کار گروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان - فرمانداری شاهین شهر و میمه

فرمانداری شاهین شهر و میمه ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۰۷

کار گروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان

کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان مورخ 20خردادماه به ریاست علیرضا بصیری فرماندار شهرستان و با حضورکلیه اعضا در محل فرمانداری برگزار گردید. فرماندار در این جلسه ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، با اشاره به نقش کشاورزی و دامپروری در تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از ضروریات مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت : سیاست دولت تدبیر و امید حمایت از تولیدات داخلی ، ایجاد اشتغال ، افزایش درآمد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)