آقایان مازندران، قهرمان مسابقات دوومیدانی کارگران کشور
سایر منابع:
سایر خبرها
آکادمی احمدوند هرمزگان قهرمان جام حذفی تنیس بانوان شد
به گزارش “ آی دبلیو اسپورتس ” رسانه دختران قهرمان ایران؛ فینال رقابت های تنیس جام حذفی تنیس باشگاه ها و دسته جات آزاد کشور بانوان در زمین های مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد. در پایان این مسابقات نماینده هرمزگان توانست با عبور از سد حریف خود عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به دست آورد. در نخستین دیدار انفرادی مهتا خانلو از تیم آکادمی تنیس هرمزگان موفق شد با نتیجه 2 بر
معرفی برگزیدگان مسابقات اسلالوم اتومبیلرانی بانوان
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ نایب رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گفت: در این مسابقات که با حضور 20 شرکت کننده از استان در دو کلاس مجزا برگزار شد در کلاس منفی 1500 سی سی بانوان: یاسمن فروردینی اول شد و پریسا رشادی نژاد و فرناز خاکسار مقام های دوم و سوم را کسب کردند. زهرا پیکانپور افزود: در کلاس مثبت 1500 بانوان هم عالیه میرمجربیان، غزل مجلسی و بهنوش اکبری رتبه
میلاد تبریز قهرمان لیگ برتر بدمینتون بانوان شد/رعد قم به مقام قهرمانی رقابت های آقایان رسید
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ، در مجموع نتایج رفت و برگشت مرحله نهایی لیگ برتر ، تیم میلاد تبریز به مقام قهرمانی رسید، تیم آکادمی ایران زمین مقام دوم و ذوب و روی صبا صنعت زنجان مقام سوم مسابقات را کسب کردند. در پایان این مسابقات، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز با حضور مددی، نایب رئیس فدراسیون بدمینتون ، امیدی معاونت بانوان اداره کل
نماینده خوزستان قهرمان تنیس روی میز جانبازان و معلولین شد
به گزارش ایرنا و بنا به اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، تیم تنیس روی میز ایریتک خوزستان با کسب 13.5 امتیاز به عنوان قهرمانی مسابقات این رشته در کلاس نشسته رسید. این مسابقات با حضور 6 تیم انجام و پس از انجام 15 مسابقه تیمی و 105 مسابقه دوبل و انفرادی به پایان رسید. تیم فراسنج با نیم اختلاف موفق به کسب جایگاه دوم شد و لیمون لرستان نیز با کسب 9 امتیاز به عنوان سومی
معرفی برترین های مسابقات دوومیدانی قهرمانی کارگران کشور
، 5000 متر ، 100 4 متر ، پرش طول ، پرتاب وزنه و پرتاب نیزه با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان تیم اصفهان مقام اول را کسب کرد و تیم های اردبیل و خوزستان دوم و سوم شدند. در بخش مردان نیز که در 13 ماده برگزار شد، تیم مازندران به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های خوزستان و آذربایجان شرقی به ترتیب دوم و سوم شدند. انتهای پیام
تیم میلاد تبریز قهرمان لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور شد
به گزارش وب سایت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، تیم میلاد تبریز نماینده استان آذربایجان شرقی در مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه های کشور با نتیجه 4 بر 1 تیم شهرداری شاهرود را شکست داد. نسیم صفایی 2 - 0 الناز فیض منش فاطمه بابایی 2 - 0 آناهیتا باقری فاطمه مونس خواه ، ساقی محمد پور 0 - 2 الناز فیض منش ، هاله همدانچی رومینا تاجیک ، نسیم
تیم میلاد تبریز قهرمان لیگ برتر بدمینتون بانوان کشور شد
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،تیم میلاد تبریز در مسابقات لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه های کشور با نتیجه 4 بر 1 تیم شهرداری شاهرود را شکست داد. در این راستا بانوان بدمینتون باز تبریزی با کسب نتایج زیر: نسیم صفایی 2 - 0 الناز فیض منش فاطمه بابایی 2 - 0 آناهیتا باقری فاطمه مونس خواه، ساقی محمد پور 0 - 2 الناز فیض منش
ورزشکار بوشهری قهرمان مسابقات دو و میدانی کارگران کشور شد
. رئیس هیئت ورزش کارگری استان بوشهر ادامه داد: در پایان این مسابقات محمد موسوی نژاد با کسب مدال طلای انفرادی در پرش طول به عنوان تنها مدال آور بوشهر به کار خود پایان داد. مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور در هر یک از بخش های آقایان و بانوان به صورت جداگانه و هر کدام در یک روز، در 11 ماده انفرادی و 2 ماده امدادی برگزار شد. مسابقات بخش آقایان با حضور ورزشکاران 29 استان و 30 تیم و در بخش بانوان نیز با حضور ورزشکاران 15 استان و 16 تیم (تیم میزبان در هر بخش با دو تیم مجزا) در روزهای اول و دوم بهمن در استادیوم تختی اهواز برگزار شد. ...
