هفته های سخت کرونایی پیش روی منطقه جنوب غرب خوزستان/ 27 کرونایی در بیمارستان بستری اند - خبر آنلاین
هفته های سخت کرونایی پیش روی منطقه جنوب غرب خوزستان/ 27 کرونایی در ...
سایر منابع:
سایر خبرها
سایه سنگین کرونا بر جنوب غرب خوزستان
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان آبادان _ شکراله سلمان زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در شبانه روز گذشته 272 مورد ابتلا به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان ثبت شد که 144 نفر مربوط به آبادان، 66 نفر در خرمشهر و 62 نفر در شادگان مثبت قطعی ابتلا به کووید-19 گزارش شده است. به گفته او 245 نفر از مبتلایان جدید کرونا سرپایی هستند که 131 نفر در آبادان، 60 نفر در خرمشهر و 54 نفر از
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب خوزستان تا 14 بهمن 1400
موارد مثبت کل بستری ها است.( جزییات ) لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود./انتهای پیام وبگردی وزارت بهداشت منطقه آزاد اروند شادگان آبادان و خرمشهر برنا اروند ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19 فوتی کرونایی دانشگاه علوم پزشکی آبادان امیکرون آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب خوزستان تا 14 بهمن 1400 ...
از برنامه های دانشگاه ها برای دهه فجر تا دستور رئیس جمهور برای آزادسازی نوار ساحلی
ساعت در مسیر بودند! همچنین برخی از بومیان این منطقه ادعا کردند که برخی افراد اقدام به باز نگه داشتن درب های شرکت، در پیِ صحنه سازی برای یک صورت جلسه کلانتری محل بودند تا به استناد آن مدعی شوند تجهیزات سنگین با ارزش میلیاردی که برخی از آن ها با تریلی حمل و نقل می شوند، توسط مردم منطقه به سرقت رفته است. بیشتر بخوانید: سرقت از کارخانه لوله سازی خوزستان؛ سهو یا عمد
پدافند هوایی نخستین خط مقدم در مقابل تهدیدات دشمن است
کشور و همچنین دفاع از مراکز حیاتی است، در کنار ماموریت اصلی پدافند، مشارکت نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی در طرح های مردم یاری است. ارتش در تمامی عرصه ها کنار مردم بوده و خواهد بود امیر سرتیپ دوم ملک گفت: منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور همواره در کنار مردم بوده و خواهد بود، در خصوص بحران های طبیعی، نظیر سیل 1398 خوزستان، این منطقه با استفاده از تمامی ظرفیت و امکانات تمامی
امتحانات دانشگاه ها مجازی برگزار خواهد شد
به گزارش خبرنگار برنا از اهواز ، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه ایی اعلام کرد: با توجه به تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی یک هفته ای فعالیت های حضوری در مراکز آموزشی، کلیه امتحانات هفته آینده دانشگاه ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی اهواز به صورت مجازی برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است که تصمیم برای نحوه برگزاری امتحانات طی هفته های آینده نیز بر
برگزاری رویداد حمایت از طرح های مرتبط با شورورزی در خوزستان
، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، پارک علم و فناوری استان خوزستان و موسسه تحقیقات علوم شیلات کشور برگزار خواهد شد.مدیرعامل مرکز نوآوری اروندتک خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال طرح های تا 13 اسفند 1400 بوده و سپس 5 طرح برتر که توجیه اقتصادی داشته و قابل تجاری سازی باشد، مورد حمایت ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شتاب دهنده اروند تک به منزله اجرایی سازی قرار خواهد گرفت. همچنین سایت https://arvandt.com/HalocultureRequest به منظور ثبت نام و ارسال مستندات در نظر گرفته شده است. ...
