شناسایی 235 بیمار جدیدو فوت 29 تن در 24 ساعت در تهران/وضعیت همچنان شکننده است - بهداشت نیوز
سایر خبرها
تهران همچنان در وضعیت نارنجی
فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران، در خصوص درخواست بازگشایی برخی صنوف، عنوان کرد: بنا بر تصمیم ستاد ملی این امکان در مناطق زرد و نارنجی کرونایی وجود ندارد و به نظر می رسد افزایش بسته حمایتی از این صنوف ضرورت دارد. دکتر علیرضا زالی در خصوص آخرین آمار ثبت شده از بیماران کرونا در استان تهران طی 24 ساعت گذشته، گفت: 235 بیمار جدید در بیمارستان های تهران بستری شدند که 90 نفر از آنها به بخش
تهران همچنان در وضعیت نارنجی کرونا
به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی شهر فردا ، علیرضا زالی در خصوص آخرین آمار ثبت شده از بیماران کرونا در استان تهران طی 24 ساعت گذشته، گفت: 235 بیمار جدید در بیمارستان های تهران بستری شدند که 90 نفر از آنها به بخش مراقبت های ویژه منتقل شدند. همچنین مجموعا 138 بیمار از بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه های علوم پزشکی استان ترخیص شدند. وی ادامه داد: مجموعه بیمارانی که با تشخیص کووید-19 در
وضعیت بازگشایی تالار های پذیرایی در روز های نارنجی کرونا
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی، در خصوص درخواست برخی صنوف مبنی بر بازگشایی و لغو طرح فاصله گذاری فیزیکی، گفت: بسیاری از اصناف همچون اصناف مرتبط با امور فرهنگی و تالار های پذیرایی به شدت از این محدودیت ها آسیب دیده اند و به علت برخی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ، امکان بازگشایی در مناطق نارنجی و زرد محقق نبوده است. وی افزود: به نظر می رسید بسته های حمایتی از
ادامه محدودیت های کرونایی در تهران
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علیرضا زالی، در خصوص درخواست برخی صنوف مبنی بر بازگشایی و لغو طرح فاصله گذاری فیزیکی، گفت: بسیاری از اصناف همچون اصناف مرتبط با امور فرهنگی و تالارهای پذیرایی به شدت از این محدودیت ها آسیب دیده اند و به علت برخی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، امکان بازگشایی در مناطق نارنجی و زرد محقق نبوده است. وی افزود: به نظر می رسید بسته های حمایتی از این
شرط تردد بین شهری و بازگشایی تالارها اعلام شد
نمایشگاه ها آسیب بیشتری به صنوف وارد می کند. نمایشگاه های بهاره سهم بازار اصناف را خواهند برد و نکته دیگر اینکه تجمع ها در نمایشگاه ها بیشتر بوده و کنترل و رعایت پروتکل ها مشکل تراست، و با توجه به کثرت واحدهای صنفی ضرورتی به برگزاری نمایشگاه های بهاره نیست و طی نامه ای از وزارت صمت درخواست کردیم از صدور مجوز برای برگزاری نمایشگاه های پایان سال خودداری کند.
تالارها در مناطق زرد بازگشایی می شوند/ تصویب شیوه نامه جدید بهداشتی برای تالارها
وی افزود: بیماری کرونا اثرات بسیار زیادی بر اقتصاد کشور به خصوص بخش اصناف برخی از صنوف که کالا و خدماتشان تابع شرایط متعدد مانند تغییر فصل و مد بودند مانند صنف پوشاک، کیف و کفش و ... داشت که این صنوف در سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی و تعطیلی های مکرر نتوانستند کالای خود را عرضه و به فروش برسانند و به همین دلیل ضرر و زیان زیادی را متحمل شدند. ممبینی با بیان اینکه مقرر شد با توجه به
رئیس اتاق اصناف ایران از حقوق تضییع شده فعالان صنفی صیانت کند / پروتکل های جدید برای فعالیت صنوف در صورت ...
