پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۰:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بانک ورزش ۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۱۲:۳۶

سلطانی فر: سرخابی ها بدون بودجه دولتی اداره می شوند

بانک ورزش - وزیر ورزش از ورود سرخابی های پایتخت به بازار سرمایه در اسرع وقت خبر داد. به گزارش بانک ورزش و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در جلسه خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با اشاره به روند اقدامات صورت گرفته برای واگذاری این دو باشگاه اظهار داشت: در چند ماه گذشته مراحل پیگیری خصوصی سازی دو باشگاه را با جدیت و اولویت کاری انجام دادیم و اگر این عزم و اراده از سوی وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی نبود و جلسات هفتگی به صورت مداوم برگزار نمی شد، شاید تا دو ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)