شهرستان میناب کانون توجه دولت در بخش سرمایه گذاری است - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۹:۰۰

شهرستان میناب کانون توجه دولت در بخش سرمایه گذاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، ابوذر مهدی نخعی بعدازظهر امروز در نشست سرمایه گذاری معادن با حضور سرمایه گذارانی از کشور کره جنوبی اظهار داشت: سیاست دولت یازدهم، توجه و تمرکز بر سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی در شهرستان میناب است و این منطقه کانون توجه دولت است. وی افزود: با توجه به پتانسیل عظیم شهرستان میناب در زمینه های مختلف اقتصادی، اولویت اصلی خود را در حمایت از سرمایه گذار قرار داده ایم، به خصوص سرمایه گذارانی که از کشورهای پیشرفته صنعتی وارد کشور می شوند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)