باید پاسخ داده شود که با چه مجوزی بیت المال را به تاراج می برند - خانه ملت

خانه ملت ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۰

باید پاسخ داده شود که با چه مجوزی بیت المال را به تاراج می برند

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس نهم در پی دریافت های نامتعارف برخی مدیران دولتی گفت: باید پاسخ داده شود که با چه مجوزی بیت المال را به تاراج می برند؛ [حال آنکه] این مدیران نیز کار خارق العاده ای انجام نمی دهند و به اسم مدیرعامل، حقوق های بالای هشتاد و نود میلیون تومانی دریافت می کنند! ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)