نمایشگاه آثار نقاشی در بم افتتاح شد - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۲

نمایشگاه آثار نقاشی در بم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از هنرمندان نمایشگاه نقاشی در بم افتتاح شد. علی سیف الدینی در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: آثار این نمایشگاه نقاشی مدرن و با موضوع موسیقی و توسط نغمه محمدپور تهیه شده است. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بم ابراز داشت: این نمایشگاه با 15 اثر از سوم تا هفتم اسفندماه جاری در سالن ترنج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده بازدید علاقه مندان است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)