برای حضور در اردوی سوئد/فروزان پاسپورتش را به فدراسیون تحویل داد - کاپ

کاپ ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۲:۵۶

برای حضور در اردوی سوئد/فروزان پاسپورتش را به فدراسیون تحویل داد

دروازه بان تیم استقلال در فدراسیون حضور پیدا کرد. به گزارش کاپ،محسن فروزان صبح امروز با حضور در فدراسیون فوتبال پاسپورت خود را تحویل کمیته تیم های ملی داد. وی درباره حضورش در فدراسیون در گفت و گو با کاپ اظهار داشت: از ما خواسته شده تا پاسپورت هایمان را برای اردوی سوئد که قرار است در نوروز برگزار شود، تحویل فدراسیون دهیم. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)