در طی نامه ای از وزارت صمت درخواست کردیم از صدور مجوز برای برگزاری نمایشگاه های پایان سال خوداری کند. رئیس اتاق اصناف ایران بیان کرد: پروتکل های تکمیلی به ستاد ملی کرونا ارائه خواهد شد و با تایید آن در کمیته های فرعی ستاد ملی کرونا ، هفته آینده جلسه ای را به صورت ویدئو کنفراس با روسای اتحادیه های مربوطه در کشور با حضور روسای اتحادیه های تهران برای انتقال تجربیات و نقطه نظرات و کمک به
بستری 2140بیمار کرونایی در تهران
ناطقان: علیرضا زالی،رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در این استان، بیان داشت: حدود 235 بیمار جدید کرونایی در 24 ساعت گذشته بستری شدند. وی ادامه داد: 90 بیمار از این تعداد بیمار بستری شده در بخش مراقبت ویژه هستند و در مجموع، بیماران کرونایی بستری شده در استان تهران 2140 بیمار است که 850 بیمار از این تعداد در بخش مراقبت ویژه بستری هستند
تدوین دستورالعمل های تکمیلی فعالیت صنوف در شرایط کرونایی
برگزاری نمایشگاه های بهاره نیست، تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه ها آسیب بیشتری به صنوف وارد می کند، زیرا سهم بازار اصناف را خواهند برد و نکته دیگر اینکه تجمع ها در نمایشگاه ها بیشتر بوده و کنترل و رعایت دستورالعمل ها مشکل تر است. وی افزود: با توجه به کثرت واحدهای صنفی ضرورتی به برگزاری نمایشگاه های بهاره نیست و در طی نامه ای از وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست کردیم از صدور مجوز برای برگزاری
14 دی ماه و مهمترین خبرهای کرونایی استان ها
رستوراهان های این استان با رسیدن به وضعیت زرد برداشته شد و فعالیت صنوف گروه سه در وضعیت زرد ممنوعیت ندارد و با توجه به اینکه تالارها و رستوران ها در این گروه قرار دارند، می توانند فعالیت خود را از سر بگیرند. همچنین از خبر رسید که در 24 ساعت گذشته فقط یک مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در این استان ثبت شده است اما حفظ این شرایط منوط به همکاری و همراهی مردم خواهد بود. خبر دیگر
اعلام زمان پایان محدودیت های تردد شبانه
به گزارش راهبرد معاصر زمان پایان محدودیت های تردد شبانه اعلام شد. ممنوعیت تردد یکی از محدودیت های کرونایی اعمال شده توسط ستاد مقابله با کرونا است و در نخست شهرهایی با وضعیت قرمز و نارنجی از جمله تهران از ساعت 21 محدودیت های تردد شبانه وجود اشت اما اکنون این طرح در سراسر کشور اجرا می شود. علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: با توجه به سرد بودن هوا، درب ها و پنجره ها بسته است و
شهر سفید یا قرمزی نداریم/ رفع محدودیت تردد میان شهرهای اصفهان
قلم | qalamna.ir : به گزارش قلم از اصفهان، سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان گفت: هم اکنون تمام شهرهای استان اصفهان از نظر شیوع ویروس کرونا در وضعیت زرد هستند پس محدودیت تردد از شهر زرد به زرد را نداریم. حجت الله غلامی در خصوص وضعیت رنگ بندی استان از نظر شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: از اول این هفته تمام شهرهای استان اصفهان زرد شده اند و هم اکنون هیچ شهر سفید یا
بازاریان ساروی به تعطیلی دوباره واحدهای صنفی اعتراض کردند
مشاغل بدون محاسبه ضرر و زیان برای این گروه بیش از گذشته دشوار شده است. رییس اتاق اصناف ساری اظهار داشت : اگر چه ما بازاریان و اصناف برای حمایت از درمانگران خود را موظف به همراهی و همکاری می دانیم، ولی درخواست ما از ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا این است که اولا شفاف سازی کنند تا بازاریان متقاعد شوند که وضعیت قرمز چگونه است و ثانیا از طرق مختلف مانند پرداخت تسهیلات به کمکشان بیایند.
دورهمی های شبانه عامل انتقال ویروس در گچساران / شاهد روند ملایم افزایشی مبتلایان به کرونا هستیم
بیان اینکه ستاد کرونا در خصوص پیک کرونا در بهمن ماه در کل کشور اعلام خطر کرده، گفت: میانگین مبتلایان به کرونا در دی ماه تا امروز 12 نفر است، که در آذرماه این میانگین 37 نفر بوده است ولی در صورت غفلت شاهد افزایش مبتلایان خواهیم بود. خوانپایه افزود: درخواست های مردمی برای بازگشایی باشگاه های ورزشی وجود دارد، ولی باشگاه ها در گروه 4 مشاغل و مشاغل پرخطر است لذا ورزش در مکان های سرپوشیده بنا بر روال
بزرگ ترین قطب خدمات خودرویی غرب استان تهران در شهرقدس آغاز به کار کرد/ اجرای 5 طرح مهم برای ساماندهی ...
