اعمال محدودیت های کرونایی در شهرستان آران و بیدگل / تعطیلی کریدور های گردشگری مرنجاب - موج
اعمال محدودیت های کرونایی در شهرستان آران و بیدگل / تعطیلی کریدور های ...
سایر خبرها
ورود به کویر مرنجاب آران و بیدگل ممنوع شد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، اسماعیل بایبوردی فرماندار آران وبیدگل اظهار داشت: با توجه به وضع قرمز شیوع بیماری کرونا ، این هفته ورود به اماکن تفریحی به ویژه کویر مرنجاب ممنوع است. او درباره چگونگی محدودیت فعالیت مشاغل گفت: همچنین مشاغل گروه 2، 3، و4 با محدودیت های ویژه تری فعالیت می کنند. فرماندار آران وبیدگل با بیان اینکه بیشتر گردشگران، بومی منطقه نیستند گفت: گردشگران برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا به کویر مرنجاب آران و بیدگل سفر نکنند. انتهای پیام/ ...
ممنوعیت یک هفته ای ورود به کریدورهای گردشگری آران و بیدگل
دکتر اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان آران و بیدگل، با تصمیم ستاد کرونای این شهرستان ورود مسافران و گردشگران به کریدورهای گردشگری این شهرستان از امروز به مدت یک هفته ممنوع است. فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: بر این اساس، برای جلوگیری و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، کریدورهای گردشگری مرنجاب- سنبک
وضعیت شهر پارسیان قرمز و خاص است
فامنین در وضعیت قرمز شیوع کرونا/ افزایش صعودی مبتلایان جدید
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، شماعی، فرماندار فامنین در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی کنترل و مقابله با کرونا شهرستان با بیان اینکه شهرستان فامنین از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد گفت:متاسفانه روند شیوع کرونا در این شهرستان همچنان صعودی است. او افزود: جابجایی جمعیت، مهمانی های خانوادگی و استفاده نکردن برخی مردم از ماسک ،مهم ترین عوامل شیول
پلمب یک انبار جو به دلیل رعایت نکردن فاصله اجتماعی در خدمات دهی
اجتماعی در این انبار مشغول تحویل جو بودند که باتوجه به وضعیت قرمز شهرستان از لحاظ ابتلا به کرونا و همچنین اعمال محدودیت های کرونایی از پنجم تا 21 آبان ماه این انبار پلمب شد. معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب افزود: اعمال محدودیت ها و رعایت موازین بهداشتی در راستای صیانت از سلامت مردم است و افرادی که به هر نحوی دستورالعمل های بهداشتی را نقض کنند بدون هیچ گونه اغماض و چشم پوشی با آن ها برخورد می شود. پیرکرمی گفت: در خدمات دهی به مردم در مکان های خدماتی باید رعایت نوبت به منظور جلوگیری از ازدحام و رعایت فاصله اجتماعی لحاظ شود . انتهای پیام/ ...
57 واحد صنفی متخلف در چالدران پلمب شد
استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا مبنی بر لزوم تمدید محدودیت های اعمال شده به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با تمدید محدودیت های کرونایی گروه های شغلی 3 و 4 برای ششمین هفته متوالی به مدت یک هفته دیگر در شهرستانهای ارومیه، چالدران، پلدشت، چایپاره، شوط، سردشت، میاندوآب و شاهین دژ از 17 تا 23 آبان ماه موافقت کرد. چالدران یکی از شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی بوده که در محدودیت قرمز کرونایی قرار دارد.
