آلودگی تمام بیماری های قلبی و عروقی را افزایش می دهد - شبکه اینترنتی آفتاب

شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۳/۱۱/۲۸ - ۱۱:۳۱

آلودگی تمام بیماری های قلبی و عروقی را افزایش می دهد

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: افزایش آلودگی های هوا علاوه بر افزایش بیماری های قلبی و عروقی موجب سقط جنین نیز می شود. به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رحمت الله حافظی در یکصد و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در تذکر پیش از دستور جلسه در خصوص آلودگی هوا اظهار داشت: درباره آلودگی هوا روز به روز با مشکلات بیشتری مواجه می شویم و این آلودگی تمام بیماری های قلبی و عروقی را افزایش می دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)