پایان مسابقات دو و میدانی کارگری کشور در اهواز - ایسنا
پایان مسابقات دو و میدانی کارگری کشور در اهواز
سایر منابع:
سایر خبرها
معرفی برترین های مسابقات دوومیدانی قهرمانی کارگران
به گزارش"ورزش سه" به نقل از روابط عمومی ورزش کارگری، مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت، در دو بخش زنان و مردان به میزبانی هیأت ورزش کارگری استان خوزستان و در استادیوم تختی شهر اهواز با حضور 65 دونده زن از 15 استان و 100 دونده مرد از 29 استان آغاز شد. در بخش بانوان، دوندگان در ماده های دوی 100 متر مقدماتی و نهایی ، 400 متر ، 800 متر ، 1500
تیم دوومیدانی بانوان اردبیل نایب قهرمان مسابقات دوومیدانی کارگران کشور شد
دوومیدانی بانوان کارگر کشور شد و تیم های اصفهان و خوزستان به ترتیب مقام های اول و سوم را از آن خود کردند. علی مهری افزود: این مسابقات که به مدت دو روز به میزبانی هیات ورزش کارگری اهواز برگزار شدبه ترتیب لیلا سعادتی موفق به کسب مدال نقره در رشته دو 400 متر، حدیثه احمدی موفق به کسب مدال طلا در رشته پرش طول و نگین میرزایی صاحب مدال طلا در رشته پرتاب وزنه وزنه شد. وی عنوان کرد: در
6 مدال حاصل تلاش تیم دوومیدانی کارگران خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور
به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مسئول انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی گفت: تیم نیان الکترونیک به عنوان نماینده این استان در مسابقات قهرمانی کشور گرامیداشت شهداء کارگر و مدافعان سلامت" و انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی ایتالیا حضور پیدا کردند و موفق به کسب 6 مدال رنگارنگ شدند. سعید رنجبر با بیان اینکه این رقابت ها 30 بهمن تا 2 دی در دوبخش بانوان و آقایان در اهواز برگزار شد
بانوی دو و میدانی کار ایلامی مقام سوم کشور را کسب کرد
به گزارش برناازایلام ؛منوچهرنادری ریس هیت ورزش کارگران ایلام اظهارداشت:این مسابقات در ورزشگاه تختی اهواز با حضور 100 ورزشکار در بخش آقایان از 26 استان و 60 ورزشکار در بخش بانوان از 15 استان کشور برگزار شد. او افزود: همچنین خانم ها شهلا ساغرچی و سمیه الماسی زاده به ترتیب مقام های چهارم و ششم را کسب کردند. نادری ادامه داد: در بخش مردان نیز در بخش گروهی مدلی رله ایلام رتبه پنجم
ورزشکار بوشهری قهرمان مسابقات دو و میدانی کارگران کشور شد
. رئیس هیئت ورزش کارگری استان بوشهر ادامه داد: در پایان این مسابقات محمد موسوی نژاد با کسب مدال طلای انفرادی در پرش طول به عنوان تنها مدال آور بوشهر به کار خود پایان داد. مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور در هر یک از بخش های آقایان و بانوان به صورت جداگانه و هر کدام در یک روز، در 11 ماده انفرادی و 2 ماده امدادی برگزار شد. مسابقات بخش آقایان با حضور ورزشکاران 29 استان و 30 تیم و در بخش بانوان نیز با حضور ورزشکاران 15 استان و 16 تیم (تیم میزبان در هر بخش با دو تیم مجزا) در روزهای اول و دوم بهمن در استادیوم تختی اهواز برگزار شد. ...