آغاز محدودیت های کرونایی یکماهه در گرگان و گنبدکاووس/ تفرجگاه های گرگان مسدود شد
پزشکی استان گفته، گلستان با تأخیری بیشتر از یکماهه درگیر موج سوم کرونا شده است. در ستاد استانی مقابله با کرونا نیز محدودیت هایی برای شهرهای قرمز پیش بینی شده و در عین حال در گرگان و گنبدکاووس، محدودیت های ستاد ملی اعمال می شود. محمد حمیدی، فرماندار گرگان با اشاره به آغاز محدودیت های کرونایی یکماهه در این شهر اظهار داشت: براساس تقسیم بندی مشاغل به گروه های یک تا چهار، فعالیت گروه
ممنوعیت فعالیت اصناف در شهرستان زنجان
رضا عسگری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به محدودیت های ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت فعالیت صنوف از ساعت 18 در استان های قرمز، اظهار کرد: این ممنوعیت ها از فردا (20 آبان ماه) در شهرستان زنجان اعمال خواهد خواهد شد. وی با اشاره به اینکه این محدودیت ها برای مشاغل گروه 2 و 3 و 4 در نظر گرفته شده است، یادآور شد: بعد از ساعت 18 این صنوف موظف به تعطیلی واحدهای صنفی خود هستند. این
فرماندار: بیش از 1200 بیمار و 66 فوتی کرونا در خاش به ثبت رسید
به گزارش ایرنا صاحب گل صالحی در نشست اعضای ستاد مبارزه با کرونای خاش افزود: هم اینک در این شهرستان وضعیت قرمز کرونایی اعلام و ممنوعیت های لازم اعمال می شود. وی بیان کرد: فقط در آبان ماه 16 مورد فوتی داشته ایم و از شهریور تا مهر و آبان شاهد افزایش سه برابری مبتلایان بوده ایم. رییس شبکه بهداشت و درمان خاش نیز با اشاره به اینکه ابتلای خوشه ای به بیماری کرونا در این شهرستان در شهریور، مهر
همه موظف به اجرای دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی کرونا هستیم
به گزارش مشهدفوری، سید محمدرضا هاشمی صبح امروز در هفتاد و چهارمین جلسه ستاد کرونا شهرستان خاطر نشان ساخت: محدودیت های جدید کرونایی از تاریخ 20 آبان اعمال می شود و تا 20 آذر ادامه خواهد داشت. فرماندار مشهد تصریح کرد؛ محدودیت فعالیت مشاغل( به جز گروه یک) از ساعت 18 اعمال می شود، یعنی از ساعت 6 بعداز ظهر همه فعالان گروه های شغلی دو، سه و چهار تعطیل شده و تنها گروه های تأمین کننده مایحتاج
اعمال محدودیت های های مشاغل غیر ضروری از بیستم آبان در حاجی آباد
به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز ؛حمید جهانگیری فرماندار حاج آباد در نشست ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان اظهار کرد: کنترل بیماری کرونا عزم همگانی می خواهد. فرماندار حاجی آباد با بیان اینکه وضعیت شهرستان های همجوار از نظر شیوع بیماری کرونا مناسب نیست افزود: مردم مهمترین ظرفیت در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا هستند و برای کنترل این ویروس همه مردم و خانواده ها باید درگیر باشند .
