مسیرم از حلب است، قدس را هدف دارم +فیلم - بلاغ مازندران
سایر منابع:
سایر خبرها
پازل مشترک بی بی سی و جریان داخلی برای ارتباط با آمریکا/ تحریف معمار انقلاب از زمان دوم خرداد شروع ...
بهائیان را دولتی ها به وجود آوردند تا مشکلات اقتصادی و سیاسی و برجام تحت الشعاع قرار بگیرد لذا وارد قضیه نشدند. اما به نظر من لازم بود یک روشنگری هایی صورت بگیرد که چرا با بهائیت در ایران مبارزه شده است و بهائیان چه خطری برای مردم ایران دارند، یعنی از سوابق بهائیان مورد تبیین قرار بگیرد و جنایت هایی که در شاهرود، کاشان و ابرقو انجام دادند و آدم های بیگناهی را کشتند و جسورانه به ملت بی گناه ایران
اشعار آیینی ویژه وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها
بد از اقوام خوردی که دل بریدی آخر از دنیا خدیجه سجاده پای بندگی ات ایستاده اصلاً مقام توست، مِعْراجُ السَّعاده دین خدا پیمانه و عشق تو باده باید به زهرا گفت، ای محراب زاده جاری نگردد اشکهایت با خدیجه مادر که باشد، شان دختر پایدار است این چارچوبِ خانه حتی استوار است مادر نباشد، روز روشن شام تار است
سوسن پرور: به خانواده ام گفته ام در اینستاگرام مرا فالو نکنند!
پرور و خانواده اش یکی از شرکت کنندگان بخش خانواده باحال برنامه خندوانه هستند. با این بازیگر درباره حس خوب، اعتماد و ... هم صحبت شدیم. چطور می توان آدم باحالی بود؟ به نظرم یک آدم باحال یا یک اتفاق باحال یعنی انتقال انرژی و حس خوب. الان ما تلفنی با هم صحبت می کنیم اگر ما بتوانیم حس خوبی را در این مکالمه به یکدیگر منتقل کنیم، آدم های باحالی هستیم. در مسابقه خانواده باحال، خانواده ای مورد توجه قرار می گیرد که در عین سادگی، خودش باشد و بدون فیلتر انرژی و حس مثبت را به مخاطب بدهد. حس خوب، اعتماد هم به وجود می آورد. صد در صد! چیزی که در دنیای امروز و زندگی کنونی ما خیلی کم وجود دارد. دیروز در جاده، خانمی خیلی اصرار داشت من تا مسیری او را برسانم، اما واقعیت این است که من جرات نکردم و نتوانستم به او اعتماد کنم. اما اگر ما بتوانیم از آدم های پیرامونمان حس خوب بگیریم، اعتمادمان به آدم ها هم بیشتر خواهد شد. حس خوب زمانی به وجود می آید که با طرف مقابل ارتباط برقرار کنی و ما که نمی توانیم با همه آدم ها ارتباط بگیریم. من به این اعتقاد ندارم. سوال اینجاست که در زندگی روزمره چقدر ما به یکدیگر توجه می کنیم؟ مثلا سوار مترو یا اتوبوس که می شویم ما به چند نفر مهربانانه نگاه می کنیم یا چند نفر به ما نگاه می کنند؟ ما چقدر به یکدیگر کمک می کنیم؟ مثلا اگر بار سنگینی در دست کسی ببینیم به او کمک می کنیم؟ اگر کنار اتوبان ماشین ما بنزین تمام کند چند نفر به ما کمک می کنند؟ و ... ما آدم ها شاید به هم ربطی نداشته باشیم اما می توانیم به هم حس خوب بدهیم. چرا باید کار جامعه ما به جایی برسد که در کوچه و خیابان از صدای موتوری که از پشت سرمان می شنویم وحشت زده شویم و بترسیم. خب این به همان بی اعتمادی برمی گردد؟ ذهن ما به دلیل اتفاقات بدی که پیرامونمان رخ داده این گونه برنامه ریزی شده است. ذهن ما این طور برنامه ریزی شده از آدم هایی که نمی شناسیم باید بترسیم چون آنها خطرناک هستند. زنده یاد نادر ابراهیمی همیشه می گفت من از آدم هایی که نمی شناسم، نمی ترسم بلکه از آشناها می ترسم. این نشان می دهد که قضاوتش درباره کسی که نمی شناخته مثبت بوده، اما جامعه ما به سمتی رفته که ما آدم های ناشناس را خطرناک می دانیم چون فرکانس و امواج مثبت برای هم نمی فرستیم. توی ترافیک همه با اخم روبه روی خود را نگاه می کنند و هیچ کس برنمی گردد به راننده ماشین کناری لبخند بزند. ما بندرت به پلیس هایی که در خیابان ها و بزرگراه ها توقف می کنند، خسته نباشید می گوییم! ما یک لحظه از کنار هم رد می شویم و یکدیگر را می بینیم؛ بنابراین چقدر خوب است که در همان لحظه حس خوبی به یکدیگر منتقل کنیم. این سبک زندگی در فرهنگ ما بوده اما در یکی دو دهه اخیر کمرنگ شده چون از طرفی به ما می گویند مثلا به آدمی که از روبه رویت می آید نگاه نکن! و از طرفی می گویند نگاهش کن و لبخند بزن. این باعث تناقض هایی در رفتار ما شده که گاهی نمی دانیم باید چه کنیم. نگاهمان به دیگران نباید جست وجوگرانه و از روی قضاوت باشد، نباید به دیگران خیره شویم، اما می توانیم در یک لحظه از کنار آنها رد شویم و سلام بدهیم. وارد آسانسور می شویم، اگر کسی داخل آسانسور باشد حتی اگر او را نشناسیم چه ایرادی دارد سلام بدهیم... معتقدم ما از ارتباط برقرار کردن با آدم ها می ترسیم چون از بعدش می ترسیم و آموزش ندیده ایم که باید چه کار کنیم. نمی دانیم طرف مقابلمان مثلا بعد از سلام ما چه واکنشی نشان می دهد و درباره ما چه فکر می کند. اما ما باید آزمون و خطاها را پشت سر بگذاریم تا بتوانیم رفتارمان را اصلاح کرده و یاد بگیریم به هم اعتماد کنیم. ما همه اینها را در فرهنگمان داشته ایم چه اتفاقی باعث شده که از آنها عبور کنیم و فراموششان کنیم؟ در زندگی ماشینی امروزی فرصت کافی برای دید و بازدید و حتی صحبت کردن با اطرافیان نیست، به همین دلیل خیلی از رفتارهای درست گذشته، اکنون برای ما به نوعی ایجاد مزاحمت می کند. فناوری زمان ما را پر می کند، وقت آزادی که داشتیم و آن را مثلا با صحبت کردن با همسایه پر می کردیم، الان با اینترنت پر می کنیم و دیگر وقتی نداریم آن را به همسایه یا فامیل اختصاص بدهیم. مدل ارتباطات عوض شده و در کنارش احساس ناامنی هم بیشتر شده است. شاید به این دلیل است که در گذشته آدم ها بیشتر صورت یکدیگر را می دیدند و رو در رو با هم صحبت می کردند، اما الان چهره و ذات آدم ها در سایه فضای مجازی پنهان شده و واقعیت آنها دیده نمی شود و دیگر نمی توان به آنها اعتماد کرد؟ در دنیای مجازی بیشتر آدم ها خود واقعی شان نیستند.این دنیا فضایی ایجاد کرده که برخی با نام ها و شخصیت های دروغین در آنجا زندگی می کنند و برایشان مهم نیست دیگران درباره این شخصیت کذایی چه قضاوتی دارند! برخی از چنین آدم هایی تبدیل به افراد چند قطبی می شوند و به دیگران آسیب می زنند. به نظرم باید درباره دنیای مجازی فرهنگ سازی شود تا بتوان از آن بدرستی استفاده کرد.پلیس فتا باید بیشتر درباره جرایم اینترنتی به مردم اطلاعات بدهد. شاید فحش دادن در اینستاگرام جرم باشد، اما من از آن بی خبرم و نمی دانم چگونه باید آن را پیگیری کنم. چرا ما به دلیل فضای ناامنی که گروهی در فضای مجازی و مثلا اینستاگرام به وجود می آورند، نتوانیم از ظرفیت های خوب این گونه فضاها استفاده کنیم. احساس می شود شما ذاتا آدم شادی هستید، ریشه این شادی در کجاست؟ بخشی از آن به خانواده ام برمی گردد. شاد زیستن، روشی برای زندگی است. من هم برخی اوقات غمگین می شوم، اما ترجیح می دهم شاد زندگی کنم. منظورم از شادی فقط خندیدن نیست، بلکه آرامشی است ک ...
