استاندار قم: اشتغال نقش محوری در توسعه ملی و استانی دارد - شبکه اینترنتی آفتاب

شبکه اینترنتی آفتاب ۱۳۹۴/۰۹/۱۰ - ۱۱:۱۷

استاندار قم: اشتغال نقش محوری در توسعه ملی و استانی دارد

استاندار قم با تاکید بر نقش اشتغال در توسعه گفت: اشتغال نقش محوری در توسعه ملی و استانی دارد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، سید مهدی صادقی در چهارمین جلسه کارگروه اشتغال استان با اشاره به محوریت اشتغال در جامعه، تصریح کرد: باید همه مسئولان و مدیران به این امر مبادرت ورزند و از تمام امکانات زیر مجموعه خود در این زمینه بهره ببرند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)