محدودیت های کرونایی اصناف در تربت حیدریه اعمال می شود
ساعت 16 تا 20 شب تعیین شده است. وی ادامه داد: طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، واحدهای صنفی در صورت تخلف به مدت یک ماه مهر و موم می شوند و فرد خاطی نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی و تعزیراتی معرفی می شود. فرماندار تربت حیدریه وضعیت این شهرستان را به لحاظ شیوع و همه گیری ویروس کرونا بحرانی توصیف کرد و افزود: تنها راهکار مقابله با بیماری کووید 19، مشارکت و همراهی بیش
ابتلای 720 نفر به کرونا در بوئین زهرا
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، آقاعلی فرماندار بوئین زهراگفت: از ابتدای فصل پاییز بیش از 720 نفر از بوئین زهرا به کرونا مبتلا شدند و هم اکنون 48 نفر در بیمارستان ها بستری هستند. به گفته فرماندار بوئین زهرا؛ 30 نفر از شهروندان این شهرستان هم در پاییز بر اثر کرونا جان باختند. او اعلام کرد: شهرستان بویین زهرا هم اکنون در وضعیت قرمز قرار دارد به طوری که
تاکید معاون فرماندار بر برنامه ریزی جدی برای مقابله با شیوع کرونا در پاکدشت
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت جلسه کمیته بهداشت محیط ستاد مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان پاکدشت به ریاست علی علیمحمدی معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری و با حضور اعضای کمیته در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. بر پایه این گزارش معاون برنامه ریزی فرمانداری در این جلسه اظهار کرد: به دستور هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت و با اعلام وضعیت قرمز در استان تهران و شهرستان
ادامه اعمال محدودیت های کرونایی در سرپل ذهاب
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ا ز کرمانشاه ؛ محبت جمالی نیا فرماندار سرپل ذهاب گفت : شیوع بالای کرونا در این شهرستان و افزایش نگران کننده شمار مبتلایان و فوتی ها ی ناشی از این بیماری ویروسی ادارات، دستگاه های اجرایی، بانک ها و اصناف را از روز دوشنبه پنجم آبان ماه تعطیل کرده بود که توسط ستاد کرونا استان کرمانشاه تا 21 آبان ماه تمدید شد. او گفت : ادارات خدمات رسان آب، برق
اعمال محدودیتهای کرونایی در شهرستان میانه از 14 تا 23 آبان برای گروههای شغلی دو، سه و چهار
محمدرضا مشایخی در جلسه ستاد مقابله با شیوع بیماری کرونا بر ضرورت پیشگیری از شیوع درراستای قطع زنجیره بیماری تاکید و اضافه نمود: اعضای ستاد باید ضمن اعمال محدودیتهای مربوطه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمع در حیطه مسوولیت خود به صورت جدی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی نظارت کرده و طبق مقررات با متخلفان برخورد کنند. وی همچنین با اشاره به فعالیت مشاغل و گروه یک که شامل صنوف و
همه موظف به اجرای دستورالعمل های ابلاغی ستاد ملی کرونا هستیم
به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید محمدرضا هاشمی صبح امروز در هفتاد و چهارمین جلسه ستاد کرونا شهرستان خاطر نشان ساخت: محدودیت های جدید کرونایی از تاریخ 20 آبان اعمال می شود و تا 20 آذر ادامه خواهد داشت. فرماندار مشهد تصریح کرد؛ محدودیت فعالیت مشاغل( به جز گروه یک) از ساعت 18 اعمال می شود، یعنی از ساعت 6 بعداز ظهر همه فعالان گروه های شغلی دو، سه و چهار تعطیل شده و تنها گروه های تأمین
محدودیت های جدید در خراسان جنوبی اعمال می شود
در مورد فعالیت یکسری از گروه ها و ممنوعیت برخی مکان ها مثل آرامستان ها که در کل شهرستان های قرمز اجرا می شود، هر هفته تمدید و تا 23 آبان ماه این محدودیت های 10 گانه در شهرستان های مشکی (بحرانی) و قرمز اعمال می شود. محمد دهقانی افزود: گروه دوم محدودیت ها درخصوص 46 شهرستان بحرانی کشور اعمال شد که سه شهرستان بیرجند، قاینات و طبس از شهرستان های خراسان جنوبی هستند و در این مناطق محدودیت
محدودیت های جدید کرونایی در آران و بیدگل اعلام شد