آنها که می گویند مدافعان حرم برای پول به سوریه می روند چرا نشسته اند، بسم الله!
گفت: شوخی می کنم تا ببینم چقدر دوستم داری. به ایشان می گفتم این شوخی را اصلاً دوست ندارم می خندید و می گفت ولی باید تحمل کنی. اما این روزها حال و روز همسران شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم را بیشتر درک می کنم، امروز درک می کنم چه ها کشیدند و با چه سختی هایی زندگی می کنند. /انتهای پیام/ خبرگزاری میزان : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
پرستویی،قهرمان گمشده کیمیایی بود
به گزارش جام جم سیما ، او در گفت وگو با خبرنگار جام جم از این نخستین همکاری با پرستویی و فیلم قاتل اهلی ساخته جدید پدرش، مسعود کیمیایی می گوید. پرستویی، قاتل اهلی ِ کیمیایی شد سرانجام قرار است اتفاق بیفتد: بازی پرویز پرستویی در فیلمی از مسعود کیمیایی. با این که پرستویی سال ها با فیلم های کیمیایی و قهرمان هایش زندگی کرده بود و برای تمرینات بازیگری اش در ابتدای راه، آنها را اتود می زد، اما به دلایل مختلفی این همکاری تاکنون به تاخیر افتاده و پیش نیامده بود که پرستویی را در قامت قهرمان های کیمیایی ببینیم. پرستویی دو سال پیش در مصاحبه ای اشاره کرده بود که سه بار قرار بود با کیمیایی کار کند، اما نتوانسته با فیلمنامه های پیشنهادی ارتباط برقرار کند. او گفته بود: همچنان منتظرم آقای کیمیایی یک سناریوی خیلی خوب بنویسند تا من از آن استقبال کنم. ظاهرا فیلمنامه قاتل اهلی آن قدر خوب بوده که بازیگر سختگیر و گزیده کاری چون پرستویی حاضر شد بازی در آن را بپذیرد.این در حالی است که پیشتر عزت الله انتظامی از بازی در این پروژه انصراف داد و اظهار کرد: باعث افتخارم است در فیلمی از مسعود کیمیایی بازی کنم، اما فیلمنامه قاتل اهلی خوب نیست و در آن حضور ندارم. اما گویا فیلمنامه تغییرات مثبتی نسبت به متنی پیدا کرده که آقای بازیگر خوانده و کیمیایی، 12 بار فیلمنامه را بازنویسی کرده است. به هرحال پرستویی از نسخه نهایی خوشش آمده و بتازگی با حضور در دفتر تهیه کننده فیلم قاتل اهلی ، برای بازی در تازه ترین اثر مسعود کیمیایی قرارداد بست. سرانجام فیلمی که مدتی پیش تولید آن متوقف شده بود، از سر گرفته شد و قرار است پس از انتخاب دیگر بازیگران و عوامل، فیلم قاتل اهلی به تهیه کنندگی منصور لشکری قوچانی تا چند هفته دیگر در تهران کلید بخورد. فیلمی که تاکنون حضور بازیگرانی چون پرویز پرستویی، پولاد کیمیایی، بابک حمیدیان و مینا ساداتی در آن قطعی شده است. قاتل اهلی قصه جوانِ یقه سفیدِ تازه به دوران رسیده ای را روایت می کند که می خواهد یکشبه پولدار شود. درباره همکاری کیمیایی و پرستویی همکاری پدرم و آقای پرویز پرستویی قرار بود خیلی زودتر از اینها اتفاق بیفتد، اما بنابه دلایلی پیش نیامد و حتما تقدیر نبوده است. با این حال خوشحالم که این اتفاق سرانجام با فیلم قاتل اهلی افتاد و حتما شکل گیری این همکاری در این مقطع زمانی هم حکمت خودش را دارد. در ضمن این اولین همکاری من هم با آقای پرستویی محسوب می شود که واقعا افتخاری برایم است. معتقدم پرویزخان پرستویی