سوختگی سومین عامل مرگ و میر در کشور است - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۳/۱۲/۰۶ - ۱۱:۴۸

سوختگی سومین عامل مرگ و میر در کشور است

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، سیامک فرخ فرقانی دبیر اجرایی چهارمین همایش کشوری سوختگی، اظهار کرد: تصادفات 20 هزار مرگ را به صورت سالانه در کشور رقم می زند و به دنبال آن مرگ ناشی از مواد مخدر 5 هزار نفر و سوختگی 2900 نفر را به کام مرگ می کشاند. وی تصریح کرد: در حالی به سوختگی توجه نمی شود که مشکلی فاجعه بار است و مشکلات اقتصادی ایجاد می کند و از آنجا که معمولاً بیماران سوخته از اقشار فقیر هستند به علت هزینه های درمان فقیرتر می شود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)