به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل ، اسماعیل بایبردی صبح امروز در در نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی گروه های شغلی دو، سه و چهار در این شهرستان اظهار داشت: این محدودیت ها به پیشنهاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان کاشان و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگل اعمال شده است به نحوی که این محدودیت ها شامل نانوایی و فروشگاه
لغو اعمال محدودیت های کرونایی در جوانرود
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رستگار یوسفی در گفتگو با خبرنگار هزار ماسوله اظهار داشت: با پایان تعطیلی اعمال محدودیت ها در شهرستان جوانرود نیز محدودیت های کرونایی از فردا به اتمام می رسد. فرماندار جوانرود افزود: پیش از این و در دو هفته گذشته با افزایش آمار کرونا در این شهرستان مجبور شدیم که هشدارهای جدی را به مردم داده و محدودیت های شدیدی را اعمال کنیم. وی گفت: از
پلمب 48 قلیان سرا در اردبیل
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل گفت: در روزهای گذشته که ورود خودروها با پلاک غیربومی به اردبیل و خروج خودروها با پلاک غیربومی از اردبیل ممنوع شده بود برای 316 راننده خودرو که این محدودیت ها را رعایت نکردند جریمه 500 هزارتومان اعمال شد. او افزود: همچنین با تذکر از ورود و خروج هشت هزار و 600 خودرو به مرکز استان جلوگیری
کرونا در خلخال نگران کننده است
فرماندار خلخال گفت: سیر صعودی شمار مبتلایان به کرونا و ادامه این روند همراه با کاهش سطح رعایت موارد پیشگیرانه از سوی مردم در این شهرستان نگران کننده است. به گزارش خلخالیم، فریدون بابایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان خلخال قرمز و امکانات درمانی تنها بیمارستان موجود منطقه نیز محدود است. وی اظهارداشت: برغم تلاش مسوولان دست
لزوم توجه گروه های نظارتی نسبت به اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونا
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوا ن از ایلام ؛ کمربیگی معاون سیاسی فرماندار ایلام در جلسه فوق العاده ستاد کرونای شهرستان ایلام گفت: متاسفانه با فرا رسیدن فصل پاییز و اوج گیری مجدد شیوع ویروس کرونا طی روز های اخیر در سطح استان ، شاهد وضعیت قرمز رو به سیاه در بعضی شهرستان ها از جمله ایلام بوده ایم. او ادامه داد: به منظور جلوگیری از تسریع شیوع ویروس کرونا، در ستاد کرونا
ابتلای 40 نفر از کارگران یکی از صنایع فارس به کرونا / اعمال تصمیمات سختگیرانه برای مهار بیماری
اسفندیار احمدی منش در گفت وگو با ایلنا با بیان اینکه یک زنگ خطر بزرگی برای کارخانجات بزرگ و حساس به صدا در آمده است، افزود: همه صنایع باید در شرایط قرمز کرونایی با حساسیت و دقت بالایی تولید را ادامه دهند و بیش از گذشته موارد بهداشتی و رعایت پروتکل ها را در دستور کار خود قرار دهند چراکه سلامت کارگران از هر نظر مهم ترین اولویت ما در تولید خواهد بود. رئیس ستاد مقابله با کرونا در شهرستان
آژیر قرمز کرونا در گرگان/ اصناف مصوبه های ستاد کرونا را رعایت کنند
باید کمک کنیم تا جلوی شیوع بیشتر کرونا را بگیریم. فرماندار گرگان بر ضرورت همراهی اتحادیه ها در اجرای مصوبه ستاد کرونا تأکید کرد و افزود: در مراکز استان ها گروه های دو، سه و چهار شغلی از ساعت 18 به بعد تعطیل هستند و این مصوبه به مدت یک ماه یعنی تا 20 آذر ادامه خواهد داشت. وی به وجود 14 هزار واحد صنفی در شهرستان گرگان اشاره کرد و ابراز داشت: درخواست ما از روسای اتحادیه ها این
اوضاع نگران کننده کرونا در خلخال
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل بابایی با بیان اینکه وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان خلخال قرمز و امکانات درمانی تنها بیمارستان موجود منطقه نیز بسیارمحدود است افزود: برغم تلاش مسوولان دست اندرکار مقابله با کرونا و استفاده از تجربیات موفق ماه های گذشته اگر مردم دستورالعمل های بهداشتی پیشگیرانه را رعایت نکنند، در روز های پیش رو با مشکل خدمات دهی به بیماران و کاهش کیفیت خدمات درمانی و نیز