ابراهیم حاتمی کیا به کرونا مبتلا شد - برترین ها

برترین ها ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۰۰:۰۴

ابراهیم حاتمی کیا به کرونا مبتلا شد

خبرگزاری مهر: ابراهیم حاتمی کیا تهیه کننده فیلم شب طلایی به دلیل ابتلای به کرونا، در کنفرانس خبری برج میلاد حاضر نشد. ابراهیم حاتمی کیا به صورت تلفنی روی خط آمد و گفت: دو سال بود که کرونا سراغ من نیامده بود. قسمت این بود که در زمان جشنواره مبتلا شوم و برای همین نتوانستم حضورا در کنار شما باشم. معتقدم دوستانی که کار اول می سازند، باید یاد بگیرند که فیلمنامه را خودشان بنویسند، شب طلایی چهارمین فیلمنامه پسرم یوسف است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)