از آغاز اردوی تیم های ملی تا برگزاری رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان و بانوان
ویلچر و انتخاب آقاکوچکی به عنوان سرپرست انجمن رونمایی از سردیس مختار نورافشان قهرمان پارالمپیکی ایران اعلام نتایج رقابت های تیراندازی و اسکی جانبازان و معلولین برگزاری دوره مجازی کلاس بندی بانوان با حضور نمایندگان 11 فدراسیون در کمیته ملی پارالمپیک برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش های جانبازان و معلولین قم برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون در سال
درخشش ورزشکاران چهارمحال وبختیاری در مسابقات کارگران کشور در عین محرومیت
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، داوود ملک پور با شایستگی در ماده پرتاب دیسک با رکورد 54 متر به مدال طلا رسید و نام خود را در لیست تیم ملی صدرنشین کرد. در ماده 4 در 100 متر نیز مهدی نکویی، پوریا دره گزنی، محسن مرادی، محسن کفاش و نواب افیونی به مقام دوم و مدال برنز رسیدند. این رقابت ها روز گذشته به میزبانی اهواز و با
برترین های مسابقات کراس فیت فینال جزیره مشخص شدند
ها در دسته حرفه ای طی 3 روز در 8 واد برگزار شد و ورزشکاران آماتور در 2 روز به رقابت پرداختند. در رده حرفه ای آقایان، پوریا محمدی، علی طاهری، سینا محقق پور، محمد قربانی، سعید جعفری و سامان نجفی حضور داشتند که در پایان، طاهری از زنجان مقام اول، محقق پور از کرج مقام دوم، محمدی از تهران مقام سوم، قربانی مقام چهارم، جعفری مقام پنجم و نجفی مقام ششم مسابقات کراسفیت در رده حرفه ای را از آن خود کردند
برترین های مسابقات کراس فیت فینال جزیره کیش مشخص شدند
روز در 8 واد برگزار شد و ورزشکاران آماتور در 2 روز به رقابت پرداختند. در رده حرفه ای آقایان، پوریا محمدی، علی طاهری، سینا محقق پور، محمد قربانی، سعید جعفری و سامان نجفی حضور داشتند که در پایان، طاهری از زنجان مقام اول، محقق پور از کرج مقام دوم، محمدی از تهران مقام سوم، قربانی مقام چهارم، جعفری مقام پنجم و نجفی مقام ششم مسابقات کراسفیت در رده حرفه ای را از آن خود کردند. همچنین جعفری نیز عنوان مرد
برترین های مسابقات کراس فیت فینال مشخص شدند
این رقابت ها در دسته حرفه ای طی 3 روز در 8 واد برگزار شد و ورزشکاران آماتور در 2 روز به رقابت پرداختند. در رده حرفه ای آقایان، پوریا محمدی، علی طاهری، سینا محقق پور، محمد قربانی، سعید جعفری و سامان نجفی حضور داشتند که در پایان، طاهری از زنجان مقام اول، محقق پور از کرج مقام دوم، محمدی از تهران مقام سوم، قربانی مقام چهارم، جعفری مقام پنجم و نجفی مقام ششم مسابقات کراسفیت در رده حرفه ای را از آن خود
دونده تبریزی جواز پوشیدن پیراهن تیم ملی دو ومیدانی کارگران را کسب کرد
به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، جواد علیزاده در مسابقات انتخابی کارگران کشور که روز گذشته در اهواز برگزار شد، توانست مقام نائب قهرمانی ماده پنج هزار متر را از آن خود کرده و به پیراهن تیم ملی دو و میدانی کارگران برسد. نفرات برتر این رقابت ها در قالب تیم ملی دو و میدانی کارگران خرداد آینده عازم کشور ایتالیا می شوند تا در مسابقات جهانی این رشته شرکت کنند. در مسابقات انتخابی
قهرمانی نماینده هرمزگان در جام حذفی تنیس بانوان
هر چه بیشتر در مسابقات ملی و بین المللی پیش رو از جمله مسابقات مالزی حاضر شوند. در این رقابت ها 15 میلیون تومان جایزه نقدی به تیم اول و به تیم های دوم و سوم این رقابت ها نیز به ترتیب 7 و 4 میلیون تومان اهداء شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
زمین فوتبال بانوان در اهواز راه اندازی می شود
توزیع شده است همچنین بیش از 3 هزار سیستم خنک کننده با کمک تمام مسئولان خریداری کردیم و در تمام اماکن ورزشی استان توزیع کردیم . حیدری گفت: زمینی برای فوتبال بانوان در نظر گرفته شده که به زودی طی یک یا 2 هفته آینده اولین آکادمی فوتبال خوزستان راه اندازی می شود و به صورت شبانه روزی در اختیار بانوان قرار می گیرد. ما تاکنون بیش از 75 زمین چمن مصنوعی را احداث کردیم و تا پایان سال به این تعداد افزوده می شود . در این مراسم به 150 تیم فوتبال محلات اهواز البسه و تجهیزات ورزشی اهدا شد . انتهای پیام/ ...
سیستان و بلوچستان قهرمان تیمی دوی صحرانوردی کشور شد
نتایج انفرادی مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور؛ محمد جعفر مرادی/ تهران منصور بیات/ البرز مرتضی بیرانوند/ لرستان در پایان مسابقات بخش آقایان، کاپ و مدال های نفرات و تیم های برتر توسط رئیس فدراسیون دوومیدانی کشور، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، چاکرزهی معاون منطقه آزاد تجاری چابهار و رستم زهی رئیس هیئت دوومیدانی استان اهدا گردید. در ادامه مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور، بانوان دونده کشور با همدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا نفرات برتر این بخش نیز مشخص شود. چابهار دو صحرانوردی ...
استقبال بیش از 300 ورزشکار از نخستین دوره مسابقات تیروکمان شرکت ها جام فرابورس ایران
مراسم اختتامیه مسابقات تیراندازی با کمان کارگری و فرابورس ایران با حضور خانم دکتر فرهادی زاد معاون وزیر ورزش و جوانان عصر روز امروز(جمعه ) برگزار شد. نخستین دوره مسابقات تیراندازی با کمان کارگری و فرابورس ایران، گرامیداشت دهه فجر، دیروز و امروز (2 و 3 بهمن ماه) در دو ماده ریکرو و کامپوند و در بخش های بانوان و مردان برگزار شد. این دوره از مسابقات با شرکت بیش از 300 کماندار و
آقایان مازندران، قهرمان مسابقات دوومیدانی کارگران کشور
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، در پایان مسابقات دوومیدانی کارگران کشور در بخش آقایان، گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت که به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیات ورزش کارگری و انجمن دو و میدانی استان خوزستان در استادیوم تختی اهواز برگزار شد تیم مازندران به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های خوزستان و آذربایجان شرقی به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند. در بخش بانوان نیز که
مسابقات دومیدانی قهرمانی کارگری در اهواز
مسابقات دومیدانی قهرمانی کارگری کشوری در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی هیئت دومیدانی خوزستان در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد.
