قدردانی استاندار مازندران از باشگاه نساجی/حسین زادگان: تعویض چمن و احداث سکوی جدید ورزشگاه وطنی با جدیت توسط اداره کل ورزش در حال پیگیری است - ایلنا
سایر منابع:
سایر خبرها
تبریک علی کریمی به پزشکان به مناسبت روز پزشک؛ روزشماری کنعانی زادگان برای فینال جام حذفی
، مدافع تیم پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرام خود از حال و هوای اتمام بازی های لیگ برتر و روزشماری اش برای فینال جام حذفی نوشت. کنعانی زادگان در مطلبی نوشت: خدا رو شکر که لیگ برتر با قهرمانی به اتمام رسوندیم، توی بازی های اخر جای شما هواداران خیلی خالی بود و حالا وقت تمرکز بر جام حذفی هست. حسین ماهینی، تصویری از خود به همراه علیرضا حقیقی، دروازه بان سابق پرسپولیس و
فرهمند: خطیبی فصل بعد هم سرمربی آلومینیوم است/ نه لیست خریدمان مشخص است، نه بودجه فصل بعد
رضا فرهمند در گفت وگو با خبرگزاری میزان، در خصوص اینکه پس از صعود تیم آلومینیوم اراک به لیگ برتر فوتبال برنامه این باشگاه برای آینده چیست، اظهار داشت: قرارداد رسول خطیبی با تیم ما یک فصل و نیم است. از این رو هنوز یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد و در این باشگاه می ماند. صحبت های اولیه را با کادرفنی انجام داده ایم و برنامه ای کلی داریم، ولی بحث کلان باشگاه که مربوط به جلسات هیئت مدیره است که هنوز به
دو هزار و 500 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت مازندران افتتاح و کلنگ زنی می شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بهشهر احمد حسین زادگان امروز (30مرداد) در جلسه شورای اداری استان مازندران به میزبانی فرمانداری بهشهر در شرق مازندران اظهار کرد: وضعیت کرونا در کشور موجب شده است که جلسات را متناسب با وضعیت کرونا برگزار کنیم و بسیاری از پروتکل ها رعایت شود. استاندار مازندران با تاکید بر رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی از سوی هیات های عزاداران حسینی در محرم افزود: در
استاندار خوزستان : تیم فولاد مستحق کسب سهمیه آسیا بود
ظاهر شوند. شریعتی افزود: ما به دنباد آن هستیم تا بازیکنان خوزستانی که همواره از وزنه های تیم ملی به شمار می روند در شرایط بهتری قرار گیرند. افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز گفت: موفقیت ارزنده تیم فوتبال فولاد خوزستان در آوردگاه سخت لیگ برتر کشور و حضور در بازی های آسیایی مایه افتخار ورزش استان شد. وی این موفقیت ارزشمند را به مردم خوزستان و جامعه ورزش تبریک
نخستین مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند مازندران منصوب شد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد حسین زادگان استاندار مازندران در حکمی محمد زرودی را به عنوان نخستین مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند مازندران منصوب کرد. پس از پیگیری های استاندار مازندران و موافقت وزارت کشور با تشکیل سازمان مدیریت پسماند در مازندران، در ماه های گذشته هیات مدیره این سازمان تشکیل و آغاز بکار کرد. زرودی هفته ی گذشته از سمت خود به عنوان شهردار تنکابن استعفا داده بود. انتهای پیام/س
زنگ هفته دولت در مازندران از گلزار شهدا نواخته شد
استاندار مازندران گفت که شروع هفته دولت از گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس به معنای وفاداری کارگزاران نظام جمهوری اسلامی به آرمان های شهداء است. احمد حسین زادگان در حاشیه غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس در گلزار ملا مجدین شهر ساری در گفت و گو با خبرنگاران افزود : رشد و توسعه جمهوری اسلامی مرهون خون شهدای هشت سال دفاع است و همه ما خود را مدیون خون این شهدا می دانیم و تا آخر نیز بر عهد و پیمانی که با شهداء و آرمان های نظام جمهوری اسلامی بستیم استوار می ایستیم. نماینده عالی دولت در مازندران اظه ...
بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت در مازندران با اعتبار 2500 میلیاردی / 2 هزار واحد مسکن به ...
/> استاندار مازندران افزود: با توجه به پیش رو بودن ماه محرم و عزاداری های سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و یارانش همه ما تابع ستاد کرونا هستیم و براساس فرامین رهبری عمل خواهیم کرد. استاندار مازندران گفت: رعایت فاصله گذاری های اجتماعی، استفاده از ماسک و دستکش، برگزاری مراسم در فضای روباز از تأکیدات موکد ستاد کرونا بود که باید در دستور کار قرار گیرد. حسین زادگان در ادامه
تسریع در طرح های گازرسانی مناطق شرقی مازندران
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه نشست شورای اداری برای بررسی مشکلات انتقال گاز به منطقه هزار جریب شرق مازندران (شهرستان های بهشهر، نکا و گلوگاه) با حضور نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان بهشهر، مدیرعامل شرکت گاز استان و برخی مسئولان دستگاه های اجرایی که به صورت ویدیوکنفرانسی در فرمانداری شهرستان
افتتاح یا کلنگ زنی 2 هزارو 500 میلیارد تومان طرح در مازندران طی هفته دولت
باشد و اختلاف سلایق نباید بر نوع عملکردها اثرگذاری کند. استاندار مازندران عملکرد دولت با وجود تنگناهای منابع درآمدی را قابل ستایش دانست و گفت : یکی از سیاست های دولت که تاکنون در مازندران با موفقیت به اجرا گذاشته شده بازگشت واحدهای صنعتی به مدار تولید بوده است که تنها در سال گذشته تنها در بخش صنعت دستکم 80 واحد با رفع مشکلات و تزریق نقدینگی وارد چرخه تولید شدند . حسین زادگان با
فولاد به آنچه استحقاق داشت رسید و خوزستان از دیرباز مهد فوتبال ایران بوده است
برتر فعال هستند و سه تیم نیز به عنوان نماینده خوزستان در لیگ برتر فوتبال کشور حضور دارند و خوشبختانه یکی از این تیم ها توانست به آنچه استحقاق داشت برسد و یکی از سهمیه های آسیایی را کسب نمایند و در لیگ برتر هم سوم شود که برای ما مایه افتخار و خوشحالی است. شریعتی گفت: امروز با کسب این موفقیت دل همه مردم ورزش دوست استان خوزستان شاد شد و ما نیز از این بابت خرسندیم. استاندار خوزستان خاطرنشان
سرمربی شهرخودرو: در گلزنی ایراد داشتیم
: طرفدار، جزء اصلی باشگاه است. به عنون سرمربی زمانی برای انتقال ذهنیت خود نداشتیم. در فوتبال همه قواعدی که باید یک تیم را شکست بدهیم انجام دادیم. گلزن تمام عیار نداریم که برای فصل بعد امیدواریم اضافه کنیم. هواداران بدانند همه تلاش خود را می کنیم تیم پرقدرتی داشته باشیم و تیمها را تحت فشار بگذاریم و همراه با پیروزی باشد. سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران هم گفت: آخرین بازی ما بود. از مدیران و
حواشی دیدار دو پرسپولیس و سایپا
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سایپا از هفته پایانی لیگ برتر از ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی برگزار شد. *ابراهیم صادقی که در این فصل تیم جوانی را در سایپا تشکیل داده در حساس ترین بازی این تیم برای بقا در لیگ برتر، جوان ترین ترکیب خود در نیم فصل دوم را به زمین فرستاده و 11 بازیکن اصلی سایپا میانگین سنی 24.4 سال دارند. *همچنین یحیی گل محمدی هم با توجه به دیدار حساس هفته آینده پرسپولیس و
آذری: در پرونده ویلموتس بارقه امیدی وجود دارد/ می توان از پتانسیل های حقوقی اتحادیه اروپا استفاده کرد