جدیدترین رنگ بندی شیوع کرونا درخوزستان
مناطق استان آبی هستند. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به خیز جدید کرونا و افزایش تصاعدی شمار بیماران در پیک جدید که منجر به تغییر سریع رنگبندی شهرها می شود لازم است از هم اکنون وضعیت کرونایی کلیه شهرهای خوزستان را قرمز فرض کرد. سرمست افزود: برای قطع زنجیره انتقال ویروس، باید تمامی محدودیت ها و دستورالعمل ها را در بالاترین سطح مورد توجه قرار داد و مردم از هر گونه
معرفی داوران نمایش های خیابانی جشنواره تئاتر فجر
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،به نقل از ستاد خبری جشنواره، فاتح بادپروا، فاطمه رادمنش و سلمان فرخنده نمایش های بخش خیابانی جشنواره تئاتر فجر را داوری می کنند. فاتح باد پروا، متولد 1350 در شهر مریوان بازیگر و کارگردان است. از جمله فعالیت های او داوری جشنواره استانی کردستان، داور و بازبین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، چهار دوره داور وبازبین جشنواره های خیابانی منطقه ای و رییس
لزوم اجرای مقررات پدافند غیرعامل در حوزه آب مازندران
گزارشی از طرف مدیرعامل شرکت آب منطقه ای، کلنگ احداث مرکز مدیریت پدافند غیر عامل و مدیریت بحران و همچنین مرکز رصد و پایش سیلاب شرکت آب منطقه ای به زمین زده شد. پیش بینی و پیشگیری اساسی ترین برنامه ستاد کرونا جلسه ستاد فرماندهی کنترل ویروس کرونا در دانشگاه علوم پزشکی با حضور دکتر کاظمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، سردار رسول رحیمی معاون امور استانها سازمان پدافند غیر عامل
بازگشت روزهای ناخوش کرونایی به جنوب غرب خوزستان
به گزارش پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، دکتر شکراله سلمان زاده اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 214 مورد جدید مثبت داشته ایم که 99 نفر مربوط به آبادان، 62 نفر در خرمشهر و 53 نفر در شادگان مثبت قطعی ابتلا به کووید-19 گزارش شده است. وی افزود: از این 214 مورد مثبت جدید، 202 نفر به صورت سرپایی هستند ( آبادان 90 نفر، خرمشهر 61 نفر و شادگان
بازگشت روزهای ناخوش کرونایی به جنوب غرب خوزستان
به گزارش پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، دکتر شکراله سلمان زاده اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 214 مورد جدید مثبت داشته ایم که 99 نفر مربوط به آبادان، 62 نفر در خرمشهر و 53 نفر در شادگان مثبت قطعی ابتلا به کووید-19 گزارش شده است. وی افزود: از این 214 مورد مثبت جدید، 202 نفر به صورت سرپایی هستند ( آبادان 90 نفر، خرمشهر 61 نفر و شادگان
زمان برگزاری هفته پایانی لیگ برتر وزنه برداری اعلام شد
، کادر فنی و داوری تا حدامکان از استان های تهران و البرز و شهرهای نزدیک انتخاب می شوند تا کمترین تردد میان استانی را داشته باشیم. طبق هماهنگی به عمل آمده، مأموران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ در طول برگزاری مسابقات حضور داشته و به طور منظم از وزنه برداران نمونه گیری خواهند کرد. این ضوابط در خصوص هفته پایانی لیگ جوانان و بزرگسالان همچنان پابرجاست.