یکی از قهرمان های گمشده کیمیایی بود. به نظرم با این که ایشان به عنوان قهرمان فیلم های آقای حاتمی کیا شناخته می شود و با کارگردان های مختلفی کار کرده، اما جنس بازی و نوع نگرش ایشان خیلی به سینمای کیمیایی نزدیک است. بازگشت عطا در گشت ارشاد2 خیلی از تماشاگران فکر می کنند، شخصیت عطا در پایان فیلم گشت ارشاد ساخته آقای سعید سهیلی مرده است، اما این طوری نیست و این شخصیت که به کما رفته بود، دوباره برمی گردد. بنابراین در گشت ارشاد2 باز هم در کنار کاراکترهایی که حمید فرخ نژاد و ساعد سهیلی آنها را بازی می کنند، حضور خواهم داشت. این فیلم الان در مرحله پیش تولید است و بزودی فیلمبرداری آن شروع می شود. زوج هنرمند در فیلم کیمیایی یکی از نکات قابل اشاره فیلم قاتل اهلی ، حضور زوج بازیگر، بابک حمیدیان و مینا ساداتی در ترکیب بازیگران آن است؛ این دو پیش از این در فیلم هیهات با یکدیگر همکاری کرده بودند، فیلمی که هنوز اکران عمومی نشده است. آن طور که پولاد کیمیایی گفته، انتخاب دیگر بازیگران فیلم همچنان ادامه دارد و برای یکی از نقش های مهم فیلم هم با چند چهره سرشناس مذاکره شده که درصورت مشخص شدن انتخاب، رسانه ای می شود. یک نقش متفاوت در قاتل اهلی ، نقش متفاوتی را بازی می کنم و شخصیتی که از من خواهید دید به دیگر نقش هایم در فیلم های کیمیایی شباهتی ندارد. همواره سعی کرده ام در همه نقش هایی که در سینمای کیمیایی بازی کرده ام، چه قهرمان و چه شبه قهرمان (فردی در حاشیه قهرمان)، تفاوت را در بازی ام لحاظ کنم تا تماشاگر یاد قهرمان قبلی نیفتد. مثلا نقشم در رئیس یک جوان مدعی، ناپخته، کمی شیطان و شوخ است و در جرم یک آدم تلخ و تنها و زخم خورده هستم. این تفاوت و تغییر نقش در این اثر جلوه دیگری پیدا می کند و اساسا طبقه شخصیت با آنچه پیشتر از من در فیلم های پدرم دیده اید، فرق می کند و جنس بازی دیگری می طلبد. این بار هم مثل همیشه تلاش می کنم باتوجه به ویژگی های خودم به عنوان پولاد کیمیایی بازی کنم، نه براساس نگاهی کپی وار به قهرمان های پیشین سینمای مسعود کیمیایی. انتظاری که به پایان رسید (بخشی از یک مصاحبه تصویری با پرستویی، منتشرشده در آذر 93) سه بار قرار بود با آقای کیمیایی که خیلی هم برای من قابل احترام است، همکاری کنم، اما نتوانستم با کارشان ارتباط برقرار کنم. خودم هم تاسف خوردم، چون سینمای کیمیایی را خیلی دوست دارم. با سینمای کیمیایی و از قیصر به بعد، بدعتی در بازیگری سینمای ایران گذاشته شد. آن موقع که هنوز وارد فضای حرفه ای نشده بودم و به عنوان بازیگری جوان در تئاتر کار می کردم، نقش قهرمان های سینمای او را اتود می زدم. منتظر می مانم که همکاری من و ایشان برای کار بهتری اتفاق بیفتد. ممکن است ایشان حرف مرا بشنود، اما امیدوارم به ایشان برنخورد. من حتی پس از دیدن متروپل ، نتوانستم با موضوع ارتباط برقرار کنم و به صورت غیرمستقیم به ایشان رساندم که شما را به خدا این کار را نکنید و از این فیلم ها نسازید. چون ما یک کیمیایی داریم. من همچنان منتظرم ایشان یک سناریوی خیلی خوب بنویسند تا من از آن استقبال کنم. با پرویز ...
