علی حسینی: نمی گذارم حسرت به دل جوانان بماند - برترین ها

برترین ها ۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۲۳:۵۶

علی حسینی: نمی گذارم حسرت به دل جوانان بماند

خبرورزشی: سعید علی حسینی به حقش در وزنه برداری نرسید. او در اوج جوانی با محرومیت روبرو شد و نتوانست خودش را نشان دهد. حال او سرمربی تیم ملی جوانان وزنه برداری شده و تصمیم دارد تجربیاتش را در اختیار آنها قرار دهد. علی حسینی در این باره گفت: چیزی که از آن مطمئن هستم این است که تیمی به جده اعزام می شود که برای ایران آبروداری کند. هنوز خودم حسرت سال های قبل را می خورم. حسرت حضور در المپیک و کسب مدال. حالا انگیزه بیشتری دارم و انرژی ام را برای این جوان ها می گذارم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)