قصرشیرین باید به منطقه آزاد مشترک سرمایه گذاری بین ایران و عراق تبدیل شود - پانا

پانا ۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۱۴:۰۰

قصرشیرین باید به منطقه آزاد مشترک سرمایه گذاری بین ایران و عراق تبدیل شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی کشور معتقد است، منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را می توان به منطقه آزاد مشترک سرمایه گذاری بین ایران و عراق تبدیل کرد. به گزارش ایسنا، علی فکری در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه با اشاره به طرحی که در کشور برای ایجاد مناطق آزاد سرمایه گذاری مشترک با کشورهای همسایه خصوصا عراق مطرح است، گفت: کرمانشاه ظرفیت خوبی در این زمینه دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)