چهره ها در شبکه های اجتماعی (274)
روایت خواندنی مهراب قاسمخانی از روزگاری که محبت ها با "پدر سگ" و "کُپی اوغلی" همراه بود، ولی خیلی عمیق تر و دلچسب تر از این روز ها بود. در این پست مشخص است که در این سال ها علاوه بر اینکه نویان بزرگ شده، تغییرات دیگری در خود مهراب هم بوجود آمده است. تغییراتی محسوس در حجمِ مو و غلظتِ رنگِ تتو! مراحل تبدیل شدن یک پسر بچه آلمانی به یکی از سردارانِ کوروش کبیر. نیوشا ضیغمی برای
الهام حمیدی چه سریالی را برای دیدن پیشنهاد کرد؟ + عکس
به گزارش جام جم سیما ، الهام حمیدی نوشت: ... مجموعه تلویزیونی( برادر ) به کارگردانی جناب اقای افشار که انصافا از خوبها هستند و هنر نمایی همکاران عزیز و محترمم مثل اقایان پور شیرازی ، یاری ، و پورسرخ و گلاره عزیز و سایر عوامل محترم ، در شبکه دو در حال پخش است که به نظرم خوش درخشیده و جای خودشو پیدا کرده بنابراین تماشای این مجموعه را به شما سروران توصیه و پیشنهاد میکنم و به همه دست اندر کاران و عوامل این مجموعه خسته نباشید می گم
الگوی صبر و استقامتم همسر شهید بابایی است
یک گروهبان باشد که حشمت می گوید اصلاً برایم مهم نیست و فقط دفاع از حرم اهل بیت(ع) برایم مهم است. درباره شهادت با شما صحبت کرده بود؟ حرف هایی می زد ولی من قبل از این اتفاقات متوجه منظورش نمی شدم. قبل از رفتنش به من گفته بود یک روز شهید می شوم؛ من هم می گفتم الان که جنگ نیست و می گفت من می دانم شهید می شوم. بعد که حرف از سوریه افتاد من اصلاً نمی دانستم جریان چیست. ولی آخرین باری
آیا موسیقی سنتی ایران برای فرار از فراموشی به سمت پاپ شدن می رود؟
. اما اینکه شما می گویی، من سعی کردم شبیه استاد شهناز ساز بزنم، اصلاً موافق نیستم. من تنها سعی کرده ام که به فنون و چاشنی اش برسم. سیامک آقایی : نه، من این را نگفتم. من گفتم تأثیر از یک چیز نوستالژیک داشتی. علی قمصری : بسیار بسیار برای من اتفاق خجسته ای بود اگر این تأثیر را توانستم به وجود بیاورم. سهراب پورناظری: سیامک جان! این زنجیره ای که گفتی به نظرم اتفاق مهمی
آغاز سرفه های خونی با یک سفر/ طالب زاده: تا مدت ها هم نمی دانستم علت حال بدم چیست
به گزارش ایلام بیدار به نقل از فارس، چندی پیش با خبر شدیم که حال عمومی نادر طالب زاده مساعد نیست و متاسفانه در بیمارستان بستری شده بود طی پی گیری هایی که برای با خبر شدن از شرایط جسمی وی انجام دادیم دریافتیم علاوه بر مشکل قلبی که طالب زاده را آزار می دهد از سرفه های شدید خونی نیز رنج می برد. نادر طالب زاده در گفت وگویی با خبرنگار سینمایی خبرگزای فارس درباره شرایط فعلی اش مصاحبه مختصری
جویس هنوز به دابلین بازنگشته است
از اسرار عدد 112، یکی هم اینکه منوچهر بدیعی قبول کرد درباره سفر سال گذشته اش به دابلین و حضورش در روز بلوم صحبت کند. در آمیزه ای از بازی با ارقام و اندکی خرافی بودن - چیزی که بدیعی لازمه کار هر هنرمندی می داند- 112 می شود 2=1+1، که عدد خوش یمنی است برای گفت وگو. آن هم گفت وگو با مترجمی که در مصاف با مکتوبِ نویسنده ای مثل جیمز جویس، جلوه دیگری است از 112. غرض از گفت وگو، فرا رسیدن شانزدهم
مصائب آقای پورحاتم
همراهی نمی کنند، تشکیل این خانواده 9 نفره مشکلاتی را از نظر اقتصادی و تامین هزینه های زندگی ایجاد می کند که خود موجب بروز موقعیت های طنز و البته درام در سریال می شود. ازدواج با کوهی از مشکلات دردسر والدین در قالب یک داستان بظاهر ساده سعی دارد به چند موضوع مختلف بپردازد. از یک سو تصمیم ازدواج مجدد برای زن و مردی که چند فرزند دارند ساختارشکنانه به نظر می رسد. علاوه بر مقاومتی
مصدق فقط خودش را قبول داشت و لا غیر!