سیستان و بلوچستان قهرمان تیمی دوی صحرانوردی کشور شد
. این مسابقات در بخش آقایان پیگیری شد که نفرات و تیم های برتر پس از رقابت های حساس مشخص شدند. دوندگان شایسته استان سیستان و بلوچستان توانستند در رقابتی تنگاتنگ با دوندگان تهران، مقام قهرمانی تیمی کشور را به دست آورده و کاپ قهرمانی را بالای سر ببرند. نتایج تیمی مسابقات دوی صحرانوردی قهرمانی کشور؛ سیستان و بلوچستان تهران آذربایجان شرقی
خوزستان رتبه نخست مسابقات قرآن دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور را کسب کرد
دانشجویان، زمینه سازی انس و الفت آنان با قرآن کریم و سیره معصومین(ع) و تدبر و عمل به آن آموزه ها برگزار می شود. وی با بیان اینکه بیش از پنج هزار دانشجو از دانشگاه های پیام نور سراسر کشور ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 65 درصد را بانوان و 35 درصد را آقایان تشکیل داده اند اضافه کرد: این دوره در 6 بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، ادبی، هنری و فناوری، مسابقات در رشته های مختلفی مانند قرائت تحقیق
برگزاری مسابقه انتخابی دو صحرانوردی بانوان لرستان
مسابقه انتخابی دو صحرانوردی لرستان در بخش بانوان، در دو رده نوجوانان و جوانان در منطقه ده پیر شهرستان خرم آباد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان لرستان مسابقه انتخابی دو صحرانوردی استان لرستان جهت برگزاری مسابقات دو صحرانوردی کشور در بخش بانوان، در دو رده نوجوانان و جوانان در منطقه ده پیر شهرستان خرم آباد برگزار شد. مژده شرفی نایب رئیس هیات دو و میدانی بانوان استان لرستان در حاشیه این مسابقه، گفت: این مسابقات با حضور 30 ورزشکار از تمام شهرستانهای استان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار شد که نفرات برتر هر رده سنی به اردوی تیم استان دعوت خواهند شد. وی ادامه داد: در این مسابقه، رده سنی نوجوانان مسافت 4کیلومتر و رده سنی جوانان مسافت 6 کیلومتر را طی کردند که در پایان در رده نوجوانان 1- یلدا کلهر از شهرستان بروجرد به مقام اول 2- فاطمه خورشیدوند از شهرستان دورود به مقام دوم 3- نرگس بهروزی از شهرستان خرم آباد به مقام سوم او تصریح کرد: در رده جوانان 1- حدیث_علیدادی از شهرستان الیگودرز به مقام اول 2- بیدخت رضایی از شهرستان الیگودرز به مقام دوم 3- مهسا کرمی از شهرستان نورآباد به مقام سوم دست یافت. شرفی یادآور شد: برگزاری مسابقات انتخابی استان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی دو صحرانوردی کشور بود که مسابقات کشوری 16 بهمن ماه سال جاری به میزبانی خرم آباد برگزار خواهد شد. نایب رئیس هیات دو و میدانی بانوان استان لرستان اظهار کرد:بعد از تشکیل کمیته فنی نفرات برتر به اردوی تیم دو صحرانوردی استان دعوت خواهند شد و آماده مسابقات قهرمانی کشور می شوند. او افزود: این مسابقه با تمام رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از دستکش، ماسک و موادضدعفونی کننده برگزار شد. شرفی بیان کرد: از عوامل نیروی انتظامی، کادر پزشکی، پیشکسوتان، داوران، مربیان و روسای هیات های شهرستان ها استان تمام که ما را در برگزاری این مسابقات یاری کردند، تقدیر و تشکر می کنم. ...
