،دولت یازدهم با وارد نشدن به حاشیه ها توانست آرامش و امیدواری را در جامعه حاکم سازد/ نوید روزهای بهتری را به مردم رودبار می دهیم - گیل خبر

گیل خبر ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۰:۰۵

،دولت یازدهم با وارد نشدن به حاشیه ها توانست آرامش و امیدواری را در جامعه ...

در آستانه 24 خرداد و با پایان یافتن سومین سال عمر دولت یازدهم، سید محمد احمدی فرماندار شهرستان رودبار در نشستی خبری به تشریح عملکرد سه ساله این دولت در شهرستان رودبار پرداخت. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)