، هیچ گاه مورد تشکیک شما قرار گرفته است؟ قطعاً این اتفاق افتاده است. خود من در بسیاری از موارد اعتراض داشتم. مثلاً وقتی ایشان در سیاست خارجی موفق شد و به سراغ سیاست داخلی آمد، باید به سوابق و لواحقِ عوامل داخلی هم دقت و از عناصری استفاده می کرد که آتو دست کسی ندهند. آقای متین دفتری را که به کار دعوت می کند، باید او را بشناسد و به مضاری که ممکن است همراهی این فرد با دولت داشته باشد، آگاه
گفتگو با چند فحاش فضای مجازی
به این حملات گسترده واکنش نشان داد. او نوشت که انتظار نداشت چنین رفتاری را از سوی ایرانی ها شاهد باشد. اما این روند گویا قرار نبود خاتمه یابد. در مرحله بعد و در دور جدید حملات این بار به سوی ایرانی ها اتفاق افتاد. بازیگران و ورزشکاران و هنرمندان و حتی در مواردی اشخاصی که اصلا مشهور نبودند، مورد حمله قرار گرفتند و گاهی حتی همین فحاشی ها منجر به شهرت آنان شد. همسر سابق یکی از خوانندگان
چه کسی متولی اجرای سیاستهای جمعیتی کشور است؟
سیاست گذاران براساس این آمار ها صحیح بتوانند عمل کنند . وی با اشاره به اینکه بحث های جمعیتی باید متمرکز باشد و زیر ساخت های اجرای آن نیز فراهم شود گفت: سازمان ثبت احوال برا ی فراهم کردن این زیر ساخت در ابتدا یک روز ( 30 اردیبهشت ) را به عنوان روز ملی جمعیت پیشنهاد کرد. محزون خاطر نشان کرد : همچنین در ادامه فراهم نمودن زیر ساخت نیز با هدف رصد مستمر اجرای سیاست های ابلاغ شده از
دکتر الهام: اصولگرایان از هیچ شکست خوردند، پاداش کفران نعمتشان بود، شاید بیدار شوند!
اساسی ان است که مصلحت اساسی کشور چیست ؟ مع الوصف به نظرم توجه به چند موضوع مهم باشد : ا- برخی مشکلات اجرایی را که در طول مدیریت پیش می اید تا سالیان طولانی نمی توان گفت ، و با گذشت زمان طولانی شاید قابل ذکر باشد ، و پرداختن به انها مفید فایده نیست 2- اصرار بر توقف جامعه بر روی این اتفاقات نادر ، انحراف از مسائل جاری و با اهمیت می گردد 3- اتفاق مورد سؤال
گفتگو با سازنده پربیننده ترین برنامه اینترنتی کشور
آن روز باری روی دوش ماست. این اتفاق برای خود ما عجیب بود و با دیدن این حجم از مخاطب قضیه برای خود ما هم جدی تر و حساس تر شد. اینکه دو باره سال دوم با برنامه ریزی بهتری نسبت به سال اول برگزار شد. فکر می کنم امسال با همه کمک هایی که گرفتیم، برگزاری خلاقانه داشتیم، به لحاظ جایگاه صحنه، نوع آیتم هایی که چیده بودیم و آدم های مختلف. به نظرم یک بخش جدی قضیه این است که این حجم مخاطب پای کار را دیدیم و این
احمدی:وزیر گفته لیست درآمد و هزینه استقلال وپرسپولیس اعلام شود/هدایتی به هیات مدیره اضافه نمی شود
نشده.همین نگاه هم به پرسپولیس است ، بزودی یک مدیر توانمند مالی هم به ترکیب هیات مدیره پرسپولیس افزوده می شود تا دغدغه پرسپولیسی ها هم برطرف شود. الان یعنی این مدیران دولتی مالی که به استقلال آمدند قرار است آورده مالی هم داشته باشند؟ حتما بدون آورده نیستند ، به نظرم حضورشان اثربخش خواهد بود و بخشی از مشکلات این تیم ها را حل می کند. از نظر قانونی حضور این مدیران در هیات مدیره استقلال
تاثیرگذاری تاریخ در فهم دین/ گفتاری از دکتر محمدحسین رجبی دوانی (متن کامل)
