فعال بودن 15 دستگاه دیالیز در بیمارستان دهدشت - خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۲۳

فعال بودن 15 دستگاه دیالیز در بیمارستان دهدشت

سید امیر مولایی فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه ارتقای کیفیت هتلینگ بیمارستان را از جمله بسته های خدمت در اجرای طرح تحول سلامت دانست و اظهار داشت: بر همین اساس بازسازی و تعمیر بخش های مختلف بیمارستان مطابق با نیازسنجی انجام شده صورت گرفته است. رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت با بیان اینکه از آغاز اجرای این بسته خدمت 20 میلیارد ریال در این مرکز درمانی هزینه شده است افزود: بازسازی بخش جراحی مغز و اعصاب هم اکنون در حال عملیات اجرایی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)