حسینی: شهنازی را فنی قبول دارم اما اخلاقی با او مشکل داشتم/ حاضرم به عنوان تدارکات در تیم پیکان باشم - میزان

میزان ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۵

حسینی: شهنازی را فنی قبول دارم اما اخلاقی با او مشکل داشتم/ حاضرم به عنوان ...

خبرگزاری میزان - امیر حسینی کاپیتان تیم والیبال پیکان تهران در مورد پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل راه یاب ملل کردستان در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: این بازی نخست من در تیم پیکان بود و خوشحالم که در کنار بازیکنان جوان و با انرژی این تیم قرار گرفته ام. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)