بازارها بزودی پس از اخذ مجوز شورا، به 7 نقطه افزایش خواهد یافت که همه روزه در یکی از نقاط شهر برپا می گردد. از تمامی بساط گستران و وانت بارها درخواست می شود با ارائه مدارک و دریافت مجوز در این بازارچه ها مستقر شده و فعالیت نمایند. آغاز به کار قطب خدمات خودرویی غرب استان تهران در شهرقدس پروژه دیگر شهرداری قدس برای ساماندهی مشاغل، ساخت مجتمع های صنفی در حریم شهر است. با توجه به
کرونا آتش زیر خاکستر
هزار و 413 موردمنفی بوده است. سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جان باختن 101 بیمار کووید19 در کشور و بهبودی بیش از یک میلیون نفر از بیماران طی 24 ساعت گذشته خبر داد. دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از 12 تا 13 دی 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 6 هزار و 45 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 693 نفر از آنها بستری شدند. وی با
حال ناخوش بهره برداران مراکز آب درمانی مازندران در شرایط کرونایی
به گزارش مازند اصناف ؛ همزمان با شیوع ویروس کرونا از اواخر بهمن ماه سال گذشته تاکنون هرگاه سرعت انتشار این ویروس افزایش و در پی آن آمار مبتلایان به کرونا و جانباختگان براثر بیماری کووید-19 بیشتر شد، حلقه محدودیت ها نیز برای قطع زنجیره انتقال این ویروس برابر مصوبه های ستاد مقابله با کرونا تنگ تر شد که مهم ترین اقدام در این راستا تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و مشاغل پرخطری مانند آرایشگاه ها
تاکید استاندار لرستان بررعایت موازین بهداشتی
منتهی به پایان سال پرهیز کنند . استاندار لرستان هم ادامه روند کاهشی ابتلا به ویروس کرونا را منوط به رعایت پروتکلهای بهداشتی دانست و افزود: اگر عادی انگاری کنیم و پروتکلها را رعایت نکنیم ممکن است به سرعت به شرایط سخت برگردیم . رعایت پروتکلهای بهداشتی همچنان لازم است وهمه باید رعایت کنند . دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا هم گفت: طی 24 ساعت گذشته 133 نفر در استان مبتلا و یک نفر هم فوت شده است . در حال حاضر همه شهرستانهای لرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند . کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ...
آمار بیماران کرونایی در تهران کاهشی، اما شکننده
دکتر علیرضا زالی در مصاحبه اختصاصی خبر نگار خبرگزاری صدا و سیما با تاکید بر شکننده بودن وضعیت بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: مجموع بیمارانی که در حال حاضر با آزمایش مثبت کووید 19 در استان تهران بستری هستند بالغ بر دو هزار و 140 بیمار است که از این تعداد 850 بیمار در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند و مجموعاً 138 بیمار در 24 ساعت گذشته از بیمارستان های تحت پوشش استان تهران مرخص شده اند.
ارسال بیش از 71 هزار پیامک به رانندگان خاطی طرح کرونا
354 نیرو در یک هزار و 958 نقطه بکارگیری شدند. همچنین روزگذشته تردد خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش داشته است. براساس این گزارش، از جمله اقدام های انتظامی مرتبط با صنوف ضمن بازدید از شش هزار و 995 محل کسب، چهار هزار و 748 مورد از اصناف تذکر و 132 باب از صنوف پلمب شد. 117 بیشتر بخوانید: رئیسی: ممنوعیت تردد شبانه در شهرهای نارنجی و زرد ادامه خواهد داشت استاندار تهران: شنبه و یکشنبه تردد در تهران از ساعت 20 تا 4 بامداد ممنوع است
محدودیت زمان فعالیت اصناف یزد بار دیگر تمدید شد
اعمال شود. براساس این گزارش بر حسب مصوبه ستاد ملی، جریمه خودروهای متخلف، قطعی و به 2 صورت دستی و ثبت دوربین های نظارتی اعمال می شود. هدف از اقدام یادشده پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اعلام شد. هم اکنون از لحاظ شیوع کرونا، استان یزد در شرایط زرد قرار دارد، این ویروس اواخر سال گذشته برای نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و پس از آن در کشورهای مختلف از جمله ایران شیوع یافت و سازمان جهانی بهداشت حالت همه گیری را اعلام کرد. یزد استان اصناف استان یزد محدودیت کرونا ...
