استفاده از تخت اضافی در راهروهای بیمارستان قائم ادامه می یابد - خبرگزاری مهر

خبرگزاری مهر ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۱۹

استفاده از تخت اضافی در راهروهای بیمارستان قائم ادامه می یابد

مشهد مدیر طرح تحول سلامت علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به زائرپذیری مشهد، نمی توانیم وعده عدم استفاده از تخت های اضافی در راهروهای بیمارستان قائم را بدهیم و استفاده از تخت اضافی ادامه دارد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)