به گزارش افق انلاین ، سعید آذری درباره دستیابی فولاد خوزستان به رتبه سوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این سخت ترین فصل مدیریتی من از سال 83 در فوتبال بود. تجربه ای بود که خیلی خوب پایان یافت. هر تجربه ای بهای سنگینی دارد که خدا را شکر با پرداختن این بها، امروز می توانیم سرمان را بالا بگیریم و بگوییم کار بزرگی انجام دادیم. از لحاظ مادی و معنوی بهای سنگینی دادیم. رباط صلیبی چند بازیکن ما پاره شد که
تبریک هیئت فوتبال خوزستان به فولاد
به گزارش ورزش سه، عبدالکاظم طالقانی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رییس هیئت فوتبال خوزستان در پی کسب سهمیه حضور در مرحله پلی اف لیگ قهرمانان آسیا توسز تیم فولاد خوزستان این موفقیت را به باشگاه فولاد و هواداران فوتبال استان تبریک گفت. در متن پیام عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان آمده است: "خبر پیروزی ارزشمند فولاد خوزستان برابر تراکتورسازی تبریز در هفته پایانی
ترکیب پرسپولیس اعلام شد
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20:45 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا خواهد رفت. بر این اساس یحیی گل محمدی تیمش را با ترکیب رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، محمد نادری، سعید حسین پور، احمد نورالهی، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری و کریستین اوساگونا به مصاف سایپا خواهد فرستاد.
استادیوم های پر از تماشاچی، از ماه سپتامبر؟
هواداران انگلیسی دیگر قادر به حضور در استادیوم ها نبوده اند. فصل لیگ برتر که متوقف شده بود از ماه ژوئن مجدداً از سر گرفته شد ولی همه بازیها تا پایان فصل در ورزشگاه های خالی از تماشاچی برگزار شد. در انگلیس و بین مقامات دولتی و فوتبال مذاکرات درباره زمان بازگشت هواداران به استادیوم ها از مدتی پیش در جریان است. فصل آتی لیگ برتر قرار است طبق برنامه از تاریخ 12 سپتامبر و با دیدار آرسنال و فولام آغاز شود. بر اساس آنچه آرسنال در ایمیلی برای هواداران خود ارسال کرده به نظر می رسد احتمال بازگشت تماشاچی ها به استادیوم های فوتبال از ماه اکتبر در حال حاضر بسیار قوی به نظر می رسد. ...
انتقادهای آذری از مدیریت ورزشی در اصفهان تا ماجرای ویلموتس/انتقاد از نمایندگان مجلس بابت حق پخش تلویزیونی
به گزارش خبرگزاری فارس، سعید آذری در خصوص پایان لیگ برتر فوتبال فصل نوزدهم با سختی های زیاد، اظهار داشت: سخت ترین فصل های مدیریت من در فوتبال از سال 83 به الان بود که در نهایت با موفقیت به پایان رسید. همکارانم، هواداران و کادرفنی و بازیکنان که تجربه خوبی در این مورد داشتیم که این کسب تجربه بهای سنگینی داشت. پرداخت بهای سنگین، معنوی و مادی را دادیم از این بابت سرمان را هم بالا می گیریم. بحث معنوی
سلطانی فر: سرخابی ها بدون بودجه دولتی اداره می شوند
دارند و دو تیم به نیمه نهایی جام حذفی رسیدند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور دارند و این یکی از دستاوردهای مهم وزارت ورزش محسوب می شود. وی اظهار داشت: امروز یکی از افتخارات دولت و سازمان خصوصی سازی این است که معضل بزرگ اداره این دو باشگاه به صورت دولتی حل شود و سهام دو باشگاه به مردم و هواداران واگذار شود. یقین داریم این اتفاق تاریخی و تاثیرگذار برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و ورزش
ایزد سیف الله پور قائم مقام باشگاه نساجی: افرادی که برای تعویض چمن ورزشگاه وطنی سنگ اندازی می کنند را ...