قوانین کار و تولید کشور نیازمند بازنگری است
نیروی کار ماهر در بنگاه های اقتصادی به ویژه از نوع مشکل دار مورد انتظار است. رفع مشکل 70 بنگاه اقتصادی فارس در دست بررسی است مشاور و بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در استان فارس حدود 70 بنگاه اقتصادی مشکل دار وجود دارد که هم اینک حل و فصل مشکلات این واحدها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و کمیسیون کارگری شهرستان ها و استان در دست
از آغاز اردوی تیم های ملی تا برگزاری رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان و بانوان
برداری جانبازان و معلولین استان گلستان برگزاری مسابقات دارت ویژه جانبازان و معلولین استان خوزستان نشست بررسی ورزش جانبازان و معلولین استان لرستان دوره آموزشی دروس تئوری عمومی مربیگری درجه 3 در هیئت خوزستان اعلام لینک حضور در کلاس مجازی آموزش تکنیک پرتاب های نشسته و ایستاده/ تجلیل از ورزشکاران حاضر در برنامه عصر جدید در استان لرستان صعود ورزشکاران
برترین های جشنواره تلاوت های مجلسی معرفی شدند
روشندل از استان اردبیل معرفی شد. در رشته قرائت تحقیق در بخش بزرگسالان، 6 نفر انتخاب شدند که یک نفر در جایگاه نخست ایستاد و پنج نفر مشترکاً رتبه دوم را کسب کردند. امین عبدی از استان کرمانشاه به عنوان نفر اول قرائت تحقیق بزرگسالان انتخاب شد و سعید عبدی و حسین شالچی از تهران و سیدجاسم موسوی از خوزستان و در نهایت سیدمحمد طا هایی از مازندران و ابراهیم عقیلی از استان خراسان رضوی، رتبه دوم این بخش
تیم دو و میدانی کارگران خراسان رضوی 6 مدال کشوری کسب کرد
در بخش بانوان مقام چهارم و در بخش مردان جایگاه پنجم این رقابتها را به دست آورد. رنجبر ادامه داد: نفرات برتر این رقابتها به مسابقات ورزشی کارگران جهان که خرداد ماه سال آینده در ایتالیا برگزار خواهد شد، اعزام می شوند. در این رقابتها استانهای مازندران، خوزستان و آذربایجان شرقی به ترتیب مقام های اول تا سوم تیمی را کسب کردند و خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری به صورت مشترک جایگاه ششم را به دست آوردند.
