قطع بدون هماهنگی باعث گرفتار شدن دو کارگر در چاه عمیق شد - برق نیوز

برق نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۲۵ - ۰۹:۵۶

قطع بدون هماهنگی باعث گرفتار شدن دو کارگر در چاه عمیق شد

دو کارگر چاه کن بدشانس که با قطع برق ملک صاحب کارشان به دلیل بدهی معوقه در عمق چاهی 40 متری گرفتار شده بودند با تلاش آتش نشانان شهرداری حسن آباد شهرری، نجات یافتند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)