پرتابگر دیسک خراسان شمالی نایب قهرمان کارگران کشور شد
برات سعیدی، جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات دو و میدانی کارگران کشور، گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیات ورزش کارگری و انجمن دو و میدانی استان خوزستان در استادیوم تختی اهواز برگزار شد. وی خاطرنشان کرد: در این رقابت 69 ورزشکار از 20 استان کشور در 11 ماده شرکت داشتند که امیر سلحشور نماینده استان توانست در ماده پرتاب
مسابقات دو و میدانی کارگری کشور در اهواز پایان یافت
آورد و آذربایجان شرقی عنوان سوم را به دست آورد. همچنین روز گذشته نیز مسابقات بانوان در اهواز برگزار شد که عنوان قهرمانی به اصفهان رسید، اردبیل نایب قهرمان شد و خوزستان مقام سوم را به خود اختصاص داد. با اعلام رییس انجمن دو و میدانی فدراسیون ورزش کارگری، رقابت های قهرمانی کشور در اهواز، یکی از مراحل ارزیابی و سنجش ورزشکاران و قهرمانان برای تشکیل و انتخاب تیم های ملی دو و میدانی
برگزاری رقابت های دو و میدانی کارگری بانوان کشور در اهواز
به گزارش شبکه اطلاع رسانی رهیاب ، این مسابقات روز گذشته (یکم بهمن ماه) با عنوان گرامیداشت شهدای کارگر و گرامیداشت مدافعان سلامت در پیست دو و میدانی ورزشگاه تختی به میزبانی انجمن دو و میدانی هیات ورزش کارگری خوزستان و با استقبال و حضور پرشور شرکت کنندگان در اهواز برگزار شد. دختران دو و میدانی کار کشور در 9 ماده با هم به رقابت پرداختند که در نهایت عنوان قهرمانی به اصفهان رسید، اردبیل
بانوان اصفهان قهرمان مسابقات دوومیدانی کارگران کشور
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مسابقات دوومیدانی قهرمانی کارگران کشور گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت، با رقابت 65 ورزشکار در بخش بانوان به میزبانی اهواز برگزار شد. بانوان در 15 تیم و در ماده های دوی 100 متر مقدماتی و نهایی، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 5000 متر، 100 4 متر، پرش طول، پرتاب وزنه و پرتاب نیزه با هم به رقابت پرداختند. به گفته نائب رئیس انجمن
برترین های مسابقات قهرمانی دوومیدانی کارگری آقایان کشور مشخص شدند
به گزارش ایرنا این رقابت ها صبح پنجشنبه در پیست تارتان ورزشگاه تختی اهواز آغاز شد که 165 شرکت کننده از 29 استان کشور با هم به رقابت پرداختند. در پایان مسابقات استان مازندران به مقام قهرمانی رسید همچنین خوزستان و آذربایجان شرقی به ترتیب عنوان دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. این پیکارها در 11 ماده برگزار شد که در برخی ماده ها رکوردهای خوبی به ثبت رسید. همچنین برخی از دوندگان
اصفهان قهرمان مسابقات دوومیدانی بانوان کارگری کشور شد
به گزارش ایرنا مسابقات دوومیدانی بانوان کارگری کشور سه شنبه به میزبانی اهواز در ورزشگاه تختی برگزار شد که در پایان تیم اصفهان با 27 امتیاز عنوان نخست مسابقات را کسب کرد. تیم های اردبیل و خوزستان هر 2 با 19 امتیاز اما به دلیل تعداد مدال های طلا در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند. این پیکارها با حضور 70 ورزشکار از 17 استان کشور در 11 ماده مختلف برگزار شد که در پایان نفرات برتر
تصاویر: مسابقات دو و میدانی کارگری بانوان کشور در اهواز
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : لینک کوتاه کپی لینک
درخشش آتش نشانان پتروشیمی امیرکبیر در مسابقات پله نوردی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، مسابقات پله نوردی آتش نشانان خوزستان به میزبانی شهر اهواز برگزار شد که آتش نشانان پتروشیمی امیرکبیر توانستند عنوان اول این مسابقات را از آن خود کنند. همچنین کسب قهرمانی تیمی، چندین مقام انفرادی حاصل تلاش تیم پتروشیمی امیرکبیر در این دوره از مسابقات بود. عبادی رئیس آتش نشانی پتروشیمی امیر کبیر گفت: این مسابقات در اهواز