سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۲۲:۵۴Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۲۲:۳۳

ببینید | حاتمی کیا، کروناگرفته، پشت خط جشنواره

دومین فیلم اکران شده امروز، شب طلایی ساخته یوسف حاتمی کیا بود. در جریان نشست خبری این فیلم اعلام شد ابراهیم حاتمی کیا به کرونا مبتلا شده و به همین دلیل در کاخ جشنواره حاضر نیست. او تلفنی چند جمله ای با خبرنگاران حرف زد و البته سهم خود در فیلم را تنها یک اسم دانست. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)