. همان طور که می دانید چندین بازیکن اصلی ما با کوچک ترین برخوردی، شدیداً مصدوم شده اند. وی خاطرنشان کرد: استاندار مازندران پای کار است اما از دیگر مسئولان هم تقاضا داریم هرچه زودتر به میدان بیایند تا این پروژه اجرا شود. در غیر این صورت چه هواداران عزیز و چه مسئولان، انتظار نداشته باشند که نساجی فصل آینده را با موفقیت پشت سر بگذارد! قائم مقام باشگاه نساجی مازندران با
لزوم تبیین موضوعات دفاع مقدس برای نسل جدید / نامگذاری اماکن مازندران به نام رزمندگان دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، احمد حسین زادگان استاندار مازندران پیش از ظهر امروز در دومین جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران که در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد، با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران نمادی از رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است، بر ضرورت تدوین کتاب و ساخت فیلم با موضوع دفاع مقدس تأکید کرد. وی افزود: متأسفانه
ضرورت تدوین کتاب و ساخت فیلم با موضوع دفاع مقدس
/> حسین زادگان بر ضرورت تکریم از رزمندگانی که دیده نشدند و کمتر مورد تکریم قرار گرفتند تأکید کرد و تهیه کارت ایثارگری را نشان دهنده تکریم از رزمندگان دفاع مقدس دانست و گفت: فرمانداران و شهرداران تدابیری برای بهره مندی این قشر از برنامه های سینما اتخاد کنند. استاندار مازندران با اشاره به اعتبار 10 میلیارد تومانی سفر اخیر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه برای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، به سفر
انتظار ما از مجلس دانش آموزی، مطالبه گری قانونمند با ارائه راهکار است
استاندار مازندران با تأکید بر لزوم مطالبه گر بودن اعضای شورا و مجلس دانش آموزی، از آنان مطالبه گری قانونمند با ارائه راهکار با توجه به شرایط زمانی و مکانی موجود را درخواست کرد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ یلدا محمدی فیروزجایی، ستایش فلاحتی، ابوالفضل علی نژاد و محمد محمدی 4 عضو منتخب دهمین دوره مجلس دانش آموزی مازندران این چهار امروز با احمد حسین
پاکدل: فقط چند تیم مدعی لیگ برتر امکاناتی در حد آلومینیوم دارند/ هنوز درباره تمدید قرارداد تصمیم نگرفته ...
آلومینیوم در ادامه گفت: زمانی که به آلومینیوم پیوستم، تیم در رده نهم جدول قرار داشت، اما باور داشتم که با خطیبی و دیگر عوامل باشگاه می توانیم آلومینیوم را به سطح اول فوتبال ایران برسانیم. در نهایت لطف خدا شامل حال ما شد و مردم اراک پس از 18 سال صعود تیمشان به لیگ برتر را دیدند. از انتخاب آلومینیوم بسیار خوشحالم و خدا را شکر می کنم که شرمنده هواداران نشدیم. پاکدل در پاسخ به این سوال که
دستگیری های اخیر در شهرداری و شورای شهر ساری نگران کننده است/ نظارت ها باید افزایش یابد
دفاع مقدس را به تصویر بکشیم. وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و مصوبات ستاد صحیح و اصولی اجرایی شود. وی گفت: 60 هکتار زمین در بهترین نقطه شهر در اختیار اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قرار گرفت که باید تمام دستگاه های اجرایی پای کار بیایند تا این پروژره اجرایی شود. استاندار مازندران ادامه داد: با افتتاح فاز نخست پارک موزه می توانیم پای مردم را برای به تصویر کشیدن