بهره برداری از 46 پروژه با اعتبار 370 میلیارد تومان در جهرم
/> فرماندار ویژه جهرم با اشاره به افتتاح مرکز درمان ناباروری حکیم سلمان نیز گفت: بهره برداری از پانسیون متاهلین در سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی و بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت شهری نیک اقبال و امام علی (ع) به همراه پانسیون آن از دیگر پروژه های بخش سلامت در دهه فجر است. بهره برداری از زمین چمن مصنوعی سایت پردیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم پروژه دیگری بود که شفیعیان به آن اشاره کرد و اظهار
شناسایی 214 بیمار کرونایی در جنوب غرب خوزستان
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آبادان ، دکتر شکراله سلمان زاده؛ افزود: در 24 ساعت گذشته 214 مورد جدید مثبت داشته ایم که 99 نفر مربوط به آبادان، 62 نفر در خرمشهر و 53 نفر در شادگان مثبت قطعی ابتلا به کووید-19 گزارش شده است. او ادامه داد: از این 214 مورد مثبت جدید، 202 نفر به صورت سرپایی هستند ( آبادان 90 نفر، خرمشهر 61 نفر و شادگان نیز 51 نفر). رییس دانشگاه علوم پزشکی
انتقاد امام جمعه اروندکنار؛حضور مسئولان در اروندکنار نمایشی است
زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: او به رغم مشغله ی زیادی که از بابت گستردگی حوزه فعالیتش در جنوب غرب خوزستان بر عهده دارد اما همواره در میدان است، سهل انگاری نمی کند و در همه حال کمک حال ما بوده و هست حتی در مواردی که شاید چندان با نوع کار آنها سنخیت ندارد اما به جهت کمک به رفع مشکلات منطقه تا حد ممکن همکاری و همراهی می کند اما در عوض متولیان فرهنگی شهرستان هیچ چیزی برایشان مهم نیست و
کلاس های درس در منطقه جنوب غرب خوزستان غیرحضوری شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به افزایش آمار بیماران کرونایی در منطقه جنوب غرب خوزستان با اعمال محدودیت کلاس های درس در شهرستان های آبادان ، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
طرح شهید سلیمانی به مدار خدمت رسانی در جنوب غرب خوزستان بازگردد
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان آبادان _ شکراله سلمان زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در نشست ستاد کرونا شهرستان آبادان گفت: با توجه به شیوع امیکرون و بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان بهترین راه کنترل کرونا بازگشت دوباره طرح شهید سلیمانی با قدرت بیشتر به عرصه نظارت و پایش است. او با مهم دانستن سرنوشت تحصیلی دانش آموزان اولویت اول را سلامتی این افراد اعلام کرد و
روند صعودی ابتلا به اُمیکرون/آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب خوزستان تا 12 بهمن 1400
ل بستری ها است. لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود./انتهای پیام وبگردی منطقه آزاد اروند شادگان آبادان و خرمشهر برنا اروند کرونا ویروس ستاد ملی مقابله با کرونا کووید 19 فوتی کرونایی دانشگاه علوم پزشکی آبادان امیکرون آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب خوزستان تا 12 بهمن 14
83 درصد دانش آموزان جنوب غرب خوزستان واکسینه شدند
اول واکسن کرونا صورت گرفت اما استقبال از دُز دوم نامناسب است، والدین دانش آموزان می توانند برای واکسینه کردن فرزندان خود به مراکز واکسیناسیون مشخص شده مراجعه کنند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان روند موارد ابتلا و بستری بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان را نگران کننده توصیف کرد وگفت:در24 ساعت گذشته با افزایش چشم گیر تعداد بیماران در منطقه مواجه هستیم و در این مدت 186 بیمار در آبادان
روند افزایش ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آبادان ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در 24 ساعت گذشته 186 مورد جدید مثبت داشته ایم که 98 نفر مربوط به آبادان، 63 نفر در خرمشهر و 25 نفر در شادگان مثبت قطعی ابتلا به کووید-19 گزارش شده است. دکتر شکراله سلمان زاده؛ افزود: از این 186 مورد مثبت جدید، 177 نفر به صورت سرپایی هستند ( آبادان 90 نفر، خرمشهر 62 نفر و شادگان نیز 25 نفر) . او
نمودار ابتلا به امیکرون در جنوب غرب خوزستان رو به افزایش
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز آبادان ، تعداد مبتلایان به امیکرون در جنوب غرب خوزستان از 53 مورد به 160 مورد در روز گذشته رسید. این افزایش نمودار ابتلا به کرونا در این منطقه را می رساند یعنی خطر بیخ گوش اهالی آبادان، خرمشهر و شادگان در کمتر از دو هفته تعداد مبتلایان به اومیکرون در خوزستان از 53 نفر در روز به بیش از 600 نفر در روز رسیده است. بنا بر اعلام مرکز بهداشت خوزستان
آبادان نارنجی شد
ش، اندیمشک، بهبهان و آغاجاری در وضعیت زرد و شهرستان های گتوند، هفتکل، باوی، اندیکا، شادگان و هندیجان آبی کرونایی هستند. رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیزهشدار داد:افرادی که هرگونه علائم سرماخوردگی دارند به هیچ وجه از منزل خارج نشوند و در جمع دیگران حضور پیدا نکنند. دکتر شکراله سلمان زاده افزود:افرادی که هنوز موفق به تزریق دز سوم نشده اند تا فرصت باقی هست برای تزریق واکسن شتا
ورود 6 شهر خوزستان به منطقه نارنجی کرونایی
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برنا خوزستان کرونا ویروس ستاد ملی مقابله با کرونا رنگ بندی کرونایی امیکرون شهرهای نارنجی خوزستان
83درصد دانش آموزان واکسینه شدند
باشد. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با مناسب خواندن روند تزریق واکسن به دانش آموزان خرمشهری گفت: 86درصد دانش آموزان خرمشهر دُز اول و 66 درصد نیز برای تزریق دُز دوم اقدام کردند. قربانی تصریح کرد: 82 درصد جمعیت دانش آموزان شادگان نیز از ابتدای آغاز طرح واکسیناسیون دُز اول و 49 درصد نیز دُز دوم خود را تزریق کردند. او اضافه کرد: استقبال خوبی از سوی دانش آموزان برای تزریق دُز اول واکسن کرونا صورت گرفت اما استقبال از دُز دوم نامناسب است .