محدودیت های کرونایی هفته جاری اعلام شد
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد ، متن اطلاعیه شماره 98 ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص اعمال محدودیت های کرونایی در هفته جاری بدین شرح است: در هفته جاری فعالیت کلیه اصناف و مشاغل تا ساعت هشت و نیم شب و در همه استان بصورت یکنواخت است. همچنان از ساعت 9 شب تا 4 صبح مقررات منع تردد خودرو ها اعمال می شود. به تمامی واحد های گشت و تیم های پلیس راهور و مرکز کنترل
12 بیمار کرونایی در رامسر طی 10 روز گذشته فوت کردند
بستری مربوط به بخش دالخانی و کتالم و ساداتشهر است. گفت: از امروز تا زمانی که رامسر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، هیچ برگه ترددی جز برای اقدامات درمانی که آن هم زمانی که به تایید شبکه بهداشت رسیده باشد ، صادر نخواهد شد. محمد آزاد افزود : شرایط بازار قابل درک است ، اما در عین حال از اصناف تقاضا داریم همچنان ستاد مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را اجرا کنند و پس از بازگشت به وضعیت نارنجی و زرد
249 واحد صنفی در گناوه مهروموم شد
وسایل مشترک از برخی معیارهای محاسبه در رعایت پروتکل های بهداشتی توسط این ستاد بوده است. وی افزود: در بازرسی های ستاد کمیته نظارت این شهرستان در روز جمعه هفته گذشته 6 مورد بازرسی از صنوف این شهرستان صورت گرفت که به 2 واحد اخطار کتبی و شفاهی داده شد. رئیس کمیته نظارت ستادمقابله با کرونا گناوه گفت: این کمیته متشکل از نمایندگان فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، صنعت
سخنگوی ستاد کرونا: برگزاری هرگونه تجمع در استان همدان همچنان ممنوع است
/> به گزارش خبرگزاری نصیرنیوز به نقل از ایرنا، استاندار همدان در جلسه امروز ستاد استانی مقابله با کرونا گفت که براساس گزارش معاون وزیر بهداشت در ستاد ملی کرونا، تمامی شهرستان های این استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند. سیدسعید شاهرخی اظهار داشت: با توجه به بهبود وضعیت استان همدان، محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا چهار صبح تنها در شهرستان های همدان و ملایر اجرا و از دوربین های هوشمند
وضعیت زرد کرونا در استان مرکزی نباید به عادی انگاری رفتاری بیانجامد
برای رسیدن به وضعیت زرد کرونا تقدیر کرد چرا که کمک بزرگی به کادر درمان و صنوف و مسئولان شده است اما این رویه باید تداوم داشته باشد تا دوباره وضعیت بیماری بحرانی نشود. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: فرمانداران در شهرستان های استان باید پیگیر مصوبات ستاد کرونا استان باشند و با اجرای مصوبات به کاهش بیماری در منطقه خود کمک کنند. اکرمی گفت: مدیران کل
افزایش فوتی های کرونا در کرمانشاه به هزار و 428 نفر
به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با فوت 2 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته، مجموع جانباختگان مربوط به بیماری کووید 19 در استان به هزار و 428 نفر رسید. مهدی محمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این 2 نفر در شهرستان های کرمانشاه و اسلام آبادغرب فوت کردند. وی گفت: در 24 ساعت گذشته 12 بیمار مثبت بستری و 50
موافقت استانداری؛ شرط باز شدن تالارهای پذیرایی تهران
به گزارش خبرگزاری تهران پرس به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی در جلسه ای که روز گذشته با حضور علیرضا زالی علیرضا زالی فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در تهران برگزار شده بود، افزود: تمام نقطه نظرات و بررسی های کارشناسی در زمینه بازگشایی تالارهای پذیرایی ارائه و مقرر شده است که چنانچه تالارها در تهران با یک سوم ظرفیت خود میهمان بپذیرند، فعالیت خود را مجددا آغاز کنند. وی ادامه
مهلت پرداخت وام کرونا به مشاغل تمدید شد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،سیدموسی خادمی، استاندار لرستان روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت: با توجه به حجم ضرر مشاغل و کسب و کار ها و برخی روال بانکی، تسهیلات کرونا تا پایان بهمن ماه در کشور و استان پرداخت خواهد شد. او با تاکید بر اینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی همچنان لازم و واجب است ادامه داد: وضعیت ابتلا به کرونا و