تسریع در اتمام پروژه های بیمارستانی نیمه تمام یک اولویت است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسین زادگان استاندار مازندران در دیدار مدیر عامل شرکت مادر تخصصی ساخت و تجهیز بیمارستان های کشور ،گفت: جذب اعتبارات لازم و تسریع در پیشرفت فیزیکی و اتمام پروژه ها، اولویت اصلی در اجرای پروژه های نیمه تمام بیمارستانی است. او با بیان اینکه مشکلی بابت تامین اعتبارات لازم جهت احداث بیمارستان رازی قائم شهر، امام خمینی تنکابن و
فکری: نتایجی در شأن مردم مازندران کسب کردیم/ بازی با شهرخودرو تجدید خاطره با دوستان است
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل شهرخودرو اظهار کرد: همه اعضای باشگاه نساجی مازندران تلاش خود را کردند و از آن ها در آخرین بازی لیگ برتر تشکر می کنم. خدا را شکر مشکل و کاستی نداشتیم و نتایجی در شأن مجموعه نساجی و مردم مازندران کسب کردیم. امیدوارم بازی خوبی برابر شهرخودرو ارائه کنیم و
فکری: پرتلاش ترین تیم لیگ برتر هستیم/ خوشحالم با شاگردان بختیاری زاده دیدار می کنیم
شیوع ویروس کرونا، گفت: ما با همه وجودمان هوادارانمان را حس می کنیم و با همه تلاش مان برای خوشحالی آنها انجام می دهیم. اصلی ترین انگیزه کادر فنی و بازیکنان، خوشحالی هواداران است. امیدوارم در فصل آینده دیگر ویروس کرونا ریشه کن شده باشد و هواداران بتوانند به ورزشگاه بیایند. بیشتر بخوانید: اعلام اسامی محرومان هفته سی ام لیگ برتر فوتبال انتهای پیام/
بختیاری زاده: حمایت مدیران شهر خوردو برای کنار گذاشتن رحمتی، دفاع از اصول فوتبال بود/ نساجی ساده بازی می ...
به گزارش افق انلاین ، سهراب بختیاری زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال شهر خودروی مشهد مقابل نساجی مازندران در هفته سی ام لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در 4،5 بازی گذشته، تیم شهر خودرو شایسته پیروزی بود، اما به بنا به دلایل مختلف نتوانستیم پیروز شویم. دیدار با سپاهان را که به نوعی بازی فینال برای کسب سهمیه بود، از دست دادیم. این مسئله دو دلیل داشت، نخست اینکه سپاهان از امتیاز میزبانی
فعالیت هیئت های ورزشی سوادکوه و ورزش در روستا از نگاه مسئول ورزش شهرستان
آقای احمدزاده رئیس محترم اداره ورزش و جوانان به عنوان اولین سوال بفرمایید هر چند همه ورزشکاران افتخار هستند اما در حال حاضر چه تعداد قهرمانان ورزشی سوادکوهی در سطوح کشوری، ملی و المپیک صاحب عنوان هستند که در میادین مسابقات ورزشی حضور دارند؟ _ بله همه ورزشکاران افتخار ما هستند اما به لحاظ قهرمانی تعدادقهرمانان کشوری 15نفر، آسیایی 3نفر، جهانی3 نفروبین المللی 5نفر شهرستان
نظرسنجی: آیا با ممنوعیت ورود خارجی ها به فوتبال ایران موافقید؟
به گزارش "ورزش سه"، این تصمیم در پی آن اتخاذ شده است که به دلیل بدهکاری های مکرر چند باشگاه نامدار ایرانی و پرونده های باز فوتبال ایران در فیفا، مسائلی بی شمار برای دستگاه های اداره کننده ورزش ایران به وجود آورده و آن ها چاره را در حذف صورت مسئله و مسدود مسیر ورود بازیکنان و مربیان خارجی به فوتبال ایران تشخیص داده اند؛ اتخاذ این تصمیم در شرایطی است که در حال حاضر 18 بازیکن خارجی در لیگ برتر