بیانیه وزارت ورزش برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن - ایسنا

ایسنا ۱۳۹۴/۱۱/۲۱ - ۰۹:۱۵

بیانیه وزارت ورزش برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

وزارت ورزش و جوانان در بیانیه ای اعلام کرد که خانواده بزرگ ورزش و جوانان بار دیگر با حضور در راهپیمایی "22 بهمن"، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان و پاسداشت آرمان های امام راحل (ره) حماسه ای دیگر خواهد آفرید. به گزارش ایسنا، متن بیانیه وزارت ورزش و جوانان به شرح ذیل است: "بیست و دوم بهمن، تجلی اراده ملت به پا خاسته و امداد لایزال در برابر استبداد اربابان کینه توزی بود که بر قدرت و شوکت خویش، مباهات می کردند، اما آحاد مردم عزیز کشورمان از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)