرد که داور او را اخراج کند؟
گزارش داور چهارم بازی فولاد استقلال علیه دانشگر؟
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز ، محمد دانشگر مدافع استقلال نزدیک بود از زمین بازی اخراج شود. درگیری او با داور چهارم می رفت کار دستش دهد. محمد دانشگر به عنوان بازیکن تعویضی در بازی فولاد به زمین رفت. این بازیکن که معمولا کارت زرد زیاد می گیرد، نزدیک بود در بازی فولاد هم اخراج شود. ظاهرا داور چهارم بازی یعنی کوپال ناظمی در گزارش خود به این مسئله اشاره کرده که دانشگر حرف های جالبی لب خط به زبان نیاورده است. ناظمی حتی بعد از این اتفاق به داور وسط بازی گفته بود می تواند دانشگر را از زمین بازی اخراج کند ولی سیدعلی به دلایلی تصمیم گرفت تا این کار را نکند. ...
مصدومیت، محرومیت و تهدید به کناره گیری
کنترل بازی را از دست بدهند. در شرایطی که بهتر بود مجیدی بازیکنان خود را به آرامش و پرهیز از درگیری دعوت کند، خود یک پای اصلی اعتراض و جدال با داور بود. فرهاد بیش از حد از کوره در رفت و کار به جایی کشید که وریا غفوری کاپیتان تیم، او را به سمت بیرون زمین هدایت کرد. جدا از سرمربی استقلال که اخراج شد، این موضوع روی بازیکنانش از جمله غلامی نیز تأثیر منفی گذاشت که باعث اخراج غیر فنی اش شد. مصدومیت