افتاده و می تواند در آینده هم اتفاق بیفتد، تکلیف را مشخص می کند. شما می دانید که عنوان درس گرفتن مربوط به موارد مثبت است، وقتی یک قضیه مثبت و درستی اتفاق می افتد ما اگر بخواهیم از آن آموزه ای یاد بگیریم به آن درس گفته می شود و به موارد منفی آموزه ها می گویند عبرت ؛ درس ها و عبرت ها را باید از تاریخ گرفت. هدف قرآن این است، گرفتن درس ها و عبرت ها. اما دانستن تاریخ همان طور که عرض
هر آنچه که فرماندار کرج در آستانه سومین سالگرد دولت تدبیر به خبرنگاران گفت/ از مجلس، سیاه نمایی تا اختلاس
اینکه در ماه خرداد قرار داریم و خرداد هم همراه با یاد امام(ره) و انقلاب است، چه 14 و چه 15 خرداد که پشت سر گذاشتیم دیدیم، مردم وفادار و انقلابی ایران در این 2 روز با امام شهدا تجدید بیعت کردند و الحمدلله در استان ما و شهر کرج نیز حضور مردم خوب بود و برنامه های متنوعی اجرا شد، امسال باشکوهتر از سال گذشته بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در کرج انجام شد . اکنون نیز در ایام رمضان المبارک
وقتی سخنان امام فراموش شود، متوسلیان ها هم از یاد می روند - هنوز چوب اعتماد به لیبرال ها را می خوری
نیست؟ چون رسانه دست مافیاست حرف امام هیچ جا نمی رود و اگر رفته است یک زلزله و آتشفشانی اتفاق افتاده است. مگر نه در این مدل رسانه ای، فارس که هیچ صد الگو مثل فارس هم داشته باشید صدای رهبر بیرون نمی رود، حتی در داخل هم صدا نمی رسد. *مظلوم ترین چهره انقلاب، خود معمار آن است در همین صدا و سیمای ما صدا بیرون نمی رود، مظلوم ترین چهره انقلاب، خود معمار آن است. صدا جایی نمی رود، اگر
وقتی صحبت های امام فراموش شود، متوسلیان ها هم از یاد می روند/کسانی که الان سر کار هستند 20 سال مسیر ...
رفته است یک زلزله و آتشفشانی اتفاق افتاده است. مگر نه در این مدل رسانه ای، فارس که هیچ صد الگو مثل فارس هم داشته باشید صدای رهبر بیرون نمی رود، حتی در داخل هم صدا نمی رسد. *مظلوم ترین چهره انقلاب، خود معمار آن است در همین صدا و سیمای ما صدا بیرون نمی رود، مظلوم ترین چهره انقلاب، خود معمار آن است. صدا جایی نمی رود، اگر صدای روح الله رفته بود زلزله می شد، البته رفت اما این رفتن
مشکل انقلاب ما اسلام راحت طلب است
فرمودند و هم اینکه اسلام همه اش سیاست است و در جای دیگری برای توجیه اذهان فرمودند: اسلام دین سیاست است قبل از اینکه دین معنویات باشد (صحیفه امام/ 6/467) و مسائل اسلام، مسائل سیاسی است و سیاستش غلبه دارد بر چیزهای دیگرش (صحیفه امام/13/323). چرا با طرح بحث نماز جماعت معنای ولایتمداری به ذهن مردم متبادر نمی شود؟/ مردم از نماز جماعت اصلاً برداشت سیاسی ندارند ما این قدر هنرمند هستیم
درخشش کشتی آزاد ایران در جام جهانی/نگاه اجتماعی-فرهنگی روزنامه ها
میان اهالی هنر هیچ کم نیست نهراسیدند و تن به خطر دادند، قطعاً شایان تقدیر و قدرشناسی است. روزنامه جام جم در گزارشی با عنوان تشییع سرود درد ، می نویسد: پیکر زنده یاد حمید سبزواری پدر شعر انقلاب صبح روز گذشته با حضور جمع کثیری از شاعران و مسئولان فرهنگی کشور از حوزه هنری تا تالار وحدت تهران تشییع شد و قرار است در سبزوار، زادگاه این شاعر به خاک سپرده شود. مسئولان فرهنگی کشور در این مراسم از