نخستین شکست فصل سایپا برابر حفاری خوزستان رقم خورد
به گزارش “ آی دبلیو اسپورتس ” رسانه دختران قهرمان ایران؛ هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز برگزار شد و در مهم ترین مسابقه تیم حفاری خوزستان در خانه، یک بر صفر از سد سایپا گذشت. سایپا که با هدایت شهناز یاری در لیگ برتر فوتسال زنان حاضر شده در هفته نخست به دلیل غیبت نماینده مازندران به میدان نرفت و امروز در اهواز اولین بازی فصل را برگزار کرد. در این بازی حفاری موفق شد یک
لیگ برتر تفنگ بادی بانوان| احمدی قهرمان هفته سوم و چهارم مسابقات شد
هیات قم به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند. در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی ورزشکاران با حضور بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان فدراسیون، رضا ملک محمدی دبیر، سید جعفر حسینی رییس سازمان لیگ،حسین زکی زاده رییس هیات تیراندازی استان قزوین، محمد جواد متقیان رییس هیات تیراندازی استان قم، الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ و دیگر مسئولان و سرپرستان باشگاه ها برگزار شد. انتهای پیام/
پایان لیگ برتر بدمینتون آقایان و بانوان
تر بدمینتون بانوان جام ولایت , امروز به میزبانی تهران و شاهرود برگزار شد که در پایان این رقابتها تیم میلاد تبریز به مقام نخست این مسابقات دست یافت. در پایان این مسابقات بعد از تیم میلاد تبریز تیم آکادمی ایران زمین , مقام دوم و ذوب و روی صبای صنعت زنجان, مقام سوم مسابقات را کسب کردند . در پایان این مسابقات، مراسم اختتامیه و اهدا جوایز با حضور آقای مددی نایب رئیس فدراسیون بدمین
پرتابگر دیسک خراسان شمالی نایب قهرمان کارگران کشور شد
برات سعیدی، جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات دو و میدانی کارگران کشور، گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت به میزبانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیات ورزش کارگری و انجمن دو و میدانی استان خوزستان در استادیوم تختی اهواز برگزار شد. وی خاطرنشان کرد: در این رقابت 69 ورزشکار از 20 استان کشور در 11 ماده شرکت داشتند که امیر سلحشور نماینده استان توانست در ماده پرتاب
پایان مسابقات دو و میدانی کارگری کشور در اهواز
آذربایجان شرقی عنوان سوم را کسب کرد. همچنین روز گذشته نیز مسابقات بانوان در اهواز برگزار شد که عنوان قهرمانی به اصفهان رسید، اردبیل نایب قهرمان شد و خوزستان مقام سوم را به خود اختصاص داد. با اعلام رییس انجمن دو و میدانی فدراسیون ورزش کارگری، رقابت های قهرمانی کشور در اهواز، یکی از مراحل ارزیابی و سنجش ورزشکاران و قهرمانان برای تشکیل و انتخاب تیم های ملی دو و میدانی کار
مسابقات دو و میدانی کارگری کشور در اهواز پایان یافت
آورد و آذربایجان شرقی عنوان سوم را به دست آورد. همچنین روز گذشته نیز مسابقات بانوان در اهواز برگزار شد که عنوان قهرمانی به اصفهان رسید، اردبیل نایب قهرمان شد و خوزستان مقام سوم را به خود اختصاص داد. با اعلام رییس انجمن دو و میدانی فدراسیون ورزش کارگری، رقابت های قهرمانی کشور در اهواز، یکی از مراحل ارزیابی و سنجش ورزشکاران و قهرمانان برای تشکیل و انتخاب تیم های ملی دو و میدانی
شناخت برترین های دو و میدانی کارگری بانوان کشور در اهواز
به گزارش تابا ؛این مسابقات روز گذشته (یکم بهمن ماه) در پیست دو و میدانی ورزشگاه تختی به میزبانی انجمن دو و میدانی هیات ورزش کارگری خوزستان و با استقبال و حضور پرشور شرکت کنندگان در اهواز برگزار شد. دختران دو و میدانی کار کشور در 9 ماده با هم به رقابت پرداختند که در نهایت عنوان قهرمانی به اصفهان رسید، اردبیل نایب قهرمان شد و خوزستان مقام سوم را به خود اختصاص داد. 54 ورزشکار
اصفهان، قهرمان مسابقات دوومیدانی بانوان کارگری کشور
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان، در این مسابقات که در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد تیم اصفهان با 27 امتیاز اول شد و تیم های تیم های اردبیل و خوزستان هر 2 با 19 امتیاز و به دلیل تعداد مدال های طلا در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند. این رقابت ها با حضور 70 ورزشکار از 17 استان کشور در 11 ماده مختلف برگزار شد. نفرات برتر به همراه تیم ملی در مسابقات ایتالیا شرکت می کنند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
تیم دوومیدانی بانوان شرکت فولاد سپهر سبلان اردبیل نایب قهرمان شد
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استا اردبیل، مسابقات دوومیدانی بانوان کارگر کشور به میزبانی اهواز شد که تیم دوومیدانی بانوان شرکت فولاد سپهر سبلان اردبیل به مقام نایب قهرمان این دوره از مسابقات دست پیدا کرد. در این دوره از مسابقات حدیثه احمدی در رشته پرش طول مدال طلا ، نگین میرزایی در رشته پرتاب وزنه مدال طلا و لیلا سعادتی در رشته دوی 400 متر به مدال نقره دست پیدا کردند.