درخواست دانشگاه علوم پزشکی کاشان از ستاد کرونای استان برای غیرحضوری شدن کلیه مدارس کاشان
، ابراز داشت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان طی نامه ای از ستاد کرونای استان خواسته است که کلاس های درس تمامی مدارس منطقه کاشان غیرحضوری شود. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: بر اساس الگوی شیوع امیکرون در سایر کشورها می توان گفت مرگ و میر سویه اُمیکرون نسبت به سویه دلتا کمتر است اما چون شمار بیشتری را مبتلا می کند در مجموع ممکن است شمار افراد بدحال بیشتر شود که انشااله با کمک مردم و تلاش
آغاز به کار سنگ شکن بیمارستان امام خمینی جیرفت بعد از دو سال
انجام گردید، بیش از 700 میلیون تومان برای تعمیر و راه اندازی آن هزینه شد. وی با ابراز خرسندی از راه اندازی مجدد سنگ شکن بیمارستان امام خمینی جیرفت اظهار کرد :خوشبختانه به میمنت آغاز دهه مبارک فجر این دستگاه راه اندازی مجدد شد تا بتوانیم، بهترین خدمت رسانی را در این زمینه به مردم جنوب کرمان ارائه دهیم. سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: سه متخصص اورولوژی در بیمارستان امام جیرفت حضور دارند که به صورت تمام وقت آماده خدمت رسانی به مردم منطقه هستند.
آموزش در بعضی از مناطق خوزستان مجازی شود
به گزارش رهیاب ، سید محمد علوی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امروز در قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خصوص افزایش سریع موارد بیماری در پیک جدید کرونا، اظهار کرد: افزایش میزان مراجعات به مراکز منتخب، اورژانس ها و بیمارستان ها سیر غیرقابل تصوری داشته است. وی با بیان اینکه قطعا هفته آینده موارد مرگ ناشی از کرونا افزایش می یابد، گفت: روز گذشته 70 تا 80 درصد
رُفَیّع شهر ملی بوریا بافی در نوار مرزی خوزستان + تصاویر
نام رُفَیّع می شناسند. رُفَیِّع شهری در بخش نیسان شهرستان هویزه استان خوزستان است. این شهر در 25 کیلومتری غرب هویزه و 50 کیلومتری جنوب غرب سوسنگرد، مرکز شهرستان دشت آزادگان و در نوار مرزی عراق واقع است. فاصله رفیع از تالاب هورالعظیم حدود سه کیلومتر است. انتهای پیام/
شهرستان ششتَمَد خراسان رضوی هم به رنگ قرمز کرونایی در آمد
پزشکی این شهرستان نسبت به هفته گذشته 200 درصد بیشتر شده است. رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: شهروندان در صورت مشاهده علایم مشکوک به کرونا در اولین گام به مراکز 16 گانه مراجعه کنند و زمان طلایی درمان را از دست ندهند. مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید 19 در نظر گرفته شده است. 37 مرکز بهداشتی، درمانی، 194