دستگیری 23 نفر و توقیف 43 دستگاه وسیله نقلیه هنجارشکن در خرم آباد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۱/۲۵ - ۱۳:۵۷

دستگیری 23 نفر و توقیف 43 دستگاه وسیله نقلیه هنجارشکن در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، حسین نجفی ظهر امروز در حاشیه اجرای ارتقاء اجتماعی در خرم آباد اظهار کرد: در راستای ارائه خدمت مضاعف به مردم شریف خرم آباد در هفته گذشته طی چند مرحله طرح پاک سازی معابر از لوث معتادان و برخورد با وسائط نقلیه هنجارشکن با حضور حداکثری یگان های انتظامی اعم از کلانتری و یگان امداد این فرماندهی به مرحله اجراء گذاشته شد. وی بیان داشت: در این طرح عوامل این شهرستان موفق به جمع آوری 23 نفر معتاد خیابانی و توقیف 43 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف شدند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)