بانوان اصفهان قهرمان مسابقات دوومیدانی کارگران کشور
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، مسابقات دوومیدانی قهرمانی کارگران کشور گرامیداشت شهدای کارگر و مدافعان سلامت، با رقابت 65 ورزشکار در بخش بانوان به میزبانی اهواز برگزار شد. بانوان در 15 تیم و در ماده های دوی 100 متر مقدماتی و نهایی، 400 متر، 800 متر، 1500 متر، 5000 متر، 100 4 متر، پرش طول، پرتاب وزنه و پرتاب نیزه با هم به رقابت پرداختند. به گفته نائب رئیس انجمن
نماینده استان،قهرمان مسابقات بدمینتون لیگ برتر بانوان سال 99 “جام ولایت”
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،از هفته دهم وپایانی این رقابت ها ، تیم میلادتبریزاز ساعت 15 مقابل تیم شهرداری شاهرود صف آرایی کردوبانتیجه 4 بریک به پیروزی رسیدو قهرمان شد. نماینده استان درنخستین حضورش دراین لیگ 9 برد ویک باخت، بدست آورد. انتهای پیام/
رقابت 9 برگزیده هرمزگانی در چهاردهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم
جزء و 10 جزء قرآن کریم به صورت مجازی با حضور داوران برجسته قرآنی به رقابت پرداختند. برخورداری گفت: مسابقات این مرحله در گروه خواهران نیز 13 بهمن ماه سالجاری برگزار می شود که از استان هرمزگان 2 نفر به رقابت می پردازند. وی اضافه کرد: زمان برگزاری مسابقات در بخش مفاهیم که از استان هرمزگان 2 نفر حضور دارند، از سوی دفتر امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام می شود
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان: همه ما وام دارانقلاب اسلامی هستیم.
بهره برداری خواهد رسید. در ادامه این جلسه حاضرین نقطه نظرات خود در خصوص نحوه برگزاری و اقدامات دستگاه و واحد اقتصادی مربوطه خود در ایام اله دهه مبارک فجر بیان نمودند و تصمیماتی جهت هرچه بهتر برگزار نمودن برنامه های دهه فجر اعلام نمودند. نصب بنر و آذین بندی کارخانجات واحدهای تولیدی، برگزاری مسابقات ورزشی ،پخش سرودهای انقلابی درآمدهای تولیدی و صنعتی در دهه فجر، اهداء هدیه به
تشکیل 16 شرکت تعاونی در کردستان
کرد و افزود: تجمیع سرمایه های کم و بهره گیری از توان افراد در حوزه های مختلف نقش مهمی در توسعه و جهش تولید کشور دارد و تعاون به عنوان مردمی ترین بخش اقتصاد برای اشتغالزایی و تحقق رفاه اجتماعی زمینه ساز این اهداف است. مدیر کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی کردستان در خصوص تشکیل تعاونی های نوع جدید در استان گفت: تاکنون تعاونی توسعه و عمران شهرستانی در بیجار ثبت شده و در شهرستان های دیواندره و