بیضایی را چه کسی از مملکت بیرون کرد؟/فرهادی اگر وسط فیلمش جانماز پهن کند باز از نظر شما بد است
اگر به قول شما چهل تا رسانه هم خواستند نظر بدهند، کسی حق ندارد به ضدیت با سینما متهمشان کند. کیوان کثیریان: چه کسی تا به حال جلوی شما را گرفته؟ چه کسی اصلاً جرأت دارد جلوی شما را بگیرد؟ مهدی آذرپندار: چیزی که عین نقل و نبات انجام می دهید. کیوان کثیریان: چه کسی اصلاً جرأت به شما بگوید حرف نزنید؟ مهدی آذرپندار: خیلی ها. کیوان کثیریان: کی مثلا؟ مهدی آذرپندار: همین
تئاتر کودک با جشن تولد فرق دارد
حافظ را به زور به خورد کودک 4 ساله داد. ضمن این که من خودم سعی می کنم در نمایش هایم به قصه های ایرانی توجه کنم. مثلا در نمایش گروفالو که یک داستان اروپایی دارد پدر بزرگی را در کنار کاراکتر موش در اجرای ایران قرار دادیم تا شبیه داستان حسنی تنبل بشود. اما به سرعت انگ این را به ما زدند که از داستان نخ نما شده استفاده کرده ایم. به نظرم آنچه اهمیت دارد دغدغه کار کردن برای کودکان است. باید
نسل مردهای مسئولیت پذیر،نسل پدران ما، منقرض شده!/من بچه مردم هستم
مهم تر از این حرف هاست. ما حتی بعد از برنامه به خانه نمی رویم. گاهی اوقات شب های زیادی شده که روی مبل دفتر می خوابیم چون برنامه برای مان مهم است. برای اینکه ماه عسل برای مردم است و یک رسانه برای کسانی است که رسانه ای برای حرف زدن ندارند. اما به هر حال اشتباه هم می کنیم و این غیر قابل کتمان است. من بچه مردم هستم و در قاب تلویزیون، جلوی چشم مردم قد کشیدم؛ اصلا مگر می شود اشتباه نکنیم؟ اما
سرمقاله های روزنامه های 25 خرداد
های مالیاتی تا انواع حمایت های مالی را انجام می دهند. بدون تحقیق و توسعه R&D ممکن نیست که شرکت های ایرانی یا هر کشور دیگر در مدار رقابت قرار گیرند. رقابت های امروز به قول معروف میلیمتری است. اینکه دل مان را خوش کرده ایم که مقاله می نویسم و از نظر تولید علم موفق هستیم، هیچ کمکی به کشور و تولید نمی کند. مگر اینکه این مقالات در خدمت صنعت و تولید باشند، در این صورت چه بسا مقالات تولید شده منتشر نشود
افزایش 400 درصدی حقوق مسئولان در دولت یازدهم
را به شدت افزایش داد. هرچند شورای روابط اسلامی- آمریکایی با صدور بیانیه ای این حمله را محکوم کرد اما جریان سازی ها از سوی لابی صهیونیستی و رسانه های وابسته به این لابی در آمریکا برای تاثیر بر افکار عمومی آمریکا علیه مسلمانان آغاز شد. آیا این حادثه که بیشتر به حادثه 11 سپتامبر 2001 شبیه است یک حادثه ساختگی و تصنعی است که هدف آن پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات است یا یک حادثه اتفاقی بوده
نگرانی های مرد اول تکواندو در خصوص المپیک ریو
بلکه باز هم می توانند به عنوان ناجی کاروان اعزامی به نقش آفرینی بپردازند. اتفاقی که در المپیک 2008 پکن رخ داد تا تکواندو بیش از گذشته در اذعان عمومی و در میان اهالی ورزش به چشم بیاید. محمد پولادگر که در دهه دوم مدیریت خود در این فدراسیون به سر می برد به عنوان یکی از موفق ترین روسای فدراسیون های ورزشی کشور درباره مسائل مختلف صحبت کرد. * روند کسب سهمیه و به طور کلی مدیریت